روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

فکر نمیکنم به این سوال بشه یه جواب مطلق داد..

من توی یه قاب های خاصی از زندگیم، کاملا احساس خوشبختی کردم، مثلا چند روز پیش که از خرید میومدیم، یه دست پسری توی دست من بود و یه دستش به دست بابا، قدم قدم با کفش های سوت سوتیش راه میرفت. یه لحظه احساس کردم چقدر خوشبختم، همسری که عاشقشم، یه پسر ناز و دوست داشتنی، سلامتی و حس خوب بابت کارهایی که انجام شده بود.

اما خیلی وقتام هست که احساس بدبختی و گیر افتادن کردم، وقتایی که پسری بهانه گیر میشه، وقتایی که خلوتی برای خودم ندارم و وقتایی که فکر میکنم توی زندگی شخصیم، به هیچ جایی نرسیدم... حس خفگی بهم دست میده.

ولی غالب اوقات، معمولی ام... حس همیشگی ام، نه خوشبختی ه و نه بدبختی. فکر میکنم هممون اندازه هایی از خوشبختی و رضایت شخصی رو داریم که اغلب یادمون میره. مثلا چند روزی که افت زد به لبم و هر چیزی میخوردم، زجر بود. یا وقتی پارسا بدخواب میشه، فکر میکنم چرا قبلش حواسم به این نعمت نیست؟ چرا برای خوشبختی دنبال قاب های خاصم؟ چرا هر روز قدر تک تک لحظه هایی که خوب سپری میشه و یا حداقل بد نمی گذره رو نمیدونم؟

+ ما هممون خوشبختیم، فقط حواسمون نیست :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۷)

ایشالا همه مون اون لحظه هایی که احساس خوشبختی داریم اونقدر زیاد بشن اونقدر پررنگ بشن که لحظه‌ای فراموششون نکنیم

پاسخ:
ان شالله 

عیدتونم مبارک :)

ممنونم

 

عید شما هم مبارک باشه بانو ارکیده 🌹🌺

پاسخ:
ممنونم

ما آدما اغلب خوشبختیم و حواسمون نیست!

پاسخ:
تایید کردید؟ :)

احساس خوشبختی نمی کنم ...غمگین ام ...خیلی 

پاسخ:
یه روز قشنگ میاد..
قوی باش آبان جانم :*
۲۲ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۲۶ آقای سر به‍ راه

هستن کسایی که بدترین روزهای زندگی ما آرزوی زندگیشونه!

پاسخ:
موافقم....

من به غمگین ترین حالت ممکن شادم

یچی تو این مایه هام این روزا

پاسخ:
عزیزم...

ایشالا به شادترین حالت ممکن، خوشبخت باشی همیشه :*

بله:)

پاسخ:
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی