روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

+ توی کارشناسی، یه عادتی که بین دخترا بود (تقریبا قریب به اتفاق همه رشته ها) بچه ها کارهای کامپیوتری شون رو به پسرا میسپردن، تورنت، نصب نرم افزاری که سخت بود، وقتی لپ تاپ بازیش میگرفت و... و خب معمولا خیلی سریع جواب میداد :)

من به ندرت این کار رو میکردم. اصلا توی کتم نمیرفت، وقتی یه مشکلی پیش میومد یکی از بچه ها سریع زنگ میزد فلانی بیا اینو درست کن. من خودم خیلی بهش ور میرفتم شاید چند روز تا بلاخره راهش رو پیدا میکردم. جوری شد که اون اواخر برای نصب یه نرم افزار که حسابی مشکل کرک داشت و درس اختیاری بود و کلا ۵-۶ نفر بودیم، پسرا هم مشورت گرفتن ازمون برای نصبش :)

اینا به کنار، گاهی فکر میکنم خیلی کیف میده یکی کاری رو برات انجام بده که مشکل داری باهاش. الان بیشتر درکشون میکنم، لوس بودن هم عالمی داره :)

 

+ یادتونه میگفتم تیپم، تیپ ایده الم نیست؟ چندین ساله اینو میگم. خبر خوب‌: دارم بهش نزدیک میشم. به حالتی که دیگه اگر یکی ببینتم، بلاخره ارکیده رو ببینه :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۵)

۱۰ تیر ۰۰ ، ۲۱:۴۵ آقای سر به‍ راه

من اونیم که چندبار دختر از من جزوه خواست گفتم رفیق های خودم لازم دارن و ندادم و دیگه دختری از من کار نخواست و طرفم نیامد ولی بعدا دیدم جزوه ای که دادم رفیقم دست دخترهاست:/

 

هیچوقت کار مفت و مجانی برای کسی که رابطه ای باهاش ندارم نرفت تو کتم البته فکر کنم اونا این کار می کردن که رابطه برقرار بشه؛/

پاسخ:
عجب :))

اوممم یه سنتی بود، میدونین چیز عجیب و خاصی نبود توی دانشگاه ما. البته اونایی که صمیمی تر بودن، راحت تر بودن توی این موضوعات...
من همیشه ترجیح میدادم خودم کار رو انجام بدم به هر سختی هست تا بپذیرم که مثلا پسرا توی کارهای کامپیوتری بهترن :)

یاد زمان دانشگاه بخیر

چند ترم بعد از گذروندنِ یه واحد جزوه ام رو به نام خودم توی فتوکپیِ دانشگاه دیدم گذاشتن برای هرکی میخواد که کپیشو بگیره :/

البته خوبیش این بود که مالکیت معنوی اثر حفظ شده بود 😂

پاسخ:
واو. پس خیلی معروف بودین :))

تیپ تیپ ظاهریه؟ :))

 

به عنوان یکی که رشته‌ش کامپیوتره، باید بگم پسرا خیلی کابردی‌ان، ولی لزوما سریع نیستن، صرفا انگار مدل دریافت اطلاعاتشون به گونه‌ایه که به درد این‌طور کارا زیاد می‌خوره یا همچین چیزی :دی

 

پاسخ:
اوهوم...:)

خیلی خوب بود :))) به نظرم خودشون هم دوست داشتن، وگرنه این کارا یک طرفه که نمیشه :)
۱۲ تیر ۰۰ ، ۱۶:۵۰ یاسی ترین

😂😂😂 کامنت آرامش 

منم جزوه‌نویس دانشگاه بودم 😎😎😎

 

به‌به یعنی چه تیپی میتونه باشه 😍😍😍

پاسخ:
جمع جزوه نویس ها جمعه پس :))


چیز خاصی نیست، صرفا علایق شخصی که مدت هاا بهشون بها ندادم :)

منم کم کم دارم تیپم و تغییر میدم

تغییر همیشه قشنگه

پاسخ:
تغییر روحیه بخشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی