روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

چندتا فیلم کمدی و حال خوب کن خدمت شما: :)

 

1. jumanji: Welcome to jungle 2017

قبلا ها توی تلویزیون یه فیلم جومانجی قدیمی میذاشت، من خیلی دوسش داشتم. داستانِ یه خانواده است که با یه بازی خاص، وارد دنیای بازی میشن، اتفاقات و حوادث بازی واقعا براشون اتفاق میافته و چاره ای ندارن که بازی رو تموم کنن. جومانجی: به جنگل خوش آمدید، یه بازسازی از اون فیلم قدیمیه که فقط ایده رو حفظ کرده و بی نهایت مفرح و بامزه شده. من که خیلی خندیدم باهاش :)

2. Jumanji: the next level 2019

ادامه ی فیلم قبلیه، به بامزگی اون نیست ولی بازم خوب و شاد بود :)

3. Life as we know it 2010

فیلم خیلی خاصِ هنری نیست ولی از معدود فیلم های حال خوب کنه و من چندبار دیدمش. در مورد زن و مردیه که مجبور میشن باهم سرپرستی یه بچه رو قبول کنن :)

4. Forrest Gump 1994

کسی هست فارست گامپ رو ندیده باشه؟ این فیلم اندازه من، سن داره :)) بامزه و سرگرم کننده است، اگر ندیدین، پیشنهاد میشه :)

5. Pk 2014 و 3 idiots

هردو هندین، چون حدس میزدم دیده باشن، یه جا معرفی کردم. اگه ندیدین، فی الفور دانلود کنین، بسی بامزه و خنده دار :)

6. Cinema Paradiso 1988

 یکی از بهترین فیلم هایی که دیدم، خیلی هم حال خوب کن. در مورد عشق، سینما و سانسوره. بازیگر‌ خردسال، خیلی گوگولی و خوردنیه :)

 

+ ببخشید اگه چنته ام در کمدی خالیه. تازه فیلم های هارد رو ژانر بندی کردم و ۱۰ تایی کمدی دارم، اگر دیدمشون و خوب بود، این پست رو تکمیل میکنم  ان شالله :)

 

بعدانوشت: شاید فارست گامپ و سینما پرادیزو خیلی کمدی نباشن ولی قطعا فیلم های خوبین :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۵)

ممنون ارکیده جان

پاسخ:
کامنتا رو که بستی... اینجا میگم

بیا خودمون، خودمون رو سرگرم کنیم به کارهای کوچیک ِ شاد... میگذره این دوران .. رورای خوب میاد :)

روزای خوب میاد ... حتما میاد ...

خدا بهمون صبر و انرژی بده 

فکر کنم همین فیلمای کمدی بهترین گزینه ست مامانِ مهربون . الهی که دلت همیشه شاد باشه

پاسخ:
ان شالله :)

امیدوارم دوست داشته باشبن
قربانت، بهمچنین عزیزم

⁦۱و ۲. یادش بخیرررر. منم اون جومانجی رو خیلی دوست داشتم. این دوتا جومانجی جدید رو می شه خانوادگی و تو جمع دید یا نه؟!

۴. من من. من هنوز فارست گامپ رو ندیدم. نمی دونم چرا هی در برابر دیدنش از خودم مقاومت نشون می دم :دی

پاسخ:
خیلی خوب بود اصلا :)
بلی بلی... خانوادگیه، یکی دوتا kiss فقط داره،اگه اشکال نداره :)

 بدون ذهنیت تعریف ها ببین. وقتی آدم فکر میکنه عجب فیلمیه، توقعش بالا میره و شاید خیلی لذت نبره :)

پس حتما جومانجی ها رو می بینم. به لیستم اضافه شدند :) مرسی بابت معرفیشون.

اوهوم راست می گی. حالا ببینم چی میشه :)

پاسخ:
آورین :)

چند تاشونو که تو فیلیمو پیدا کردم دانلود کردم.

تشکرات :)

پاسخ:
ایشالا دوست داشته باشی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی