روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

:)

‎۰۰

+ یه سالی هست توی فکر تتوام. طرح انتخاب می‌کنم، بهش فکرم میکنم ولی خب هیچ وقتی جدی نشد چون جای خوب توی اصفهان نمیشناختم. الان یکجا رو پیدا کردم که کارش بد نیست، عالی نیست ولی قابل قبوله. برای این که بازم مطمئن بشم، به توصیه یه دوست تتو موقت رو امتحان کردم و خیلی قشنگه *-*  تنها چیزی که باعث میشه شک کنم تصور بقیه از کسیه که تتو داره. الان اوضاع نسبت به قبل خیلی فرق کرده، تتوهای مینی‌مال خیلی مد شده ولی بازم... وقتی بزنم دیگه راه برگشتی نیست و مثل لباس که قبل از این که حرفی بزنی معرف شخصیتته، این کار هم معرف من میشه. البته جایی نمیزنم که خیلی توی چشم باشه ولی بازم دیده میشه...شما تصورتون چیه از تتو؟ مثل زیورآلات میدونین؟ یا به نظرتون برای افراد و گروه های خاصه؟

 

+ تهران! ما نیامدیم :))

کار به جایی رسید که من میگفتم بیا بریم، اینجا حیف میشی. همسر میگفت نه شما اذیت میشین نمیریم. خیلی قشنگ بود که هرکسی به خودش نه و به طرف‌ مقابل فکر می‌کرد :) بعد از تحقیقات تکمیلی در مورد حقوق و اجاره خونه تهران، به این نتیجه رسیدیم که از نظر مالی ارزشش رو نداره. هرچند از نظر رضایت شغلی برای مهرداد عالی بود‌.‌‌..

 

+ پارسای شیرین من، شیرین تر شده. بیشتر حرف هامون رو میفهمه و بهتر میتونه مقصودش رو برسونه. البته هر بچه ای خاصه برای خودش. تمام تلاشم رو میکنم که مقایسه نکنم و خودش رو تماما بپذیرم. مقایسه حال دلم رو خیلی خراب میکنه...

 

+ مطالعات پایان نامه رو شروع کردم گرچه خیلی لاکپشت طور ولی بازم بهتر از هیچ کاری نکردنه. کتاب های سینمایی هم خریدم، خیلی ذوق دارم که سرفرصت بخونمشون و  اصولی یاد بگیرم سینما رو... ممنونم از دوست همراه توی این قضیه :)

 

+ این مدت خیلی فیلم و سریال دیدم، چیزی ننوشتم ازشون چون فکر میکنم یه عالمه‌ پیج و سایت هست که معرفی های خوب و کامل دارن. اگه به دنبال پیشنهاد هستین، پیج ها رو براتون میذارم :)

 

+ تا حالا بارها خواستم اینجا رو ببندم و بستم ولی هربار برگشتم.. وبلاگ جدید زدم، توی اینستا فعال شدم، روزانه نویسی توی دفترچه ها رو شروع کردم ولی باز برگشتم به همینجا. ارزش خاصی نداره این نوشته ها، ولی چون سال ها ثبت خاطره ی منه هیچ وقت دلم نمیاد حذفش کنم، حتی اگه دلم رو بزنه... کامنت ها خصوصی ه از این به بعد...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.