روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

Tracker

‎۹۹

یدونه  habit tracker و یدونه schedule tracker درست کردم. عالییی!

از همین حالا، عاشق الهه یکی دوتا ماه دیگه ام. ^-^

اینم عکسش :

+به نظرم خیلی مهمه آدم کاری بکنه که خودشو دوست داشته باشه. من یه مدتی بود خودم رو و زندگیم رو دوست نداشتم. ولی با برنامه ها و کارهای بعد از امتحانات، الان احساس خیلی بهتری دارم، خودم رو دوست دارم... حتی اگر به ایده آلم نرسیده باشم، همین توی مسیر بودن هم، خیلی لذت بخشه :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۰
ارکیده ‌‌‌‌

planer

نظرات  (۲)

برای شروع لازم نیست عالی باشی ولی برای عالی بودن باید شروع کنی ...باریکلا ...👏👏

پاسخ:
دقیقاااا

ممنون بانو:*

هر راه دوری با یک قدم اول شروع میشه

مهم اینه که از حرکت نایستیم

پاسخ:
دقیقا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">