روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

توی این روزای آخر سال سریالی که چند ماهیه خیلی آروم دارم میبینم رو تموم کردم و حالا اومدم در موردش بنویسم.

" بازماندگان" سه فصله، جمعا ۲۸ قسمت به همراه یک پیش درآمد. تمام شده. ساخت آمریکا است و در مورد ژانر هم مفصل توضیح میدم.

فکر میکنید اگر یک آن که دارید با مادر، همسر یا بچه تون صحبت میکنین، غیب بشن به معنی واقع کلمه "محو" بشن، چه اتفاقی میافته؟ این سریال در مورد این واقعه است. در ۱۴ اکتبر، ۲ درصد جمعیت کل کره زمین، از صفحه هستی، نیست میشن و فقط میدونیم رفتن. به کجا؟ خدا میدونه. ۲ درصد نسبت به کل جمعیت، زیاد نیست ولی روی جامعه و ادم ها اثر ژرفی گذاشته...

فصل اول، داستان رو با وقایع سه سال بعد از عزیمت ناگهانی شروع میکنه. درسته شاید این اتفاق یکم تخیلی به نظر بیاد ولی سریال کاملا واقع گرا است. خیلی قرار نیست در مورد چرایی اون اتفاق برامون توضیح بده و فانتزی باشه بلکه ما با عکس العمل های کاملا طبیعی و رئال آدم ها و جامعه سروکار داریم و چقدر خوب اونها رو درآورده...

فصل دوم رو اگر کتاب بود، میگفتم ژانر رئالیسم جادویی داره و حتی بقیه فصل ها؛ یعنی در فضای رئال داستان، یه اتفاقات جادویی میافته که کاملا توی داستان جای خودشو پیدا میکنه و به نظرتون حتی عجیب نمیاد. ژانر این سریال خیلی متنوعه و از درام تا معمایی و فراطبیعی و فلسفی رو پوشش میده...

فصل سوم، داستان خیلی اوج میگیره، بسیار پر کششه و از طرفی به بعد فلسفی و عمق اون اضافه میشه...

سریال The Leftovers همون طور که از اسمش پیداست در مورد بازماندگان واقعه است، اما اگر صبور باشین، به همه سوالات جواب میده و خیلی عالی تموم میشه. یه پیش درآمد داره (قسمت ۰) که پیشنهاد میکنم قبل از شروع سریال حتما ببینید، برای ورود به فضای داستان، بسیار عالیه.

Leftovers هم برای من مفرح و هیجان انگیز بود و هم خیلی قسمت ها به فکر فرو برد. دیالوگ های فلسفی خوبی هم داره که اگر ساده از کنارشون رد نشید، شاید دیدتون رو به بعضی مسائل عوض کنه...

 

پیشنهادش میکنم، امیدوارم شما هم دوستش داشته باشید :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۶)

وای که من عاشق عسلم و سریالم و میدونم که دوباره خواهم دید 😂 امیدمو از دست نمیدم 😁😁😁

شما کی نگاه میکنی؟ وقتی بچه‌ها خوابن؟

پاسخ:
ایشالا دوباره خواهید دید ^-^

من وقتایی که معجزه بشه، پارسا اول شب بخوابه. یا گاهی توی خواب روزانه اش، اگر کاری خاصی نداشته باشم میبینم. و البته این فرایند خیلی طولانی ‌میشه، قبلا یه سریال ۲۸ قسمته رو یکی دوهفته ای میدیدم، الان چند ماه دستم بند میشه :)

راستی، یه کوچولو دارم من :)

وای الان دیدم یه عسل اضافه اومده تو کامنتم😁😁😁 تقصیر گوشی فضولمه

پاسخ:
عزیزم :))
گوشی منم از این کارا میکنه :))

من چرا فکر کردم دو تا داری 😁 زنده باشه الهی😍

منم آلما تو یه سن خوبی بود شبا زود میخوابید میدیدم خیلی حال میداد کلی فیلم و سریال دیدم 

ولی متاسفانه از یه سنی دوباره طغیان کرد شبا دیر میخوابید و هنوزم درست نشده:/ 😢 

قرنطینه هم بی‌تاثیر نبود...

کلا همه چیمون ریخت بهم

پاسخ:
سلامت باشین الهی :)
پارسا ساعت خواب دقیقی نداره... یه وقتایی شب بیداری داریم، یه وقتایی زود میخوابه. کلا نمیشه روش حساب کرد...

ایشالا اوضاع خیلی زود بهتر بشه، برای همه...

دلم خواست برم the leftoversرو ببینم به خاطر فلسفی بودنش که گفتی.

پاسخ:
سلام :)
امیدوارم دوست داشته باشی

فقط فلسفی نیست، گفتم ژانر ‌متنوعی داره...

از این سریال هرچی بگم کم گفتم

از بس به هرسریالی لقب شاهکار دادن نسبت به استفاده از این کلمه گارد دارم ولی ولی ولی لفت‌اوورز شاهکاره :)

بابت دیدنش بهتون تبریک می‌گم! راستش بجز یه نفر تا حالا نشده به کسی معرفیش کنم و تا آخر ببینه :| 

سال گذشته هم توی وبلاگم بود و چند نفر رو ترغیب کرده بودم به دیدنش ولی مدت زیادی از بیان دور بودم و نمیدونم دیدن یا نه :)

از لیندلوف سریال واچمن رو هم احتمالا هفته آینده شروع کنم :)

پاسخ:
سریال کمتر دیده شده ایه متاسفانه ولی نمره منتقدان بهش عالیه و دیدم یکی از مجلات به عنوان بهترین سریال تاریخ انتخابش کرده. معمولا همه تمایل دارن سریال هایی که همه دیدن رو ببینن، اینجوری انگار آدم بیشتر توی جو فیلم و سریال ه :))
من ولی در کنار همه پسند ها دوست دارم اینا رو هم ببینم. فیلم و سریال هایی که قدرشان دانسته نشده

چه خوب :)
خوشحالم از آشنایی تون 🌷
۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۲۴ دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال بازماندگان The Leftovers با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود سریال بازماندگان با کیفیت 720p Web-DL نسخه کامل

قسمت هشتم فصل سوم اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی