روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

بوی کاپوچینو

بوی قهوه

عطر گل نرگس

 عود جنگل بارون خورده

 عود اسطوخودوس

 بوی لاک وقتی با حس خوب میزنم

بوی پارسا

بوی برگ بو وقتی مرغ داره میپزه

 ادکلونم که اسمشو یادم رفته

 

شما چه عطر هایی رو دوست دارین؟ :)

 

+ امتحانا تموم شد! بریم آستین بالا بزنیم واسه اون لیست بعد امتحانا. که تازه اصل کاری رو یادم رفته بود. "خونه تکونی" ! :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۴)

عطر دوست با معرفت که بعضی وقتا حرص در میاره:)))
پاسخ:
:)
۰۵ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۲۸ نیــ روانا

بوی گل مریم

هپی کلینیک و کنزوسفید و کول واتر

بوی نوزاد

بوی خاک بارون خورده

بوی هوای زمستونی

بوی سنبل سر سفره هفت سین

بوی پرتقال

بوی چمن تازه قیچی شده (به کسی نگید ولی عادت دارم خودم چمن یا برگ درخت میکنم و بو میکنم :دی)

پاسخ:
به به 
بوی آخرای زمستان و نزدیکای بهار خیلی خوبه :)
چقدر همش عیدانه شد :))

الهی :)))) نه من به کسی نمیگم :دی

بوی عطر دست بعد از لمس برگ شمعدونی ...

بوی گلخونه های مادربزرگا ...

بوی مامانا ...

بوی قهوه و عود نوشتی، ان شا الله قسمتت بشه مکه و مدینه ، پاساژهایی داره فقط قهوه و عطر و عود هست و فقط هم دلار باید بپردازی...:)


فندق روبراهه...؟

پاسخ:
به به...
من هروقت مامانم رو تصور میکنم، ناخودآگاه دستش میاد تو ذهنم، انگشت های کشیده، سرد و پوست خشک...

و الان میدونم چرا دست مامانم همیشه خشک بود. چون دست خودمم الان همینطوره و پارسا هم شاید منو همینطوری به یاد بیاره... :)

کاکائو

شیرکاکائو:)

پنیر پیتزا

بهارنارنج

نارنگی

کتاب تازه

کتاب خیلی کهنه

شکوفه ی سیب

پاسخ:
وای شیر کاکائو ^-^
به... بهارنارنج! ریه هاتو از عطر شکوفه هاش پر کنی... 
بوی کاغذ :)

شکوفه سیب رو تاحالا نبوییدم 
خیلی خوبه؟ :)

بوی آویشن

بوی چوبی که داره می سوزه 

بوی یاس

 بوی پیاز داغ (با اینکه خودشو توی غذا دوست ندارم :دی)

بوی قورمه سبزی و کلا غذا😋

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
آویشن روی ذرت مکزیکی :یامی
بوی چای آتشی ^-^
به به... 

کلا غذا وقتی خیلییی گرسنته 😋

تو حیاطمون یه درخت کوچولوی سیب داریم، عطر ملایمی داره و داخل شکوفه های سفیدش به صورتی میزنه:) مخصوصا وقتی با نسیم میاد میرسه بهت خیلی ملایم و لطیف و خامه ای میتونه باشه:)

پاسخ:
وای جان...
خامه ای *-*

سعی میکنم تجربه اش کنم. مرسی ^-^

از سری پست های بودار ...

همش بو های محشره با همش موافقم ..

بوی چوب سوخته ...

بوی جوجه کباب :)))))))))

پاسخ:
:)))

ولی بوی کباب رو که دیگه نگو :))

بوی چای آتیشی

بوی خاک بارون خورده

بوی الکل

بوی سیمانی که هنوز خشک نشده:/

بوی سبزی خورد شده

بوی پارسا :)منظورم نوزاده :) 

بوی کیک کاکائویی

بوی کتاب

بوی سوختن چوب زیر بارون

پاسخ:
خاک بارون خورده وای..‌ *-*

پارسا بزرگ شده، الان بوی خودشو میده ولی بوی نوزاد هم خیلی خوبه ^-^

آخری خیلی خاصه :)

همه اینها

به انضمام

بوی مُهر و تسبیح :| مدیونی فک کنی میخورما -_-  ^_^  : ))) 

و بوی رنگ و اسپری رنگ :||

 

پاسخ:
جدی؟ میخوری؟!

رنگ هم خاصه. شاید بیشتر به خاطر حسشه:)

واااااااااای

بوی نوزاد

مخصوصا زیر گلوش 😍😍😍😍

میمیرم براش 

پاسخ:
اوهوم

یه بوی خاصیه. مال همون اولاست:)
۰۵ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۰۶ شارمین امیریان

سلام.

 

 

بوی قهوه

بوی به

بوی گل محمدی تازه و خیلی گلهای دیگه

بوی نوزاد

بوی بارون

بوی علف 

بوی کاغذ

 

پاسخ:
سلاممم شارمین عزیز :)

بِه .. حس خوبی داره:)
گل محمدی. وای عالیه

بوی بارونی که اصفهان به خودش خیلی کم میبینه...

هر وقت حرف علف و چمن میشه یاد وقتایی میافتم که چمنای دانشگاه رو میزدن و میگفتیم امروز سلف، قرمه سبزی داریم :))

قبلا آره الان ترک کردم ولی همچنان روی مهرم "ها" میکنم تا بوی نم بده ^_^

پاسخ:
:))

من قبلا عاشق عطر کاهگل و خاک نم خورده بودم ولی الان عجیبه دیگه حسی ندارم خیلی بهش :)

بِن مِل پارسا رو بجای  من ببوسین 😍😘

بِن مِل یعنی گردن:))

شیرین ترین قسمت بچه های کوچک همین قسمته :)) 

 

+

سلام :)

با خوندن پست تون یاد این آهنگ افتادم :)

تقدیم به نگاه مهربونتون ❤❤

روز و روزگار خوش ❤

 

پاسخ:
اوخی. خصوصا پشت گردن :))

چشم واران جانم

+ سلام سلام

اره این پست، کلا بوی عید میداد
ممنون از آهنگ عزیزم :)

بوی خاک متفاوتی که خدا مامانمو ساخته ...

بویی ک همیشه توی کشو روسریم میاد 

بوی کیف عسلی که نمیدونم کدوم عطر و ادکلنه 

بوی ادکلن هام که اونقدر دوسشون دارم که گاهی میزنم به بالشتم که تا صب بوش بیاد . مثل اکلت پر خاطره، الین پر عشق که مامان بهم داد، ممورایزی که۹ صب برای خوب کردن حال خودم خریدم ، اون چارتایی که اسمشونو بلد نیستم ولی خیلی خوبن 

بوی ادمایی که خیلی دوسشون داریم مثل مهدی

بوی ادکلن خجسته ک ۷ ساله هر ادکلنی میزنه من فقط اونی ک دوس دارمو بو میکشم 

بوی ادکلن هایی که موقع حال خوبی به مشامم خورده 

بوی گل مریم ... 

بوی بارون وقتی حالم خوبه 

بوی اتاق صورتیم وقتی بعد از مدت ها درش باز میشه بهم میخوره 

بوی همه غذا های مامان 

بویی ک همیشه تو گل فروشی میاد 

بویی که عمومم میده همیشه 

بوی دمنوش نعناع فلفلی 

بوی پرتقال کوهستانی

من تا صب میتونم بگم 

من با بو زندگی میکنم... و خیلی وقتی اولین ری اکشنم به خوردنی ها و وسایل بوشون میکنم اول 

پاسخ:
بعضیاشو نشنیده بودم :)

جالب بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی