روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

برای شروع،

موهام رو "خیلی" کوتاه کردم! :)

 

+ مرتبط با دو پست قبلی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۶)

موفق باشید :)))) 

پاسخ:
مرسی :))
۲۲ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۰ محبوبه شب

مبارکه 😍

منم چن وقته رفتم تو فاز کوتاهی 😅

هی بلند میشه زودی کوتاه می کنمشون 😂

پاسخ:
سلامت باشی عزیزم
آره منم قصد ندارم فعلا بلندش کنم. چندین سال بلند بود، چندسالم کوتاه باشه :)

منم تراشیدم:) کله ی آدم هوا میخوره.

 

فایتینگ:")

پاسخ:
سلام عزیزجان :)

آره والا... احساس سبکی داره اصلا :)

فایتینگ !
۲۲ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۴ آقای سر به‍ راه

شاید بگم 10ها باو دیدم تو بیان تا یه خانوم خواست تغییرات بده اول موهاش کوتاه کرده؛ جالبه:)

پاسخ:
قانونه دیگه

هر تغییراتی با کوتاهی مو شروع میشه :دی
۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۰ نیــ روانا

مرتبط با دو پست قبلی:

فکر کنم همه ما زنا ی روزی خسته شدیم و خواستیم بریم و دور شیم از همه کس و همه چیز و همه مسئولیت ها

نمیدونم دلیل و انگیزه تو چیه

ولی چند سال پیش هم درس میخوندم هم کار میکردم هم پسرم کوچیکتر بود و هم کار خونه  و ...

شاید تو کل 24 ساعت فقط 3 ساعت میخوابیدم

اوایلش دوست داشتم همون نصفه شب که بیدار میشم برای کارهام ببینم برق نیست و دوباره بگیرم بخوابم :))

بعد دوست داشتم چند روز فقط خودم باشم و خودم

بعد دوست داشتم برای یک ماه برم تو کما و همه کسر خوابهام جبران شه

و بعدترش دوست داشتم حداقل برای چند ماه هم شده برم جایی که دست کسی بهم نرسه و فقط برای خودم باشم بدون مسئولیت هیچ کاری و هیچ کسی

حتی کلی براش نقشه می کشیدم و ...

دلیلش فکر کنم اینه که کسی ما رو نمی فهمه

که ما هم میتونیم خسته باشیم

که اونا هم میتونند به جای ربط دادن همه خستگیامون به تغییرات هورمونی و افسردگی بعد از زایمان و ... کمکمون کنند

من به این نتیجه رسیدم که خودم باید به خودم کمک کنم

ی روز هم ممکنه خونه به هم ریخته باشه

ی روز هم ممکنه غذا از بیرون بگیرم

ی روز هم ممکنه حوصله کسی رو نداشته باشم

و ...

پاسخ:
وای نیروانا جان... چقدر کامنتت رو دوست داشتم. *-*
عالی بود... دقیقا هممون به روزها و اوقاتی برای خودمون نیاز داریم، منم درکش کردم...

ولی موضوع اون پست، فرق داشت با این قضیه. بیشتر جنبه اعتقادی و تاسف داشت سر چیزای اجباری، سر اینجا به دنیا اومدن، سر مسلمون به دنیا اومدن... و این احساس بعد از دیدن مینی سریال unorthodox به اوجش رسید..

به شدت پیشنهادش میکنم. در مورد یه دختره از یه فرقه متعصب یهودی توی آمریکا. فوق العاده عالی ساخته شده. فکر نکنم از دیدنش پشیمون بشین.
و حتما حتما اصلیش رو ببینین. موضوعش طوریه که اگر سانسورشده بببینین، کلا از دست میره...

من از ته زدم

چقدر ازادی اش چسبید

با تمام متلک های خانواده و اطرافیان:)

پاسخ:
الان چقدر شده؟ :))

گاهی آدم نیاز داره، یکاری فقط و فقط واسه خودش بکنه. آفرین که جراتشو داشتی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی