روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

+ پلی میشه:

 

+ میبینم: خانه اسکناس و فروشگاه ست بیول تازه کار، هردو خوبن.

+ بچه داری و مریض داری. همسری کرونا گرفته ولی خداروشکر همه خوبیم. گرچه خسته ام از قرنطینه و دست تنهایی‌‌‌...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۹)

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۱ علیرضا آهنی

انشاالله زودتر خوب بشن .

پاسخ:
ممنون 
ان شالله خدا همه بیماران کرونایی رو شفا بده...
۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۳ پشمآلِ پشمآلو

ای وای .. خودتون خیلی مراقب باشین .. انشاالله زودتر حالش خوب بشه .. خدا قوت عزیزم

پاسخ:
چشم
ان شالله...
ممنون عسیسم:*

بخیر بگذره این دوره بیماریشون ایشاللا ...خدا قوت بده به شما با وجود کارهای فندق خاله و کارهای مضاعفی که برای مراقبت از جناب مهندس باید داشته باشی ...

 

برم هندزفری بیارم آهنگو بشنوم و یه سرچی بزنم فیلمارو ...:)

پاسخ:
سلام بانو
ان شالله... امید به خدا...خداروشکر خیلی بهترن دیگه مراقب هاشون زیاد نیس.  خدا خیلی هوامونو داشت میتونست خیلی خیلی بدتر از اینا بشه...

اون دوتا سریالن 
یکی اسپانیایی و در مورد یه سرقته، خیلی هیجان انگیزه و تا اینجا که دیدم از دور نیافتاده. پیشنهاد میکنم سانسور شده اش رو بگیرین چون حذف صحنه ها هیچ تاثیری روی سریال نداره و اینجوری میشه خانوادگی دید.
دومی هم کره ایه، من دوسش داشتم.

چه خوشحال کننده ...الحمدلله ...آره بابا بخیر گذشتت ...

آهنگ با سلیقه من جور نیست ...:)

سریال اولی که معرفی کردی باید جذاب باشه حتما می بینم و اما با کره ای ها میانه ای ندارم ...:)

اون فندقو محکم بغلش کن و بچلونش از طرف من ...❤❤❤

پاسخ:
بلی بلی... میدونسم به سلیقه تون نمیخوره :)
اوهوم، خیلی جذابه سریاله 
شاید یکی کره ای ها رو دیدین مشتری شدین :دی

چشمممم:)

سلام ارکیده جان 

ان شاءالله که حالتون خوب باشه

خودت و گل پسر که مبتلا نشید ان شاءالله؟ امیدوارم که قوی ترین باشی توی بالا پایین های زندگی

پاسخ:
سلام عزیزم 

ممنون گلی
اگه هم مبتلا شدیم، علائمی نداریم
تشکر... بهمچنین بانو 💗

این اهنگ خیلی خفنه:)

 

فروشگاه ست بیول...پیر شدم و این دوتا به هم نرسیدن:)

این حجم از خنگی از پسرای سریال بعیده که نفهمه دختره دوستش داره:/

 

منم ماه پیش کرونا گرفتم چیز داغونیه ولی خوب میشن ان شا الله:)

فقط طبق تجربه میگم مایعات زیاد بهشون بدید چون حلقشون اگر خشک بشه امکان حرکت کلونی کرونا به سمت ریه زیاده ولی با اب سریع میره تو معده و بعدش تموم میشه

ان شا الله که زودتر خوب بشن

پاسخ:
منم خیلی دوسش دارم 

چرا... رسیدن دیگه :)
پسره می فهمید ولی با یون جو رابطه داشت، به ست بیول فکر نمیکرد 

عزیزم... خوبی حالا؟
ان شالله..
آهان، ممنون عزیزم. من که خیلی میگم ولی نمیخوره... :(

اره الان دیگه رسیدن به هم ولی این دو قسمت اخره که این هقته پخش میشه☹️

البته من سریال اشکال نداره خوب نباشی هم میبینم اونم خیلی جالبه موضوعش و جدیده.

 

بله خوبم خدا رو شکر یه سری عوارضش روم مونده که بهم گفتن میره اما کی ؟خدا عالمه

شما به زور بهشون بدید اب خیلی مهمه من خودم مامانم با کتک بهم میداد 

پاسخ:
اون موقع که پست رو نوشتم هنوز قسمت ۱۳ و ۱۴ رو ندیده بودم. به نظرم خراب کردن این آخرشو با تلاش های مسخره ی یون جو...

عزیزم... ایشالا زودی خوب بشی...
چشم :))

سلام علیکم

ان شاء الله همسر گرامی شما و همه‌ی بیماران، به‌طور خاص بیماران کرونایی، هر چه زودتر سلامت کامل خود را بازیابند. خداوند به شما و همه‌ی خانواده‌های بیماران و تمام کسانی که برای مراقبت و بهبود بیماران تلاش می‌کنند، توان روحی و جسمی مضاعف و خیر کثیر عطا کند!

پاسخ:
سلام
الهی آمین
خیلی خیلی ممنون
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۱ آقای سر به‍ راه

داداش منم گرفت رد کرد الحمدالله

به خیر بگذره این کوروما ان شاالله

پاسخ:
الحمدلله 
حالشون خوبه خداروشکر... تنها نگرانیم اینه که چند روز دیگه علائم من شروع بشه :|
امید به خدا... میگذره این کرونا هم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی