روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

...

‎۰۰

۱. من شبیه به عشاقت نیستم!

اگر کسی به غیر از من، به تو ابر هدیه داد؛

من، به تو باران هدیه می‌دهم./ نزار قبانی

 

۲.‌‏آن گونه ام

که انگار من را،

درست وسط کتابى غمگین

فراموش کرده اند. /؟

 

۳. راه حلی داری؟

راه نجاتی...

برای کشتی شکسته‌ای

که نه غرق می شود، نه نجات پیدا می کند؟ / نزار قبانی

 

۴. وقتی که تو را دوست‌دارم

بارانی سبز می‌بارم

بارانی آبی

بارانی سرخ

بارانی از همه رنگ

از مژگانم گندم می‌روید

انگور انجیر

ریحان و لیمو

وقتی که تو را دوست می‌دارم

ماه از من طلوع می‌کند

و تابستانی زاده می‌شود

گنجشکان مهاجر باز می‌آیند

و چشمه‌ها سرشار می‌شوند.

وقتی به قهوه‌خانه می‌روم

دوستانم گمان می‌کنند که بوستانم! /نزار قبانی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۵
ارکیده ‌‌‌‌

شماره شماره