روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

ریاکشن ها نسبت به پست قبلی، نشون داد اهل پست های بلند، قطعا نیستین :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

شاید بهتر باشه بگی اهل ری اکشن نشون دادن به پست بلند نیستین نه که اهل خوندن پست بلند نباشید

اتفاقا به شخصه برا خوندن پستای بلند تر رو میپسندم

ولی چالشی که پست بلند ایجاد مینمویه اینه اولشو میخونی یه نظر داری سخته بیای پایین میگی ولش کن همشو میخونم با هم نظر میدم

همشو میخونی

و وقتی به تهش میرسی نظرت برا اولشو یادت میره

یجورایی آدم تو پست بلند گم میشه

تو یکی از بندهای پست قبلی رو کوچولو تر تو پست قبلیش نوشته بودی و خودت دیدی بحث رو اون چیز جمع و جور چقد بیشتر بود. انگار آدم مسلطه رو همه چی و احساس امنیت میکنه و ازین شاخه به اون شاخه بپر بپر نمیشه

دقیقا یه چیزی مث وقتی که میری خرید گزینه هات محدوده یه چیزی انتخاب میکنی میخری. ولی وقتی گزینه هات زیاد باشه نمیدونی چیکار کنی چیزی هم نمیخری! نمیدونم رسوندم منظور رو حالا یا نه :)

پاسخ:
البته خودت ری اکشن نشون دادی و از جرگه ی مخاطبان این پست خارجی :))
میدونم چی میگی ولی قبلا هم شده بود چند تا فیلم باهم معرفی کنم و نظرات خیلی بیشتر بود :))
حالا تجربه شد، خرده خرده بگم از معرفی ها 

تقصیر کروناست ...حال و حوصله رو از همه گرفته ...

پاسخ:
واقعا...

پست قبل چی بود😅

من دیگه دیر دیر میام بیان 

پاسخ:
فیلم و سریال بود :)
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۲ علیرضا آهنی

من ندیدمش کلا 😅️

پاسخ:
نو پرابلم :)

به هیچ وجه اینطور نیست

من هیچکدوم رو ندیده بودم

و خب وقتی ندیدم هم نظر خاصی راجبش ندارم

فقط خیلی آروم اضافه اشون میکنم به لیستم :) 

پاسخ:
سلام :)
اوهوم، قبول دارم
ولی آخه کسی رنگیش هم نکرده بود، فقط بازدید میخورد :)
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۸ غریبه ‌‌‌‌

من کامل خوندمش، یادم نیست چرا نظر ندادم

 

نشان مخاطب برتر رو بده من برم 😌



+ الان یادم اومد که میخواستم راجع به توضیحت درباره This is us یه چی بگم که به نظرم اومد حرف مهمی نیست و نگفتم :) 

پاسخ:
ای بابا
نه هر حرفی هست، بگین. منم دوست دارم نظر شما رو بدونم :)
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۵۴ پشمآلِ پشمآلو

اخه تا ندیده باشیم فیلمارو نظری نمتونیم بدیم ک .. پست مشکلی نداش

پاسخ:
درسته نظر نه ولی قلب میتونیم بذاریم که :دی

کلا به نظرم هرکس برای پست های بلند کامنت میذاره و مطلب رو میخونه و سرسری رد نمیشه اون طرفدار واقعی وبلاگه:)

پاسخ:
اوهوم. ممنون که خوندی و نظر دادی :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی