روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

تا حالا شده زندگی های اینستاگرامی نابودتون کنه؟ :(

خب این یکی رو میشناسم، یکی از بلاگرای قدیمی و دوست دورادور دبیرستانم بود. بعد پکیدن بلاگفا، گمش کردم و الان توی اینستا، پیدا...

بدیش اینه‌ که‌ میدونم فیک نیست، میدونم فقط یه قاب قشنگ از زندگیش نیست... میبینم که مثل همون وقتا، خوشگل و خوش لباس و خوش عکس و خوش سلیقه و خوشبخت و خوش همه چیه. رویای منم داره، عکاسی میکنه، نقاش خوبیه، نقاشی دیجیتال میکنه و فیلم میبینه و کتاب انگلیسی میخونه و ...

من؟ به شکم برآمده ام می نگرم و چیزایی که ندارم :(

 

پ.ن: بچه ها معنی اشک رو میدونن؟ چند دقیقه ایه به حال خودم گذاشتتم... 

پ.ن.۲: ببخشید... نیاز داشتم بگمشون و هیشکی دم دستم نبود...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۶)

منم مخالف این جمله ام که میگن این زندگی اینستاگرامی پشت پرده شون این نیست ...خوش به حالشون ..حالشون خوبه دیگه ...

خدا را شکر که پارسا خوبه 

تو خیلی چیزهای خوب داری ..نگاه کن ..حتما هست ...حتما هست ...من احساس اش می کنم چون وبلاگ اینستا نبست که فقط سادی باشه ...تو هم سادی داری هم عم ..زندگی اینه ..

پاسخ:
همشون اینجوری نیستن آبان... نمیشه مطمئن بود. من زهرا رو می شناختم، قبلا هم همینطور بود ولی بقیه رو نه...

دقیقا همینه. خیلی چیزا داریم، همین سلامتی، عزیزانمون ... فقط تا یکم محروم بشیم، میفهمیم... خیلی ناشکر بودم. :(
یکی از بدی های اینستا همینه. هیشکی از غم و غصه ها نمینویسه، همیشه شادیه ولی وبلاگ ویترین شادی ها نیست، با نویسنده ها ارتباط میگیریم، باهاشون خوشحال میشیم، باهاشون ناراحت... به قول خودت، زندگی اینه.

به نظرم هیچوقت دیر نیست

اگه واقعا دوست داری خب شروع کن و تلاش کن.

شکم باد کرده که غصه نداره منم شکمم باد کرده تازه تو از سر حاملگی حداقل دلیل خوبی داره و من از سر بی ارادگیم

پاشو پاشو با هم ورزش امروز رو انجام بدیم که یوتیوب پره از ورزش های خونگی

پاشو ورزش کنیم روحیه امونم میاد بالا

من یه هفته اس امتحان میکنم

ورزش صبحگاهی با هیچی قابل تعویض نیست

پاسخ:
خیلی دوست دارم الهام
ولی با پارسا خیلی سخته توی خونه، باشگاه ها هم که الان توی کرونا یا تعطیله یا شرایطشون خوب نیست...
 ایشالا بزرگتر که شد، شروع میکنم توی خونه...

نهههه چیکار پارسا داری؟

باشگاهم نه من خودم مخالف باشگاهم تو اوضاع کرونا

تو خونه با یوتیوب انقدر راحت میشه ورزش کرد.

کافیه یه ویدئو انتخاب کنی روزی چهل دقیقه ورزش کنی

پارسا بنده خدا چیکار داره بالاخره دوتا بیست دقیقه هم بخوابه راحت میتونی ورزش کنی

من خودم افسردگی شدید گرفتم با خونه نشینی اجباری این ورزش دو هفته اس شروع کردم اصلا نگم برات هیچی انقدر که خوبه

پاشو بهونه نیار عشقم

پاسخ:
اون به من کار داره :))

وقتایی که خوابه من بدو بدو دارم یا کارخونه انجام میدم یا درس و مشق‌، حالا امتحان میکنم ببینم وقتی بیداره میذاره یا نه :)

مرسی الهام جونی :*

بوس بهت که :))))

پاسخ:
قربانتتتت 
ماچ بوس بغل از دور :)

سلام

 

ببخشید میدونین چند هزار یا شایدم میلیون نفر آرزو و حسرت همین کوچولوی شما رو دارن و برای داشتنش زمین و زمان رو به هم میدوزن؟!؟!

 

وقتی داشته های خودمون رو گذاشتیم کنار نداشته هامون، زندگی مون لذت بخش و راضی کننده میشه و البته وقتی داشته های دیگران رو بذاریم کنار نداشته هامون معلومه که احساس فروریختن بهمون دست میده، مهم انتخاب خودمونه، بخوایم خوب زندگی کنیم یا بد!

 

بازم ببخشید جسارت کردم

پاسخ:
سلام

پست بعدیش رو خوندین؟ همین رو نوشته بودم :)
۲۸ دی ۹۹ ، ۲۱:۳۳ سیروان REGA
سلام. ینی فقط به خوشبختی که توی اینستا گرام داره نشونش میده غبطه خوردین بدون اینکه واقعیت زندگیش رو بدونین. داشته های ارزشمند خودتو چرا ندیدی اون لحظه. پسرت همسرت سلامتیت و... حسرت چیزایی که فقط قشنگیاش رو از پشت عکسهایی که تو اینستا دیدی رو نکش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">