روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

The leftovers

‎۹۹

اگر قرار باشه عزیزانمون در یک لحظه ترکمون کنن، از اون رفتن های خیلی ناگهانی، فکر میکنین چی بیشتر ممکنه آزاردهنده باشه؟

 به نظرم حالتی که بینمون بوده وقتِ رفتن، اون عذاب آورترینه...

من با سکانس ابتدایی قسمت اول این سریال، چندبار گریه کردم، خیلی خیلی دردناک بود... مادری که بی توجه ه به گریه بچه اش و در همون حال بچه غیب میشه و مادری که سر بچه اش داد میزنه و ناراحتش میکنه و در همون حال خانواده اش غیب میشن... حتی اگر درد نبودنشون خوب بشه، اون عذاب وجدانِ خوب خداحافظی نکردن، هیچ وقت نمی ره...

 

+ در مورد سریال بعدا مفصل تر می نویسم.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۳
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۹)

میدونم رفتنهای بدون خداحافظی چه دردی داره💔

پاسخ:
آخی... 
۰۳ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۴۶ دچارِ فیش‌نگار

چرا چند بار؟

پاسخ:
یبار وقتی میخواستم زیرنویس تنظیم کنم
یبار وقتی پیش درآمد سریال رو دیدم
و یبار در همون قسمت اول.
هرچند بار دیگه هم ببینم، بازم گریه ام میگیره... بس که غمبار بود اون سکانس
۰۳ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۰۷ پشمآلِ پشمآلو

من خودم بضی وقتا میخوام بگم مثن به عزیزی که دوستت دارم 

میگم مثن الا شرایطش نیس و باشه بعدا

بعد سریع میرم میگم .. چون فک میکنم از کجا ملوم باشم

پاسخ:
میدونی چیش برای من خیلی تاثیر گذار بود؟

این که میگیم، بعدا عذرخواهی میکنم، همین یه دفعه عصبانی شدم ولی ممکنه آخرین بار باشه. و خدا نکنه که آخرین بار باشه...

مدت ها فکر کردم هربار اخرین بار بود و هربار مردم ...اما اخرین بار همیشه بدون خداحافطی لست ...

پاسخ:
:((
۰۳ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۵۵ دچارِ فیش‌نگار

یبارم بشینید کلیپش کنید اون بخشش رو که بشه چهاربار 

۰۴ اسفند ۹۹ ، ۲۱:۵۶ آقای سر به‍ راه

من که سر رسیدم پیش داداشم رفته بود... :(((

دیروز هم  تولدش بود:(((

پاسخ:
آخی آخی ... :(((
خدا رحمتشون کنه...

چه دردناکه... !!!!!

پاسخ:
خیلی...

ولی سریالش خیلی غمگین نیست... جریانات ۳ سال بعد رو میگه.

اهان.. 

ولی خداییش فک کردن به اینکه هر دیداری اخرین باره هم خوبه از این حیث که تو بهترین رفتارو خواهی داشت وخلاصه قدر اون لحظه هارو میدونی و بده چون فکر اخرین بار بودنش اذیت میکنه

خونده بودم که: این پایان یافتن باید مثل اغاز یهویی باشه فکر کردن بهش حال ادمو بد میکنه..

پاسخ:
اره دقیقا... ولی سخته اینو آدم همیشه به یاد داشته باشه...
۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۲۳ دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال بازماندگان The Leftovers با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود سریال بازماندگان با کیفیت 720p Web-DL نسخه کامل

قسمت هشتم فصل سوم اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">