روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اینجا

‎۹۹

من اینجا رو خیلی دوست دارم، چرا؟

چون تنها جایی ه که خودمم. مهم نیست که تصور بقیه ازم چی باشه، اینجا میتونم، خیلی ساده بچه باشم، عجیب باشم، متفاوت باشم، آهنگ هام رو به اشتراک بذارم، بگم که متاسفانه چادری ام ولی تیپ ایده آلم این نیست. توی دنیای واقعی نمیتونم دعوتِ مولودیِ جاری رو رد کنم، ولی اینجا میتونم بگم که چقدر از این مراسم ها متنفرم. امیدوارم یه روزی بتونم توی دنیای واقعی هم خودم باشم. تلاشم رو میکنم واسش. ولی تا اون روز، اینجا مامن منه. ممنون که میخونین :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۶)

آرزو میکنم که هر چه زودتر به اون چیزی که دوست داری برسی خود واقعیت باشی و چیزی بجز دل خودت نتونه به کاری مجبورت کنه

پاسخ:
ممنونم
ان شاالله 

یه روزایی بدون چادر بودن رو تجربه کن

منم چادری ام اما گاهی سر نمیکنم

یه روز مزاسم مورذ علاقه خودت و بگیر دعوتشون کن 

ماهم خوشحالیم مینویسی

پاسخ:
اوهوم باید همین کار رو بکنم.
مراسم مورد علاقه ندارم :)) ولی کلا این این جور مراسم های زنونه، مولودی و دست زدن و ... بدم میاد و متاسفانه مجبورم که برم... امیدوارم یه روزی حرف ها برام مهم نباشه و نرم‌. یا اونا خوب شن و براشون اومدن و نیومدن مهم نباشه :)

مرسی عسیسم :)
۱۸ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۰۶ پشمآلِ پشمآلو

بنظرم یکم خامی و بچگی تو رفتار روزانت قاطی کن کم کم سطح انتظارات میاد پایین:-؟

اینجا ام تورو دوست داره:دی

پاسخ:
دیر گفتی. باید از همون اول این سیاست رو پیش میگرفتم :دی

دستش درد نکنه ^-^

وبلاگ کلا امن ترین نقطه است ‌‌‌...تنها جایی که من می تونم کمی بیشتر خودم باشم 

خدا را شکر کرونا اومد دیدن فامیل و این مسائل را تعطیل کردم راحت :)

پاسخ:
اره کرونا یه سری دیدار های اجباری رو کم کرد.
ولی متاسفانه یه سری دیدار های خیلی خوبم ازمون گرفت... من امروز دوستای جون جونیمو بعد ۷-۸ ماه دیدم...
۱۸ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۵۹ دخترِ بی بی

چرا چادر رو دوست نداری؟وچرا مجبوری به پوشیدنش؟

پاسخ:
چادر رو قبلا خودم انتخاب کردم، نمیدونم شایدم فکر میکنم که "انتخاب" کردم.
ولی الان خیلی فرق کردم، اعتقادی بهش ندارم ولی عوض کردن تصویری که بقیه ازت ساختن، به این سادگی نیست... جرات برداشتن ندارم 

یه روز چادر رو بذار کنار و به ندای دلت گوش کن و دیگه هم سر نکن قول میدم هیچ اتفاقی نمی فته

# ژیان ماشین میشه ولی جاری فامیل نمیشه:))

پاسخ:
امید به خدا، ایشالا :)
وای چقدر خوب بود، هشتکه :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">