روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

سلام :)

لیست فیلم هایی که دیدم، توی تب سینما رو آپدیت کردم. ولی فکر میکنم خیلی به دردتون نمیخوره، چون هم کلی ه و هم به الان که امتیاز های قبل نگاه میکنم، حس میکنم خیلی کیلویی(!) نمره دادم و الان نظرم عوض شده...

به ذهنم رسید چندتا لیست خاصِ پیشنهادی درست کنم مثلا فیلم های حال خوب کن یا تینیجری یا ... نظر شما چیه؟ خواهان داره آیا؟

چه لیستی رو پیشنهاد میدید؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۵)

سلام :)

اینکه نظرتون عوض شده خیلی خوبه

سریالی که واسه من بهترین اثر تاریخ بوده با گذشت زمان و دیدن فیلم و سریال‌های بیشتر اون رو به درجه مقوا تنزل دادم D:

 

ایده لیست هم عالیه👌👍

چی باشه هم بستگی به خودتون داره، منم یه چندتایی می‌گم😁

  • قبل از مرگ باید دید😮
  • کمدی و حال خوب کن
  • مستند
  • دنیای کلاسیک
  • کالکشن
  • آدرنالین!
  • مزخرف‌هایی که نباید دید😅
پاسخ:
سلام :)

آره دقیقا...

ممنون از پیشنهادها :)

من که موافقم :) 

مخصوصا با الیست فیلم های حال خوب‌کن و فیلم های روانشناسانه

پاسخ:
تشکر مهناز جانم 

یه دسته فیلم های محتوا دار هم اضافه کنید :))

پاسخ:
محتوا دار یعنی دقیقا چجوری باشن؟

سلام

اتفاقا دیروز داشتم تو وبت دنبال پیشنهاد فیلم می‌گشتم :))

من علمی-تخیلی، درام و اجتماعی دوست دارم :)

پاسخ:
سلام

عزیزم :)
توی موضوعات پیشنهادها رو میتونی پیدا کنی.

مرسی عسیسم

۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۰۰ آقای سر به‍ راه

من فیلم هایی که طرف اول اسکل هست بعد تغییر می کنه دوست دارم مثل همون بریکینگ بد و کبراکای و...

 

پاسخ:
حس خوبی میدن به آدم.
این که همیشه میشه عوض شد و خودِ شگفت انگیزت رو رو کنی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی