روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

سلام :)

+ لیست فیلم ها رو به روز کردم، توی این 6 ماهه حدود 80 تا فیلم جدید دیدم. این لیست، یه فایل اکسله که اگر دقت کنید پایینش چندتا تب داره. فیلم خارجی/ انیمیشن/ سریال/ گزیده فیلم/ فیلم ایرانی/ فیلم ایرانی رو کلا در نظر نگیرید، ندیدم و نمی بینم هم. توی قسمت فیلم های خارجی، سال انتشار و امتیاز IMDb رو زدم و در آخر امتیازی که خودم بهش دادم رو. 7 یعنی خوب، 8 خیلی خوب، 9 عالی و 10 یعنی مورد علاقه ام بوده.  اسم فیلم رو اگه گوگل کنید، ژانر و یه توضیح مختصری ازش به دست میاد. خلاصه اگر پیشنهاد فیلم خواستید، فکر میکنم به دردتون بخوره. :)

 

+ و اما از پارسا کوچولو....

به شدت دلبر و گوگولی و خوردنی شده. وقتی خوابه دلم واسش تنگ میشه و دلم میخواد بیدار شه. وقتی بیداره، خداخدا میکنم بخوابه و بذاره به کارام برسم :)) فکر کنم همه ی مامانا دچار این تناقضات میشن :دی

 

+ شبا خوب میخوابه و بی نهایت خدارو شاکرم...خواب 7-8 ساعته که ندارم ولی همین 3-4 ساعت پشت سرهم خستگی از تنم در میکنه.

 

+ باید خونه تکونی رو هم شروع کنیم... امسال واقعا دلم میخواد خونه تکونی کنم چون توی این یه سال، با بارداری و بچه داری، دل به خونه نسپردم و فکر میکنم به توجه ام نیاز داره :| مسئله اینه که یه جا رو که شروع کنم دلم میخواد تا تموم نشده بلند نشم و با وجود بچه این مهم، امکان پذیر نیست! 

 

+ امسال اولین عید با کوچولوی 5 ماهه مونه. قشنگه... :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۴)

سوالم از خودم اینه که واقعا چرا من همچین لیستی برای خودم درست نکردم؟ :/

پاسخ:
دیر نشده حالا هم :)

لیست منم فقط از فیلماییه که دارمشون. اونایی که قبلا دیدم و پاک کردم یا توی تی وی دیدم، نیست.

چقدر میتونه جذاب باشه! حس و حال همسرتون از وجود این بچه چجوریه؟

پاسخ:
سلام :)
ان شالله به زودی تجربه اش کنید :)
با هم ذوق میکنیم، باهم شگفت زده میشیم، با هم خوشحال میشیم و از گریه هاش باهم غصه دار...
با هم شریکمیم توی حس و حال کوچولو
۲۵ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۳۰ پشمآلِ پشمآلو

ماشالا حجم فیلم :دی 

خیلی لیست ب درد بخوریه .. من هروخ اخر ماه بسته اینترنتم میمونه نمدونم چی دان کنم همیجو رندوم چنتا میگیرم ولی لااقل اینجو چار تا فیلم درس حسابی میبینم:دی

لطفا دو انگشتی لپای پارسا رو بچلون:دی

پاسخ:
:دی
قبلنم توی سینما گذاشته بودماا... ایشالا مفید باشه :)

چَش ^-^

جان جان . خدا حفظش کنه گوگولی و

پاسخ:
ممنونم. سلامت باشین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی