روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

به نظرم باید هرازگاهی یک "دوره امتحانات"ی تعریف کنیم واسه خودمون، که یه "بعد از امتحانا"ی وجود داشته باشه! بس که این "بعد امتحانا" امید بخش و به وجدآورنده و روزنه ای از روزهای روشنه! :دی

 

پ.ن: خیلی میترسیدم از این ترم با وجود پارسا کوچولو... ولی ترسش خیلی بیشتر از خودش مخوف بود! مجازی بودن خیلی به نفع من شد، خیلی توی وقتم صرفجویی شد و نیازی نبود گل پسر رو  تنها بذارم. با کمک مامان و همسر عزیزم، خیلی خیلی عالی طی شد این ترم، جوری که اصلا تصور نمی کردم. و از طرفی خودم هم چون وقتم خیلی محدود بود با کم کردن خوابم و استفاده ازتمام وقت های مرده، همه درس ها رو رسوندم و حتی موضوعم رو اوکی کردم و پروپزال رو هم نوشتم و فرستادم برای مراحل تصویب... کارهایی که بچه های دیگه حتی مجرد ها که خیلی وقت آزادتری داشتن، انجام ندادن و از من خیلی عقب ترن... چرا؟ من همیشه میگم هر وقت فشار کار زیاد شد، بازدهی بالاتر میره و اینو به عینه بارها و بارها تجربه کردم :)

از همهههه، اول از همه خدای مهربونم، ممنونم ^-^

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۹)

ممنون از مطالب مفید شما به ما هم سری بزنید.

۲۶ دی ۹۹ ، ۰۰:۰۱ آقای سر به‍ راه

منم این ترم مثل ترم قبل معدل الف شدم:)

سلامتی کرونا:))

پاسخ:
مجازی بهمون ساخته:))
۲۶ دی ۹۹ ، ۰۰:۰۲ لیمو جیم

به به خداقوت :)همیشه موفق باشی

پاسخ:
ممنون لیموی مهربون
بهمچنین عزیزم ❤

۲۶ دی ۹۹ ، ۰۰:۳۰ سیروان REGA
سلام. بله منم بارها و بارها توکارم دیدم که فشار زیاد کاری راندمان رو میبره بالا و بهتر نتیجه میده فشار که زیاد نباشه ادم خودشو میزنه به بیخیالی که اره حالا وقت زیاده منم که کاری ندارم حالا بعدا انجام میدم و ازین دست بهانه ها واسه سهل انگاری کردن و پشت گوش انداختن امور.
پاسخ:
دقیقا
وقت محدود، برنامه ریزی دقیق تر، همت بیشتر  :)
۲۶ دی ۹۹ ، ۱۴:۳۷ محبوبه شب

احسنت عزیزم👏👏👏👏

ماشاءالله  بهت😘

تبریک میگم💐🍀

پاسخ:
مرسی محبوب جونم
هنرمند  خانوم :*
۲۸ دی ۹۹ ، ۱۸:۲۱ سیروان REGA
:)
۳۰ دی ۹۹ ، ۰۸:۵۰ حامد سپهر

کرونا با همه بدیهاش یه منفعتهایی هم داشته یکیش هم همینه:)

پاسخ:
سلام :)
کرونا همش درد بود ولی یکی دو تا خوبی هم داشت در کنارش :)

چه خوب

واااااقعا آفرین به شما

دکترا هستید یا ارشد؟ کنکور هم با حضور نی نی خوندین یا شاید باردار بودید دادید؟

مثلا روزی چندساعت کمک مامان و کمک همسر رو داشتید؟ اگه حدودی بگید ممنون میشم.

من تو بارداری همه ش فکر میکردم یعنی کی میشه من دکترا بخونم. تو دوره بارداری که درس تعطیل بود ویارم خیلی شدید بود و هنوزم هست.

پاسخ:
سلام
ممنونم :)
نه ارشدم من. نه نه اون موقع باردار نبودم، ترم ۲ باردار شدم، دو ترم مرخصی گرفتم و الان ترم ۴ هستم و پایان نامه مونده برام.

سلامت باشید ان شاالله . خودتون و نی نی :)

موفق باشید عزیزم

فکرکنم اولین نفر هم دفاع کنید به امید خدا:)

پاسخ:
برام اولین نفر بودنش مهم نیست. همین که با بچه کوچیک بتونم کارها رو پیش ببرم واقعا راضیم :)

ممنون ممنون
شما هم همینطور 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی