روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اگر یه طیف باشه سطح انرژی ای که آدما توی طول زندگیشون از نظر انگیزه، شور و نشاط تجربه میکنن،  من اغلب انرژی ام متوسطِ به بالا است. حتی اگر کار خاصی نکنم انگیزه دارم، راضیم از روتین هام. وقتایی که برنامه ریزی میکنم که دیگه گوله انرژی ام.

اما یه وقتایی هم هست که، برعکسه... مثل این یک ماه اخیر. انرژی م فقط در حد خوابیدن بوده. حوصله، انگیزه، هیچی...این حالت غریب ترین ارکیده ای که می شناسم. حس میکنم اصلا خودم نیستم...و واقعا نیاز دارم که برگردم...

 

برای شما هم پیش اومده؟ چیکار میکنین این موقع ها؟ هرگونه پیشنهادی رو پذیرا هستم. :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۶)

زمان می دهم به خودم ...

هر ادمی حق داره خسته شه 

ولی کوه رفتن من نجات میده :)

پاسخ:
اوهوم موافقم
ولی این سری خیلی طولانی شده فکر میکنم باید یه تلاشی بکنم :)

کوه خوبه خیلی، ولی الان با پارسا نمیشه 
۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۹ آقای سر به‍ راه

من شاید هر 30-40 روز همینجوری میشم دو سه روز, اصلا از همه چی خسته میشم

من قبلا تلاش میکردم باهاش مبارزه کنم ولی جدیدا به نتیجه رسیدم مبارزه باهاش بی فایده است, انگار یه تیکه از وجودم یا یه شخصیت جداس در کنار شخصیت های دیگه ام که نمیشه جداش کرد! که فقط کمتر میشناسمش...

من فقط صبر می کنم تا بگذره...:)

پاسخ:
منم این دوره ای ها رو دارم و اون موقع ها خیلی سخت نمیگیرم، زمان میدم، بیخیال همه چیز میشم
ولی این سری خیلی طولانی شده... واقعا خسته ام از این  بی حسی...
۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۹ آقای سر به‍ راه

من شاید هر 30-40 روز همینجوری میشم دو سه روز, اصلا از همه چی خسته میشم

من قبلا تلاش میکردم باهاش مبارزه کنم ولی جدیدا به نتیجه رسیدم مبارزه باهاش, انگار یه تیکه از وجودم یا یه شخصیت جداس در کنار شخصیت های دیگه ام! که فقط کمتر میشناسمش...

مت فقط صبر می کنم تا بگذره...:)

۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۰۱ پشمآلِ پشمآلو

من فک میکنم تو این دوران تقریبا بیشتر مردم زمین سطح انرژیشون پایین اومده خیلی نگرانش نباش چون هرچی بیشتر درگیرش بشی بیشتر ادم میاد پایین 

بنظرم ب خودت وقت بده .. تنبل باش .. کارایی که دوس داری و حسشو داری انجام بده .. انرژی ذخیره کن برای دوباره بلند شدن 💪

پاسخ:
اوهوم.. درست میگی
با این قرنطینه همه خسته ایم...

مرسی دوست عزیززم
خودت  خیلی وقته بروز نکردی ها... حواسمون هست ؛)

سلام

من نوشتم و نوشتم و دیدم خیلی خیلی طولانی شد

پستش میکنم تو وبلاگ مخصوص خودت :))

پاسخ:
سلااام
وای وای
مررررسی

پست اختصاصی دوست *-*
۲۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۱۶ پشمآلِ پشمآلو

دقیـــــقا .. الا خودم شدیدا درگیرشم .. تو فاز فدای سرم خودم مهمم هستم تا خوب شم:دی

پاسخ:
آخی...میفهمم
درست میشه :)
درست میشیم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی