روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

ای بابا دیدی یه چشم روی هم گذاشتن ۳ روز تعطیلاتمون تمام شد

عجب!

چه برنامه هایی که برای خودم نریخته بودم!

ولی طوری نیست یه خستگی در کنی تمام و کمال بود!

کلی همه حرف دارم که نمی تونم به کسی بگم حتی به خدا و حتی به بهترین دوستم

یعنی میشه گفت کلی حرف برای نگفتن دارم

و بنا به صحبت دکتر شریعتی سرمایه دار شدم!

| جمعه ۲۸ آبان۱۳۸۹ | | ارکیده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">