روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

آرامش

‎۹۹

آرامش وقتیه که توی بغلم خوابش میبره. سرم رو میذارم به سرش، نفس های گرمش میخوره به صورتم...لحظه ای که دوست دارم تا ابد امتداد داشته باشه، خستگی هام در میشه، رنگِ دلم نورانی میشه و هرچی ناراحتیه رنگ می بازه.

فکر میکنم، بهشت تکرر همین لحظه است، بی نهایت بار... 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۷)

سلام علیکم

تصویر مادر و کودک (به‌ویژه در این سن و سال) همیشه به‌نظرم تصویری از بهشت بوده است.

پاسخ:
سلام سلام 

چه تصور قشنگی...  موافقم. خصوصا همون روزهای اول تولد... خیلی بهشتیه :)

آخی چه قشنگ.

ان شاالله همیشه سلامت باشه.

بمونید برای هم🌸🍀

پاسخ:
قربونت :)
سلامت باشین، ان شالله خدا حافظ خودتون و خانواده تون باشه :)
۲۶ مهر ۹۹ ، ۰۰:۰۸ حامد سپهر

بچه‌ها وقتی خوابن و اون آرامششون خیلی دیدنیه

ایشالا این بهشت همیشه‌گی باشه برات:)

پاسخ:
خیلی خیلی... من گاهی فقط کنارش میخوابم و نگاهش میکنم 

ایشالا... ولی فکر کنم این بهشته برای الانه، بزرگ تر که میشن بچه ها فرق میکنه :)
۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۲:۰۷ آقای سر به‍ راه

خیلی خوبه:)

فکر کنم یه 4-5 از خواهرزاده ام بزرگتره, خیلی شیرنن:)

پاسخ:
اوهوم اوهوم یادمه...
عزیزم... حالش خوبه ؟ :)

خدا حاف همشون باشه ان شالله 

اقا چطوری میتونید انقدر محبت اروم داشنه باشید.

من اگه بچه بهم بدن نهایتا بتونم از شدت ذوق و محبت گازش بگیرم کبود بشه یا فشارش بدم اشکش در بیاد.

چطوری میتونید ملایم محبت کنید

ادم انرژی درونی ناشی از محبتش اصلا تخلیه نمیشه😅

 

پاسخ:
:)))))))))))

منم یه وقتایی دلم ضعف میره براش و میچلونمش، ولی همیشه نه. اصلا نمیذاره از این کارا بکنی باهاش :))
۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۲:۳۰ نیــ روانا

خدا حفظش کنه براتون و سایه پر از عشق شما رو برای پارسای جان❤️❤️❤️

 

فقط کامنت Elham 😂😂😂😂👌👌👌👌

پاسخ:
قربان شما...
بهچنین خدا حافظ شما و گل پسرتون باشه

خیلیا همین عقیده رو دارن :))
۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۶ آرزوهای نجیب (:

سلام.

 

از این پست هم می‌شه درخواست رمز کرد (:

پاسخ:
سلام
بله میشه ولی نمیشه فرستاد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی