روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

سوال

‎۹۹

بین کسی که دوستون داره و کسی که دوسش دارین، کیو انتخاب میکنین؟

منظورم یجور عشق یک طرفه است.

 

+ کامنت ناشناس هم قبوله، فقط جنسیتتون رو هم بگین.

++ خودمم میگم، به همراه نتیجه اگر حاصل بشه :)

+++ کامنتا جایزه داره :دی شوخی کردم ولی همه بگین دیگه :))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۰)

۱۸ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۳۰ آقای سر به‍ راه

پسر هستم:|

اگه تو دوراهی همچین انتخابی باشم

اونی که دوستم داره انتخاب می کنم!

چون نمی تونم منت کسی که دوستم نداره بکشم

ولی مثل آدم با اونی که منو دوستم داره ولی من نه,  رفتار می کنم

پاسخ:
نه منظورم برای کامنتای ناشناس بود :)

خیلیم خوب. شاید به مرور شمام عاشقش شدین اصن :)

سلام.صد در صد اونی که دوستم داره (:

دوست داشته شدن حس خیلی خوبیه (:

پاسخ:
سلام سلام

موافقم. خواسته شدن، دوست داشته شدن شاید یه وقتایی بچربه به عشق خود آدم... :)

من جایزه رو انتخاب می‌کنم. :(

پاسخ:
:))
ناراحتین که جایزه نداشت؟ :دی

پیشنهاد جایزه بدین، چشم تقدیم میکنم ^-^

هیچ کدوم

از جفتشون میگذشتم (به سختی البته!) و میرفتم 

پاسخ:
یکم جواب انحرافیه ولی قبول :)

مرسی از نظرت 🌷

سوال خیلی سختیه و بارها هم بهش فکر کردم. اگه مجبور به انتخاب می شدم به نظرم اونی که دوستم داره رو انتخاب می کردم اما به نظرم روی کاغذ اینطوریه و انتخاب ساده ای هم نیست. بستگی داره اون دو نفر چه طور آدمهایی باشن و این روی انتخاب قطعا تاثیر میذاره! 

پاسخ:
خیلی خیلی موافقم
خیلی سخته و کاملا بستگی به اون آدما داره...
یه وقتی اونی که دوستت داره، اصلا شرایطِ تو رو نداره و انتخابش از روی دلسوزی خوب نیست... ولی یه وقتی شرایط خوبی داره، فقط به دلت ننشسته، شاید اون موقع بیشتر بشه بهش فکر کرد 

خب منم طبیعتا با توجه به در نظر گرفتن بعضی مسائل اونی که دوستم داره رو انتخاب می‌کنم.

پاسخ:
خیلیم خوب

کسی که من رو دوست داره.

پسر

پاسخ:
مرسی :)

کسی که من دوستش دارم و اون منو دوست نداره رو که نمی‌تونم انتخاب کنم، مجبورش که نمی‌تونم بکنم :) حالا اگه پسر بودم شاید میشد، می‌رفتم خواستگاری و پیشنهادهای وسوسه‌انگیز می‌دادم :دی ولی الان نمیشه. ولی بر فرض اگه می‌تونستم این کارو بکنم و اون آدم علی‌رغم اینکه منو دوست نداره قبول می‌کرد باهام ازدباج کنه... نه باز هم نمی‌تونستم باهاش زندگی کنم. هیچ جوره نمی‌تونم زیر بار ترحم و دلسوزی و اینا زندگی کنم.

فک کنم یک عالمه گریه می‌کردم، بعد اگه اونی که منو دوست داره، همون‌طوری که گفتی آدم خوبیه، انتخابش می‌کردم و اگه نه دوستش دارم، نه آدم خوبیه، اونم انتخاب نمی‌کردم :)

پاسخ:
خیلی کامنت کاملی بود تسنیم، افرین
ولی ببین منظور از انتخاب کسی که دوستش داری، اینه که به پاش بمونی، به بقیه فکر نکنی و یجورایی انتظار بکشی. که البته ممکنه انتخابت هم کنه.
ممکنه خیلی هم از روی ترحم و دلسوزی نباشه، ولی به اندازه ای که تو دوستش داری، دوستت نداره. همین :)

اوهوم :)
۱۸ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۲۹ نیــ روانا

به نام خدا و با سلام و درود بیکران

هیچکدام

چرا؟

۱- اونیکه دوسش دارم و دوسم نداره خو خیلی آدم بیخودیه که من به این نازنینی رو دوست

نداره من توففف تو صورتش نمیندازم چه برسه به این که انتخابش کنم بیشعور قدرنشناس بووووق رو😂 اصلا از خودم تعجب میکنم که چرا همچین موجودی رو من باید دوست داشته باشم 🙄

۲- اونیکه دوسم داره و دوسش ندارم؟ خو چرا دوسش ندارم؟؟ صد در صد دلیل قانع کننده ای دارم پس اگر انتخابش کنم به جفتمون ظلم کردم. یجورایی دلم براش میسوزه که گیر زبون نفهمی مثل من افتاده ولی انتخاب از روی دلسوزی بعیده انتخاب درستی باشه. پس ایشونم با عرض پوزش منتفیه 😁

 

خو کیس دیگه ای نداشتید؟؟

 

خودشیفته هم خودتونید 😂

پاسخ:
سلام سلام 
درود بر شما :))

۱. صددرصد. اصلا داریم کسی شما رو دوست نداشته باشه؟ :دی
ولی خب پیش میاد که دل به دل راه نداشته باشه. یکی رو خیلی دوست داشته باشی ولی اون متقابلا عاشق نباشه :)

۲. دوست نداشتن هم دلیل نمیخواد. البته گاهی یه دلیل خیلی مشخصی هست که کسی به دلمون نیست، یه وقتایی همینطوری خوشمون نمیاد، حسمون خوب نیست.
موافقم که انتخاب از روی دلسوزی، ظلمه :)

کیس بعدی، عشق دوطرفه است. آرزوی هر کسی ^-^

تاج سرین شما :)
۱۸ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۰۶ شارمین امیریان

سلام.

من کسی رو که دوستم نداشته باشه دوست ندارم! 

کسی رو که دوستم داره در صورتی که یه سری آیتمها رو داشته باشه بررسی میکنم ببینم میتونم انتخابش کنم یا نه.

پاسخ:
سلام شارمین عزیز 

اوهوم، اینم یه جواب متفاوت. پس اصلا عشق یک طرفه رو قبول ندارین

مرسی :)

انتخاب بین فاجعه و افتضاحه که این..

ولی با این حال انتخابم اونیه که دوستم داره

رنج دوست نداشته شدن از طرف کسی که دوسش داری اونقد جان کاه هست که نیازی به فکر کردن و سبک سنگین کردن برای جواب این سوال نداشته باشم

 

خبالا جایزه چی بید؟ :))

پاسخ:
اوهوم هر دوش خیلی سخته

ولی میدونی، یه وقتی اونقدر یکی رو میخوای که نمی تونی به کس دیگه ای فکر کنی اصلا." عشق چیز عجیبیه جدا" :دی

نه دیگه کلاس اینجا به جایزه نمیخوره، ادای پیجای اینستا رو درآوردم :))

به پاش موندن و به کس دیگه‌ای فکر نکردن و انتظار کشیدن برای اینکه یک وقت شاید اونم منو انتخاب کنه، قبل از ازدواج برام معنی نداره. من حتی اگه عاشق کسی هم باشم، فکر نکنم خودمو از فکر کردن به سایر کیس‌ها محروم کنم :دی پیش نیومده، ولی فکر نمی‌کنم اینطور رفتار کنم.

اما به پاش نموندن و به کس دیگه‌ای فکر کردن بعد از ازدواج که اصلا مفهومی نداره به نظرم. مشروط به اینکه اونم سربه‌زیر باشه و به پام بمونه :) اگه نباشه، من اول از پاش بلند میشم میرم، بعد به بقیه هم فکر می‌کنم :)))

پاسخ:
:)))) عاشقتم 

نه اینا کلا برای قبل ازدواجه، بعدش تکلیف مشخصه :)

هیچکدوم 

ولی اگه چاره ایی نبود حتما کسی که واقعا دوستم داره

پاسخ:
اوهوم

ممنونم :)

دوستت دارم دوستم بدار ...:)

پاسخ:
ای جان
این سوال برای روزیه که دوطرفه پیدا نشه...
۱۸ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۱۹ نیــ روانا

نظرات رو دارم میخونم

اکثریت گفتند اونی که دوسشون داره رو انتخاب میکنند و تحمل دوست داشته نشدن رو ندارند

 

خوب دلبندان من پس اونی که دوستون داره چی؟ چرا تو همچین موقعیتی قرارش میدین؟ چرا باعث‌ میشین با کسی زندگی کنه که اون حس متقابل رو بهش نداره و در واقع میشه آدم دوست داشته نشده رابطه؟؟

به نظرم این حتی از گزینه اول هم خودخواهانه تره

هم از این لحاظ که میخوایم خودمون حتما اونی باشیم که مورد علاقه س

هم از ابن نظر که فکر می کنیم حالا چه تحفه ای هستیم و داریم چه از خودگذشتگی می کنیم که اون آدم عاشق بدبخت رو می پذیریمش 

پاسخ:
اوهوم برای منم جذاب بود که همه دوست داشته شدن رو انتخاب کردن در حالی که انتظار داشتم، چند نفر بگن فقط اونی که دوسش داریم :)

نه میدونید، یه احتمالی هست
این که عشق و محبت کم کم به وجود بیاد... شاید گام اول توی این رابطه با عشق طرف مقابله، ولی فکر میکنم همه این احتمال رو میدن که خودشونم علاقه مند بشن.
توی این مورد اتفاقا فیلم و داستان های زیادی هم هست...
یکیش که خوب توی ذهنم مونده، فیلم "حس و احساس" هست که بر اساس رمان جین آستین نوشته شده.( از این جا به بعد خطر اسپویل) دختر داستان بعد از این که از طرف کسی که عاشقشه ناکام و سرخورده میشه، میره و با کسی که همیشه بهش عشق ورزیده ازدواج میکنه و خیلی هم خوب تموم میشه داستان.

میخوام بگم فقط خودپسندی ما نیست... نیاز به دوست داشته شدنه که شاید میچربه به عشق و علاقه شخصی خودمون. و اتفاقا به نظرم ازخودگذشتگی بیشتری می طلبه تا این که آدم فقط به علاقه و عشق خودش، توجه کنه...

هیچکدوم :)

چون بنظرم توی هر دو شرایط یه نفر عذاب میکشه

اصلا نمیتونم تصور کنم با کسی باشم که دوسش ندارم :|

 

پاسخ:
هردو خیلی سخته... 

اوهوم

پلن zرو در نظر داشتم و نوشتم :))

کلا من همه رو دوست دارم اصلا دوسم نداشته باشند :)

پاسخ:
بانوی لطیف و دوست داشتنی :*

سلام علیکم

هشت سال پیش سؤالات مشابهی را پرسیدم و راستش را بخواهید هنوز هم به پاسخ قطعی نرسیدم.

http://mesledal.blog.ir/1391/04/13/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AC%D9%88%D8%B4%D8%B4-%DA%A9%D9%88%D8%B4%D8%B4

پاسخ:
سلام 
چه جالب... پستتون برای سال ۹۱ ه..
راستش منم قبلا دیدم این سوال رو، خیلی خیلی وقت پیش.. یکی پرسیده بود فکر میکنم توی گوگل پلاس بود. و جالب این که نصف افراد تقریبا کسی که دوسش دارن رو انتخاب کرده بودن...

در ادامه کامنت قبلیم بگم، وقتی عشق دو طرفه نباشه 

ممکنه باعث بوجود اومدن خیانت و زیرآبی رفتن طرف مقابل هم بشه :)

البته که اصلا قابل قبول نیست ولی متاسفانه وجود داره

 

پاسخ:
یعنی وقتی کسی که عاشقشی رو انتخاب میکنی؟

ما جفتمون ندیده همو دوست داریم فقط این اختلاف سنی یکم زیادی میزنه تو ذوق 😁😁

هشتگ من و آقامون پارسا جون 😂😂

پاسخ:
الهیییی یه لحظه گفتم چی میگه‌ محبوبه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی