روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

برای اولین بااااار به جای لفت دادن، جوابشو دادم، آدم پررو رو... :))

 

+دستم میلرزه هنوز. ولی خوشحالم که در نرفتم و نذاشتم حقم رو ناحق کنه :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۷)

باریکلااااااا...👌👌👌👌👌👌

پاسخ:
روزم خراب شدا 
اصلا فکرم متمرکز نمیشه

ولی راضیم از خودم :)
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۱:۱۷ سیروان REGA
سلام بانو ارکیده. تبریک و افرین به شما
پاسخ:
سلام، ممنون
توصیه شما تو ذهنم بود :))
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۱:۲۰ آقای سر به‍ راه

شما همونایی هستین تو گروه ها دعوا راه میندازین؟:))

پاسخ:
نه به خداااااا

یه بنده خدایی هست خیلی بد حرف میزنه، هربار سوزنش روی یکی گیر میکنه. این سری هم لج منو برداشته بود و ول کن نبود.

گفتم یبار جوابشو بدم :)

۲۴ دی ۹۹ ، ۱۱:۵۸ سیروان REGA
خوشحالم توصیه هام بکارتون اومد و ازش استفاده کردین
پاسخ:
:)
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۸:۴۲ نیــ روانا

می بینم که با خوک کشتی گرفتی و خوشحال و خندان هم هستی 😂😂

پاسخ:
نه نیروانا جان
فقط از حقم دفاع کردم. همینطور پشت سرهم تهمت میزد و نیش و کنایه...
چندبار جوابشو ندادم ولی حس کردم اینطوری فایده نداره، ساکت بشو نیست!
۲۴ دی ۹۹ ، ۲۱:۳۸ نیــ روانا

میدونی به نظرم بعضی آدما رو فقط باید خط زد و کنارشون گذاشت

البته اگر بشه و مثلا فامیل درجه یک اینا نباشند

چون این تیپ آدما از رو نمیرن که هیییچچچ 

دو روز دیگه کل چرت و پرتای خودشون یادشون میره

ولی عمرا حرفای حق تو رو فراموش کنند

و خیلی راحت و با پررویی تمام میان متهمت میکنند به جرم همون دفاع از خودت...

 

 

پاسخ:
خدا نصیب نکنه...

اوهوم راست میگین...
خیلی خوشحالم که نهایت دو هفته دیگه باید این بشر رو تحمل کنم و بعد کارتون کلا تموم میشه...

اولین بار؟ :دی

پاسخ:
اره اون فرق میکرد :))))

اون حقش نبود، من عصبانی شدم
این دفعه ولی حقش بود :))

+ مقدمت گل بارون ^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">