روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

۱۷۳ روز

‎۹۹

سلام گلای تو خونه، حالتون چطوره؟ :))

خب بیاین یکم براتون از پارسا بگم :دی

+ ۷ روز داریم تا ماهگرد ششم. ایده دارم واسه عکس ماهگردش، ترس دارم واسه واکسنش و دارم یاد میگیرم غذا کمکی چطور براش درست کنم... از این به بعد قراره حسابی کارم در بیاد! الان نه ولی برنامه غذایی ماه های بعدش، کلی دنگ و فنگ داره...

+ اینم بمونه یادگاری، از اولین باری که خودم ناخون هاشو گرفتم ^-^

+ کوچولو خیلی بلا شده، هوشمندی رفتارش بیشتر شده و کیف میکنه که وایسونیمش. دیگه خیلی کم میگه "آغون" ولی تا دلتون بخواد جیغ میزنه و سعی میکنه صحبت بنمایه!

+ بچه داری بین قله و قعر یه منحنی در نوسانه. قله یعنی ذوق و دل رفتن واسه شیرینی هاش، آرامشِ خوابیدنش، خندیدن هاش و ... و اما قعر، یعنی گریه های کلافگی، نق زدن، بغلم کن، "خوابم میاد ولی نمیخوابم" و ... و ممکنه توی روز هر دو حالت رو دفعات تجربه کنی! در نتیجه، بچه داری یعنی تمرین صبر و تحمل بالا...

+ اپ سرآشپز پاپیون رو مدت هاست روی گوشی داشتم یکی دوبار هم رفته بودم توش و گفته بودم به به و چه چه. ولی تا همین هفته اخیر ازش استفاده نکرده بودم. تا این که چیکن استراگانف رو درست کردم، بعدش شامی و کیک یخچالی و ته چین! امروز هم جرات ورزیدم و کوفته باقلا درست کردم که خوب شد، عالی نه ولی واسه اولین بار، خوب بود :)

+ ای کاش میشد ورزش رو هم شروع کنم... ۸ کیلو اضافه وزن پیدا کردم... و دارای یک عدد قلمبه در ناحیه شکم... فاجعه است ...کاش فرصت بشه یکم تمرین توی خونه رو شروع کنم.

+ میدونین آرزوم چیه توی این دوره؟ یه خواب ۸ ساعته.. شب تا صبح... خواب صبح... 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۶
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

آقا اون خودکار چی می‌گه اون وسط؟ میون انبوهی از ناخونای فسقلی :دی 

+دیدی اونایی رو که چهار تا شکم می‌زان ولی انگار مثلاً هنوز مجردن؟ انگار توی ژنشونه لاکردارا =|

پاسخ:
مقیاس اندازه ناخونا است :))

+ لاکردارا :×
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۵۲ پشمآلِ پشمآلو

عزیزم چق ناخوناش اوچولوئـــــــــه:غش:دی

ارکیده کوکو بادمجونم درست کن [من یبار یچی شبیه کوکو بادمجون درست کردم ازین کلیپا دیدم .. ولی اسمشو نمیدونم چیه دقیق -_-]

این اپه خوبه .. ورزشاشم بین ده مین تا نیم ساعته خیلی وقتتو نمیگیره 

https://play.google.com/store/apps/details?id=workoutforwomen.femalefitness.womenworkout.loseweight

پاسخ:
:)

من بادمجون ندوست :|
خیلیییی متنوعه دستوره های پاپیون. من اونایی که تا حالا خیلی جرات نمیکردم رو میخوام بپزم، نه این که خاص باشن، راه دست من نبوده. مثل همین ته‌چین

تشکر تشکر
میشه بیای اون ۱۰ مین، پارسا رو بگیری. من ورزش کنم؟ :دی
دستت درد نکنه ^-^
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۵۶ دچارِ فیش‌نگار

سلام سلامتی میاره

پاسخ:
سلامت باشین :)

خدا حفظش کنه چه ناخن های کوچولویی داره:)

پاسخ:
۶ ماهشه
ناخوناش اولا خیلی ریزتر بود... الان بزرگ شده :))

ایشالا دومادش کنی:)

پاسخ:
ان شالله :)))
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۲۰ پشمآلِ پشمآلو

من ازینام ک تو مهمونیا دورم ی دایره گنده بچه جمع میشن .. اگه میتونسم و بودم اونجا حتما کمکت میگردم ♥

پاسخ:
عزیزم...
پس خوش به حال کوچولوت. بچه ها یه مامان پرحوصله دوست دارن :)

وووووی اودا ناخوناشو:))

دقت کردی ناخونای بچه چقدر تیزه :|

پاسخ:
:)))

به شدت تیزه! و هر روز بدون استثنا یه جای صورتشو خراش میندازه....
۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۴۸ قاسم صفایی نژاد

خدا حفظشون کنه

پاسخ:
ممنونم
بهمچنین... خدا حافظ کوچولوی شما باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی