روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

نمیدونم گفتم یا نه، توی بارداری چندتا مانستر نمدی برای پسری درست کردم. فکر میکردم مثل خودم هیولاها رو دوست داشته باشه...

چندبار امتحان کردم، وقتی میگیرم جلوش اول با اضطراب نگاشون میکنه، بعد یکم دست و پا میزنه، چند ثانیه بعد لب ورمیچینه و... نتیجه اخلاقی این که: زوری که نیست، بچه ها هیولا ندوست :|

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

وای کارخانه هیولاها ^____^  ازینا حتا *_____*

 

 

پس کو سالیوان؟ ://

پاسخ:
:))

فرضین اینا :)
اون وسطی هم هدیه است، دوتا کناری ها برای پارسا است :)

اهان راستی

پارسام عادت می کنه بابا :دی : )))

پاسخ:
اوممم
منم همین انتظار رو داشتم ولی هر دفعه ترسید، دیگه امتحان نمیکنم واقعا...

تو این سن توپ های رنگی و براق براش آویزون کن عجیب دوست دارن ...

 

پاسخ:
آخی‌...

یه آویز خواب براش درست کردم، ابرهای سفید با قطره های رنگی. کلی وقت میبینی محوشون شده :))

عاشق مایکم ...

پاسخ:
من نیز هم ^-^
۱۰ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۲۸ پشمآلِ پشمآلو

فک کنم چشاشون براش غریبه ارتباط نمیگیره

پاسخ:
نمیدونم سرش چیه. شاید همین که میگی از چشماشون باشه، یا ترکیب رنگ 

یه روباه خوشگل هم براش درست کردم، چشماش یه خطه. اونو دوست داره و براش ذوق میکنه :)

اگه این تصویره ..منم ترسیدم 😂

پاسخ:
عکس کناری یا عکس لینک شده؟ :)

عکس کناری که محض تزیینه :دی

عکس لینک :)

پاسخ:
به این ملوسی ^-^
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۴۰ دچارِ فیش‌نگار

آیا لزومی داره علاقمندی های بچه رو دستکاری کرد؟ :)

پاسخ:
ایشالا علاقه مند میشه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی