روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

خدافظی

‎۰۰

اولین دوست وبلاگیم، آخرین پستش رو اینجوری شروع کرد:

" انگار باید بعد هر سلامی خداحافظی باشه "

بماند که چقدر از رفتنش دلگیر شدم ولی همیشه دلم میخواست اینجوری خدافظی کنم. برعکس اون که حرفش حرف بود با اون پست رفت و وبلاگ رو هم پاک کرد و دیگه برنگشت، من بارها وبلاگ رو بستم، سفید کردم، خدافظی کردم و برگشتم. البته هیچ وقت دلم نیومد چیزی رو حذف کنم...

نمیدونم شاید این بار هم مثل سری های قبل باشه و شاید هم نه... چیزی که میدونم  اینکه وبلاگ چند ساله دیگه مثل قبل نیست برام...

 

ممنون از همه رفقایی که همراهم بودید. ممنون از حضورتون و دلگرمی های همیشگی 

براتون آرزوی موفقیت و شادکامی دارم. آرزو دارم "امید" داشته باشید، چیزی که این روزا خیلی کمیاب شده...

 

+ یه کانال تک نفره دارم توی تلگرام که هنوز تصمیم نگرفتم عمومیش کنم، اگه کسی از دوستان تمایل داشت اونجا باشه، اعلام کنه تا اگر عمومی شد آدرس رو تقدیم کنم.

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۰۰/۰۶/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۴)

۰۷ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۲۲ پشمآلِ پشمآلو

خدافظ ارکیده ی بابا .. مربا بده بابا:دی

ولی بازم هروخ حست به نوشتن بود از ما دریغ نکن ♥

جوجه ام ببوس 😘

پاسخ:
قربونت پشمال قشنگم :))

چش، عزیزی 😘😘

سلام :)

امیدوارم روزهای رنگی رنگی در انتظارت باشه🌈

هروقت دوباره اومدی ما گوش شنواییم :)

خدانگهدارت🌷

پاسخ:
سلام عزیزم

ممنون از آرزوی قشنگت
سلامت باشی🌷🌷🌷
۰۷ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۲۲ آقای سر به‍ راه

نمیدونم باید اصرار کنم  یا نه

به امید اینکه ان شاالله رفتنتون با یه برگشت باشکوه همراه باشه:)

محتاجیم به کانال:)

پاسخ:
سلام جناب

سپاسگزارم :)

حتما حتما :)

وقتی می رید حرفاتون چه میکنید ..به کی میگید اون وجهی از خودت را که فقط خودت می دونی هست ...

دلم می گیره واسه ه رفتن 

مواظب خودت باش 

پاسخ:
سلام آبان عزیزم
ببخش که ناراحت شدی

توی همون کانال مینویسم خیلی بی سانسور تر :))
گاهی هم دفترچه...

توام همینطور
امیدوارم روزهای پیش رو برات پر از اتفاقای خوب و حال خوب کن باشه :)

سلام مامان خانوم 

چطوری؟

ولی هیچ کجا وبلاگ نمیشه و هیچ دوست مجازی مثل بچه های وبلاگ ...

هر طور راحتی ...همچنان دوستت داریم و دلمون تنگ میشه برات 😉💝

اون آدرس رو هم هر زمان قرار بود عمومی بشه برای منم لطفا بفرست ...

سلامت باشی خوشگل خانوم با اون پسر نازت ...

ماشاالله  به جفتتون 

پاسخ:
سلام بانو یاقوت عزیزم
شکر خدا :)

موافقم به شدت. این همه مدت نرفتم به خاطر همین دوستای عزیز وبلاگی بود...
خدا حافظ همگی باشه

چشم حتما :)
ماشالا به جونتون :*

وای ارکیده تو هم داری میری🥺 من خودمم یه چند وقته کمتر حوصله می‌کنم تو وبلاگ بنویسم.

آرزوهات هزار برابرش به خودت برگرده♥️

 

پاسخ:
سلام گلی

آره خودتم خیلی وقته نیستی و نمینویسی.... کلا گرد خاموشی پاشیدن توی فضای بلاگستان. نیستن همه...

فدات بشم 🌹🌹🌹

خدا پشت و پناهتون

 

من زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم ولی خب اگه برگشتین ما هموناناینجا هستیم و میخونیمتون :)

پاسخ:
سلام میخک جان

عزیزمی، ممنون :)

به امید روزی که باز حس و حالت برگرده و بنویسی برامون 🌺🌺🌺

پاسخ:
ممنون ریحانه جان
موفق و پیروز باشین :)

سلام :)

چراغ اولو من روشن کردم و منفی دادم.

امیدوارم چراغ بعدی رو هم خودت روشن کنی 😁

پاسخ:
عزیزم :))

نمیخواستم ناز کنم، کلا دیگه حس وبلاگ نیست
دورانش به سر اومده :)

سلام 

':((((((

 

من اومدم اینجا حالا شما رفتین ؟!:((

چرا اینقد اینجا ساکته؟!':((

هعی...

منم نظرم به نظر یاقوت بانو نزدیک است.

همون حرفای یاقوت بانو از اول تا آخر کلامشون .

آدرس کانال هم اگر عمومی شد ممنون میشم به منم آدرس بدین.

تا درود دیگر بدرود.

پاسخ:
سلام واران جانم

عزیرمین... من میخونمتون اگه عمری باشه...

چشم حتما :)
۱۵ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۴۸ دچارِ فیش‌نگار

سلام :) عه

پاسخ:
بله :)

صبر کن از بزرگ شدن پارسا بگو برامون

پاسخ:
سلام آلا جانم
عزیزمی... 
خودتم نمینویسی خیلی وقته ها

سلام خوبین 

روز بزرگداشت زن و روز مادر رو خدمتتون تبریک میگم و براتون هرجا که هستین آرامش ، سلامتی و لبخند آرزو میکنم🌹🌹

 

پاسخ:
سلاااام جناب سپهر عزیز
ممنونم، شما چطورین؟

آخی... ممنون. خیلی خیلی لطف کردین *-*
منم برای شما به همچنین

راسی من تلگرام بیشتر فعالم، شما نیستین اونجا؟

خالی از لطف نیست :

 

http://masoudkosari.ir/page/channel

پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">