روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یادتونه در مورد "بعد امتحانا" نوشته بودم؟

 الان دقیقا بعد از امتحانا است و من فول آف انرژیم! برای کارهایی که گذاشته بودم برنامه ریزی کردم. یه چندتاییشو انجام دادم و اونهایی که پورسه دارن رو شروع کردم. بعد از مددددت ها بلاخره فردا میرم باشگاه، رژیمم شروع کردم. دقیقا برگشتم به وزنی که دو سال پیش بودم.. :( جوری نیستم که بگم چاقم ولی از خودِ اضافه وزن دارم، متنفرم! ایشالا چند ماه دیگه میرسم دوباره به نقطه ایده آل :)

پروسه رسیدگی به پوست رو هم شروع کردم+ کتاب + سریال! خدای من بی نهایت دلم برای فیلم و سریال دیدن تنگه، اولین قسمت رو دیشب دیدم :) خونه تکونی رو هم با این که یکم دیر میشه ولی گذاشتم برای اسفند، تا بهمن رو برسم به کارهای عقب مونده خودم و خانواده... امید به خدا دیگه

 

و این گونه است که ارکیده پر حس زندگی و نارنجیه :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

به به.. خوش بگذره بهت اساسی

پاسخ:
مرسی لیمو جان

چون درس های تئوریم کلا تموم شد، حس تابستون داره واسم :)
اصلا حواسم نبود که بقیه دانشجو ها الان باید منتظر ترم جدید باشن :|

خب من هنوز ترمم تموم نشده عملا :)) فردا تموم میشه

دوست داشتم به جای دو هفته،سه هفته تعطیل باشیم ولی چه میشه کرد

 

پاسخ:
آخی... خداقوت
آره واقعا دو هفته کمه.. نهایت استفاده رو ازش ببر :)
۰۷ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۳۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

این وبلاگ ۶ سالشه ¿ :|

پاسخ:
۵ سال و چند ماه..

چطور...؟
۰۷ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۵۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خب خیلیه 😅

پاسخ:
:))

اگر بخوای اینطور حساب کنی، اولین پست برای سال ۸۹ ه :)
۰۷ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۰۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

=))

پاسخ:
حس پیری بم دست داد :))
۰۷ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۲۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آرههه D:

پاسخ:
:)
:)
۰۸ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۵۸ نیــ روانا

به به به سلامتی

برو دنبال رویاهات :)

 

لیمو جان همینو هم قدر بدون

جدیدالوردای ما تااواسط هفته بعد کلاس دارن

از ۱۸ تا ۳۰ بهمن امتحان میدن و شروع ترمشون یک اسفنده :/

یعنی اگر اجازه بدیم طفلیا قراره تعطیلات عید نفس بکشند

پاسخ:
سلامت باشین
چشممم :)

وای عزیزم... چقدر فشرده...
تازه صفری هم هستن و هنوز خو نگرفتن با روند دانشگاه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">