روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

بچه ها... چه راهی برای بک آپ از وبلاگ پیشنهاد میدین؟

کپی تک تک مطالب؟

 

و لطفا همتون که اینجا رو میخونین، بیاین یه آدرس ایمیل برام بزارین. لطفا لطفا ..

ایمیل خودم: roozayerangii@gmail.com 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فکر کنم این پست و این پست بتونه بهتون کمک کنه :)

 

**** ****** *********************

****** **** ***** *** *** 

پاسخ:
ممنون موبینا جان
خیلی مفید بود. به همه دوستان پیشنهاد میکنم لینک ها رو ببینن...

ممنون عزیزم 🌷محض احتیاطه

نمیخوام مثل بلاگفا همه دوستام رو گم کنم... :(

چی شده ارکیده جان؟

به خاطر این چیزایی گه در مورد بیان میگن؟

من ایمیلم از بس غیر فعال بوده رمزش رو یادم رفته ):

پاسخ:
آره عزیزم...بهرحال ما زخم خورده ها از بلاگفا، دیدیم هیچ چیز بعید نیست! این سرویس ها هم تعهد مادام العمر ندادن به هیچ کس...

عزیزم. منظورم یک راه ارتباطی هست... که همو گم نکنیم..
۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۹:۲۴ علیرضا آهنی

http://alirezaahani.blog.ir/post/45/Backup

#تبلیغ

 

از rss هم میتونید استفاده کنید.

ایمیل من : alirezaahani@protonmail.com

 

 

پاسخ:
مرسی علیرضا
چقدر اون پستت خوب بود. دستت درد نکنه 🌷🌷🌷

ممنون بابت ایمیل :)
۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۹:۲۷ علیرضا آهنی

احتمالا یک پست ویدیویی برایش بگذارم. چون برای افراد عادی به نظر سخت میاد...

پاسخ:
من هنوز امتحان نکردم
ولی اگه پست رو بذاری که مطمئنا خیلی بهتره
پیشاپیش ممنون ازت
تو رو نداشتیم، چیکار میکردیم 💗
۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۰ غریبه ‌‌‌‌

سلام

 

ما که حال و حوصله ی ایمیل رو نداریم و سالی ماهی یه بار شاید چکش کنیم، چه کنیم؟ :)

پاسخ:
سلام گلی 
خانم کم پیدا...

یه اکانت دیگه بده، گودریدز، ای دی تلگرام... هرچی :)
راستی، پینترست رو داریم مگه نه؟

میشه به منم بگید جریان چیه؟:(

پاسخ:
سلام عزیزدلم

ارجاع میدم به اون لینک ها کامنت اول.
مختصرش اینه که میهن بلاگ اعلام کرده سرورهاش به زودی از دسترس خارج میشه و بیانی ها هم احساس ناامنی کردن.

چی شده چی راجع ب بیان میگن مگه؟

من ایمیلم هست توی اطلاعات کامنتم

پاسخ:
مرسی لیموجان 

خبر راجع بیان نیست. ولی احتمالش که هست...
۱۹ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۳ تسنیم ‌‌

میگم ما که راه ارتباطی داریم دیگه؟ :)

پاسخ:
بعلههه خوبشم داریم :)

سلام

مگر چقدر مهمه مطالب وبلاگ؟

پاسخ:
سلام آقا احسان

در مورد وبلاگ خودم میگم، شاید مطلب مهمی توش نباشه، ولی برای خودم مهمه... این که سال ها اینجا رو دفترچه خودم دونستم و از هر دری نوشتم. مسیریه که طی کردم و شاید سال ها بعد خیلی برام ارزشمندتر از الان باشه.
همین طور که الان حسرت نوشته های بلاگفا رو دارم. وقتی که خیلی احساسی تر مینوشتم و الان فقط خاطره اش برام مونده...
۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۹:۴۶ غریبه ‌‌‌‌

دقیقا صبح روز بعد از کامنت قبلیم یادم افتاد پینترست و گودریدز داریم 🤩🙆‍♀️

 

تلگرام رو هم فقط روی لپتاپ دارم و چند ماه یکبار چک میکنم 🤦‍♀️ از دست من! 🙈😅

پاسخ:
عه گودریدز هم هست.. یادم نبود اونجا هستی.

همون دوتا هم خوبه، گمت نمیکنم:)

کامنت اول لینک نداره. ستاره شده

پاسخ:
قبل ستاره ها لینک هست، نوشته این سایت.

نمیدونم چرا توی کامنت، رنگ لینک شده رو عوض نکرده...

سلام(:

ایمیل توی مشخصات کامنت هستش(:

پاسخ:
سلام، ممنونم

شما همون نئوتد سابق هستین؟

نه کی هستند ایشون؟!

پاسخ:
تد ؟ نمیشناسین؟

خیلی وقته البته نمی نویسه. فکر کردم برگشته...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">