روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

این پست گزارشی از برنامه های روزانه امه‌ و شاید ارزش خواندن نداشته باشد. :)

بیشتر از یک ماه از "پسا امتحانات" میگذره و خیلی از کارهایی که میخواستم انجام بدیم، تیک خورده؛ کارهای همسری، کارهای خودم، مهمونی ها و یه سری کارهای دنباله دار رو هم به روتین روزانه ام اضافه کردم که با نوشتن Tracker (چند پست قبلی) اونا رو هم دارم دنبال میکنم.

مثلا برای ۸ لیوان آب روزانه، یه اپ (Lose weight برنامه ورزشی روزانه است ولی یادآور آب هم داره) نصب کردم که دائم یادآوری میکنه و میشماره.

برای کم کردن ساعت استفاده از گوشی چندتا اپ امتحان کردم که بهترین و اسمارت ترینش، your hour بود، میزان استفاده رو کاملا زیرنظر میگیره و با نمودار و ... نشون میده و در نهایت قابلیت محدود کردن برنامه ها و چلنج گذاشتن داره.

رژیمم رو یه ماهه خیلی خوب عمل کردم ولی وزنی کم نکرده بودم، خیلی عجیب بود. دکتر یکم عوضش کرد و البته فعالیت روزانه ام رو باید بیشتر کنم. امیدوارم این ماه بدنم بهش جواب بده.

برای فعالیت روزانه، چندتا ویدیو ایروبیک و زومبا از یوتیوب گرفتم که روزانه باهاش ورزش کنم و تا حالا خوب بوده. سطحشون خیلی مقدماتی ه که تازه آسیبی برام نداشته باشه، صرفا تحرک بیشتره. فیتنس رو هم دارم میرم، بدنم خیلی افت کرده توی این دوسال! باورم نمیشه همش به خاطر بارداری و زایمان باشه...

رسیدگی به پوست هم، خیلی خوشم میاد تا شروع میکنی توجه کردن به پوستت، سریع واکنش نشون میده و بهتر میشه. راضیم ازش :))

در کنار همه اینا، نماز قضا میخونم، برنامه مامان ها رو از فیلم گردی میبینم و سریال هم ادامه داره.

خبر خیلی خوب این که بالاخره بعد از چندماه پیگیری، پروپزال تصویب و مشکل اموزشیم حل شد. خیلی داغانه این دانشکده و خصوصا گروه ما. زیاد پیگیر شدم تا این کار حل شد. خسته نباشی، خودم ^-^

و عید هم که دیگه نزدیکه، ۴۰ درصد خونه تکونی کردم، ۶۰ درصد باقی مانده و تازه تو این مدت یه چندتا خرید عید هم دارم. البته با وجود این که امسال هم دید و بازدیدی نیست، شاید بذارم برای بعد..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۳)

۱۳ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۳۱ نیــ روانا

سلام و خدا قوت

اتفاقا به نظرم به شدت ارزش خوندن داشت

من که کلی انرژی گرفتم و با چند تا اپ هم آشنا شدم

خیلی خوبه که به برنامه پساامتحاناتت وفادار موندی

بابت تصویب پروپوزال هم تبریک

خودش قشنگ ۵۰ درصد کار پایان نامه س 

پاسخ:
سلام بانو نیروانای عزیز 
ممنون ممنون. خدا قوت به شما هم :)
چه خوب :)
اره... من وقتی برنامه میریزم، بهشون پایبندم و تا وقتی عملی نشه، ول کن نیستم :))

جدا؟ الهی شکر
واقعا خیلی پیگیری داشت... با این که کار خاصیم نمیخواست بکنی، ولی دائم این ور و اون فرستادن داره. با این دورکاری ها، سخت تر هم شده، همش تلفنیه، حالا جواب بدن، ندن...

خوشحالم که طی شد این مرحله :)

عالی

برنامه ریزیهای خوبی داری آرزوی موفقیت میکنم برات🌹🌹

پاسخ:
ممنونم
بهمچنین 🌻

زنده باشید🌺🌹

پاسخ:
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">