روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

yes, you can

‎۹۹

یه چیز جدید از خودم کشف کردم. یه مشخصه متفاوت از بقیه. یه چیز خاصِ خودم.

من "پشتکار" دارم. 

وقتی به خودم توی تمام مراحل زندگیم نگاه میکنم، میبینمش که میدرخشه ولی هیچوقت ندیدمش و موفقیت هامو به چیزای دیگه ربط میدادم. ولی من، آدمِ از پا درنیومدنم! همین! :)

به خودم قول دادم تا "مسیر واقعیم" رو پیدا نکردم. بیخیال نشم :)

 

+ دارم سعی میکنم خودم باشم. دارم سعی میکنم تک تک خودسانسوری ها رو کنار بزنم. دارم سعی میکنم اونجوری که میخوام زندگی کنم... تازه شروع کردم! :)

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۴
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۴)

۱۴ دی ۹۹ ، ۲۳:۰۶ سیروان REGA
ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ، ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﻭ ﺍﺭﺍﺩﻩ، ﻋﻠﯿﺮﻏﻢ ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﻧﻊ، ﺩﻟﺴﺮﺩﯼ‌ﻫﺎ ﻭ ﻏﯿﺮﻣﻤﮑﻦ‌ﻫﺎ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺭﻭﺡ ﻗﻮﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺿﻌﯿﻒ، ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﮐﻨﺪ.  
پاسخ:
امید به خدا
۱۵ دی ۹۹ ، ۰۰:۰۹ پشمآلِ پشمآلو

https://www.worldoffemale.com/wp-content/uploads/2019/04/you-can-do-it-meme-27.jpg

پاسخ:
yes yes :)
۱۵ دی ۹۹ ، ۱۳:۴۷ سیروان REGA
قوی بودن اصلا آسون نیست و کار سخت کار هر کسی نیست قوی بود چیزی فرارتر از اینها میخاد چیزی بنام شجاعت.، شجاعت تحمل ناملایمات رنج کشیدن درد حرفها و سرزنشها و نیش و کنایه ها و امواج و صحبتهای منفی اطرافیان و حتی گاهی دیوانه پنداری اونها در مورد خودمون شجاعت کشف و امتحان و تازه ها لذت اولینهایی که خیلیها جرات رفتن و امتحان کردنش رو ندارن اگه اینارو تحمل کنی و پشت سر گذاشتی اونوقت میتونی قوی بشی و وقتی قوی بودنت رو دیدن همون آدمها میان و تشویقت میکنن برات دست میزنن و تحسینت میکنن بخاطر همه چیزهایی که تو داری و اونها ندارن و لذت واقعیش رو همون موقع میتونی بفهمی و بچشی پس قوی باش و قوی بمون
پاسخ:
مرسی :)

fighting :)
۲۰ دی ۹۹ ، ۰۱:۲۴ ناشناس :)

سلام

تو وجود همه ی ما پشتکار هست فقط باید پرورش‌ بدیم.. پس خوب پرورشش دادی.. موفق  همیشه :) 

پاسخ:
سلام:) 
بله دقیقا... همه پتانسیلشو داریم، یکی کمتر یکی بیشتر...

من اینو شاید به عنوان یه خصیصه فردی دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی