روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

خب از پست قبلی، تصمیم جدی گرفتم یه تکونی به خودم بدم و نتیجه رضایت بخش بوده تا الان :)

+ هرچی آهنگ فاز منفیه رو بایکوت کردم، جاست قری :))

+ از آسمون سنگ بباره شنبه باشگاه رو میرم، ان شالله. چقدر دلم برای اهنگاش و بدن دردهای بعدش :| تنگ شده. تازه قراره لباس جدیدام رو افتتاح کنم.. هیپ هیپ هوراا :))

+ کارِ نکرده کردم، قرارِ کوه، فردا صبح ساعت ۵:۳۰ (ریلی؟ می؟) مرسی آبان جان از پیشنهادت :*

+ خوشگلاسیون ^-^

+ سریال جدید، بریکینگ بد. قشنگه، دوستش دارم :) مرسی از آقا امیر به خاطر پیشنهادش :)

+ رژیم از شنبه. امروز و فردا رو استراحت دادم... ولی روی فرم بودن رو دوست دارم، قانونمند بودن رو همینطور... فک کنم حدود ۵کیلو تا وزن ایده آل فاصله دارم هنوز و اگر خوب پیش برم ۲-۳ ماهه حله ایشالا :)

 

مرسی از دوستای عزیزی که بهم پیشنهاد دادن، خود کامنتتون شادی آور بود واسم، ممنون ممنون :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳)

۲۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۲۰ پشمآلِ پشمآلو

پر انگیزه کی بودی تووووو؟:))

پاسخ:
امیدوارم مث بادکنک خالی نشه :))
۲۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۴۹ آقای سر به‍ راه

زیادی انرژی داشت منم برنامه میخوام:/

پاسخ:
:))

میگم فقط امیدوارم فردا مثل بادکنک همه انرژی م خالی نشه، ولو شم روی زمین :))

موفق باشید :)

پاسخ:
ممنون (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی