روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

پارسا

‎۹۹

دیروز بعد از اون پستِ غمگین، وقتی با چشم های بادکرده سر کلاس مجازی بودم و مامان پارسا رو گرفته بود، وقتی مامان "یه لحظه" پارسا رو گذاشته بود روی کابینت ها تا قاشق چنگالها رو برداره. پارسا افتاد..

برای منی که صبح بدی داشتم، با جریان اینستا حسابی بهم ریخته بودم و پای secret sunshin به پهنای صورت اشک ریخته بودم، دیدن پسرم که از ترس یا درد، نفسش بالا نمیومد، تیر آخر بود... 

دیروز، روز وحشتناکی بود بدون شک ولی یه چیزی رو فهمیدم، داشتن پسرم وقتی سلامته معادله با داشتنِ کل دنیا... خدا رو هزار مرتبه شکر... 

 

+ به خودم قول میدم، نذارم رویاهام در حد رویا بمونن، براشون تلاش میکنم ان شالله.

++ فیلم خوبیه؛ خیلی عمیقه، غمگینه و به شدت تاثیر گذار...برنده بهترین بازیگر زن جشنواره کن، پیشنهاد میکنم.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۷)

ان شاالله خانوادگی در کنار هم سلامت و شاد باشید و رویاهات واقعی بشن و لمسشون کتی🍀

پاسخ:
ممنون مهناز عزیزم
بهمچنین خانوم 🌷🌷🌷
۱۷ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۹ محبوبه شب

والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

خداروشکر کوچولومون سالمه

خداروشکر چیزیش نشده

پاسخ:
چونه و زانوش کمبود شده بچه ام.‌.. :((
ولی بازم خدا رو هزار مرتبه شکر...

خداروشکرپارسا حالش خوبه

 

پاسخ:
ممنون...
۱۷ مهر ۹۹ ، ۲۳:۳۹ پشمآلِ پشمآلو

یا خدا .. خوبه حالش حالا؟ انشاالله ک چیزیش نشده 

پاسخ:
الحمدلله خوبه، بخیر گذشت...

خداروشکر اتفاق بدتری نیوفتاد 🙏🙏

پاسخ:
واقعا...
ممنون 
۱۸ مهر ۹۹ ، ۱۳:۳۵ تسنیم ‌‌

خدا رو شکر که حالش خوبه :)

خدا رو شکر که حال تو هم خوبه. پلتفرم رو دیدی؟ به نظرم واسه حتی یه مدت کوتاه هم که شده، نگاه آدم رو به‌جای طبقات بالاتر، معطوف می‌کنه به اوووووون همه طبقه‌ی پایین‌تر که روحشم خبر نداره. واقعا مقایسه بد دردیه که این روزا گریبان همه‌مونو می‌گیره. (حالا اینم درجه داره و افراط و تفریط و اینا به نظرم)

پاسخ:
الحمدلله
دانلود کردم، هنوز ندیدم... میبینم ایشالا.
من دائما به خودم یادآوری میکنم، مقایسه نکن. خودتو، شوهرتو، بچه اتو..ایندفعه شاید حال روحی بد خودمم، توی واکنش نسبت بهش بی تاثیر نبود...چون هیچ وقت اینقدر بهم نمیریختم 
۲۰ مهر ۹۹ ، ۲۱:۱۶ حامد سپهر

ایشالا بلا بدور باشه براش صدقه بدین

بعضی روزا اینجوریه دیگه کاریش هم نمیشه کرد تنتون سلامت

پاسخ:
ممنونم جناب...
سلامت باشید
خدا حافظ همه باشه ان شالله...من جمله کوچولوی ما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">