روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

خان های فندق جانم هم تموم شد خدا رو شکر. رستم ۷ تا خان داشت، ولی فرآیند بچه داری،با اغماض ۱۲ تا :))

امروز واکسن ۴ ماهگیشو زدیم و الان در حال تاب دادن گهواره اش و سردرد ناشی از گریه هاش و گریه هام دارم مینویسم. دیدن دردش سخت تر از درد کشیدنه.‌.. هرچند به خودم دائم میگم، مامان باید قوی باشه، ولی سخته، خیلی سخت...

دو تا خان آخر مربوط به خودم بود، هرچند خوب خوب نشدم ولی به شدت امیدوارم به بهبودی و دلم روشنه که ان شالله تا یک ماه دیگه کامل خوب میشم. برای همین دیگه پرونده خان ها رو میبندم تا بچه بعدی :دی

+ وقتایی که سه تایی کنار همیم، خیلی خوش میگذره. باباش میگه، ما چطوری قبل پارسا، زندگی میکردیم؟ -واقعا چجوری؟ هزار رنگ پاشیده به روزهامون :)

+ تپل مپل شده دلبرکم. گاهی میخندم به اون روزای بعد زایمان که چقدر حساس شده بودم روی کوچیک و کم وزن بودنش، و چقدر حرفای اینجوری اذیتم میکرد. فکر میکردم همیشه کوچولو و ضعیف میمونه! بهترین تعریفیم که این روزا شنیدم یکی از طرف تسنیم عزیز و یکی از طرف پرستارِ مرکز بهداشت بود هردو گفتن، همت خودت بوده این وزن گرفتن و دست مریزاد. حس کردم کارمو خوب انجام دادم و خیلی آرامش بخش بود. :)

+ بیاین شاد کنیم دل همو، بیاین گرد طلایی شادی بپاشیم. بیاین از خوشی های هرچند کوچیک بگیم. این روزها بیشتر از هر وقت دیگه نیاز داریم که قشنگی ها رو ببینیم :)

پست بعدی چندتا فیلم کمدی دل‌شاد کن میذارم، یه ساعتم بخندین. من به هدفم رسیدم ^-^

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۴۶ اسمارتیز :)

به به :)))

خداروشکر ارکیده عزیز که هم خودتون خوبین هم پارسا کوچولو :))

واقعا اینقدر بچه زندگی رو جذاب میکنه؟ دوست من نزدیک دوماهه که فندقش به دنیا اومده ولی هرموقع باهاش حرف میزنم، خستگی داره از صداش میباره :(

 

+ آقا میگم میشه درگوشی اون چندتا فیلمو بهم بگین من تا یه روز دیگه یه حجم خفن دارم دی:

پاسخ:
ممنون عسیسم
ایشالا شما و خانواده هم خوب باشین :)

خیلییی...البته اوایلش سخته، منم نوشتم قبلا ازش ولی شیرینی های خودشم داره :)

+ اگه تونسم فردا برات میفرستم. امشب فکر نمیکنم فرصت بشه :*

خدا حفظش کنه و روز‌به‌روز شادی‌هاتون بیش‌تر باشه ان‌شاءالله :))

 

من یه تشکر ویژه و البته دیرهنگام هم بکنم بابت اون فایل اکسل فیلما. خیلی متشکر:)

پاسخ:
ممنون مهتاب جان، همچنین برای شما  انشالله

آخی... خواهش میکنم ^-^
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۰۴ دختـرِ بی بی

فکر کردم این خان ها حالا حالاها تموم نمیشه حداقل تا واکسن 18 ماهگی:)

پاسخ:
خب میدونی اولاش سختی ها بی وقفه و تند تنده..تا حدود دو ماه
بعدا فاصله و شدتشون کمتر میشه
واکسن ها خودش یه خان بود که هنوز ۳ تا دیگه داره...
دندون در آوردن، حرف زدن و راه افتادن، به غذا افتادن و ... همه از مراحل تاریخ سازن :دی ولی بهشون دیگه خان نمیگم :)

سلام ارکیده جان 

خدا رو شکر که اوضاع با تلاش خودت خوب پیش میره

خداقوت عزیزم

پاسخ:
سلام دزیره عزیزم
ممنون گلی... خوش باشی ایشالا 🌷🌷🌷

کاش میشد بچه آورد حتا وقتی مجردی

عجیب دلم بچه میخواد

یکی از وجود خودم

 

فک کنم خیلی لیاقت میخواد الهه

ان شاءالله قدردان این نعمت الهی باشی :***

 

اون گوگولیِ من تپل تر شده؟ *_*

ببوسش الهه

از طرف من

پاسخ:
بچه داری دو نفره هم سخته، یه نفری که دیگه هیچی :)))

بچه ها فرشته ان...ان شالله ان شالله...

فک کنم آخرین عکسشو تو واتساپ دیدی:)
چشم ^-^

الهی الهی

ارکیده دیشب به همسر گفتم قران باز کنیم ببینیم خدا بهمون چی میگه!

سوره فاطر اومد خیلی صفحه قشنگی بود و اخرین ایه ازاون صفحه راجب بارداری بود😍😍انگارخدا بهمون گفت بچه بیارید😊😊

پاسخ:
عزیزم...

ان شالله بهترین و شادترین ها براتون پیش بیاد :قلب

آقا به محبوبه گفتی آخرین عکسشو تو واتساپ... رفتم نگاه کنم، همین زنبوریه رو میگی؟ 😁 اینکه پشتش به ماست، تازه قشنگ نشسته واسه خودش! یه‌کم زیاد مشکوک می‌زنه :)))

گفتی پرونده خان‌ها رو می‌بندم تا بچه بعدی، اصلا حس مامااااانی بهم دست داد :) حالا چند تا دوست داری؟ ;)

پاسخ:
نه استاتوس گذاشته بودم :دی

هف هشتا :)))))

آره اره *_*

حتا شاید باورت نشه هنوز دارمش ^_____^

 

 

@تسنیم

نه بابا اون که پارسا نیست

 

جیگرشو بخورم من (*_*)

پاسخ:
اوخی ^-^

قربونت برم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی