روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

چند وقته میخوام بیام و چندتا فیلم خوب بهتون معرفی کنم، اما فرصتش نمیشد تا این که امروز به صورت معجزه آسایی وقت پیدا کردم :) و اما قصه از کجا شروع شد؟ از گل و باغ و جوونه. بعله...

۱. Last Christmas 2019 

همون گل و باغه، ولی گول بازیگرای خوبشو نخورید. یه داستان ساده و معمولی و لوس داشت که اصلن دوسش نداشتم. البته باید بگم به املیا کلارک نقش های طنز و خوش خنده خیلی خیلی بهتر میاد تا نقش "ملکه اژدهایان" ! 

راستی ویدئو جیسون موموآ رو دیدین؟ احساس میکنم بهم خیانت شده! خدایی فکر میکردین همه این عضلات، پنبه باشه؟ :|

2. 2007 Atonement

تاوان یه فیلم عاشقانه، کمی تا قسمتی جنگی و تراژدی ه. بازیگرهاش عالین، داستان هم قشنگ و دوست داشتنی بود. یکی دوتا صحنه داره به همین خاطر +18 . چون توی داستان به دانکرک اشاره میشه، بلاخره  بعد از مدت ها دلم خواست که فیلم بعدی رو ببینم.

3. Dunkirk 2017

موضوع در مورد تخلیه نیروی های نظامی منطقه ی دانکرک در خلال جنگ جهانی دومه، که یه افتضاح و فاجعه جنگی بوده اون زمان. کریستوفر نولان معروف ساختتش و سال 2017 خیلی روی بورس بود منتها چون جنگی بود، من دلم نمیخواست ببینمش. فیلم قشنگ و خوش ساختیه، موسیقی متن دلهره آور و عالی بود. فیلم خیلی شخصیت نداره و شخصیت پردازی نمیکنه و بیشتر واقعه محوره... از این نظر شاید اونقدر گیرا نباشه ولی از یبار دیدنش پشیمون نمی شید :)

4. Hacksaw Ridge 2016

"سه تیغ اره ای" جنگیه ولی عالی عالی! حتما پیشنهاد میکنم... به جنگ از منظر دیگه ای نگاه میکنه، یه چیزی توی مایه دفاع مقدس خودمون :دی خیلی دوسش داستم و تمام تاثیرش به این خاطره که بر اساس داستان واقعی ساخته شده :)

 

فیلم بعدی که میخوام ببینم و خیلی معروفه saving privet rayan ه. امیدوارم اونم بچسبه :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۵
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۸)

به جز اولی بقیه رو دیدم . عالی بودن. فیلمی که قراره ببینی هم فوق العاده ست

پس امیدی هست که با وجود نی نی گوگولی بشه فیلم هم دید؟:)

پاسخ:
بله بله فیلم راحت ترین کاریه که میشه کرد. منتها نباید انتظار داشته باشی یبار کامل ببینی
وسط سه تیغ اره ای با اون جذابیتش، شاید بیست بار نگه داشتیم :))

+ اولی رو هم توصیه نمیکنم :)
۱۵ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۴۳ زهرا طلائی

پیشنهادهای تو همیشه عالیه. مرسی با ما به اشتراک می‌ذاری

اگر فیلم فهرست شیندلر رو ندیدی، بهت پیشنهاد می‌کنم حتما ببین

پاسخ:
ممنون عزیزدلم، لطف داری
میدونم، اونم خیلی معروفه ولی تراژدیه گویا ... دلم نمیاد ببینم هم اون هم پیانیست
حالا سعی میکنم برم سرشون، ممنون :)*

چهارمی رو دانلود کردم! کامپیوتر دوباره ایراد پیدا کرده فعلا نتونستم ببینم :(

اگه فرصت کردی بعد از دیدن اون آخری هم راجع بهش بنویس.

پاسخ:
آخی... قشنگه‌، بعدا ببین :)

چشم، ایشالا 

بهت نمیاد فیلم جنگی ببینی:))

پاسخ:
نمیدیدم. اینا اولین هاشه...

بعدی حتماً میچسبه. :)

پاسخ:
ایشالا :)

عکس پارسا رو گذاشتما... ندیدین؟

خیلی ریز اشاره کنم توی دانکرک، شخصیت اصلی درواقع خود ساحل هستش . سه تیغ اره‌ای هم با این که براساس داستان واقعی ساخته شده ولی چون مل گیبسون کارگردانش بوده خیلی شعاری در اومده .

+ یادته گفته بودم سامسونگ آشغاله؟ گوشی سامسونگ خریدم

پاسخ:
گفتم که توی مایه های دفاع مقدس خودمون :دی 
با این حال قشنگ بود، من حس نکردم شعاری باشه، فقط از یه زاویه دیگه نگاه کرده

+ از همون موقع نخوندمتون :دی
مبارک باشه :)

میشه فیلم علمی تخیلی توپ معرفی کنی :)

+ ژانر درخواستی :دی

پاسخ:
Divergent 2014 و فیلم بعدیش
Insurgent 2015

In Time 2011
Interstellar 2014 این عالیه، اگه ندیده باشی
The Shape of Water 2017
Arrival 2016 اینم خوبه
Annihilation 2018 من خیلی دوسش داشتم، حنبه های روانشناسی هم داره
The Martian 2015

خیلی ممنونم عزیزم.

چهار تاشو دیدم. اریوال و اینتراستلار رو دوست داشتم، نابودی هم ندیدم، ولی باید خیلی خوب باشه، بیشتر از همین مدل که روانشناسی داره دوست دارم. اخیرا coherence رو دیدم، اون خیلی جذاب بود. این مدلی هم دوست دارم.

حالا اون چهار تای دیگه رو ببینم، ببینم اون از اینا بهتره :)

پاسخ:
نابودی رو من خیلی دوست داشتم، یه کوچولو هم شاید ترسناک باشه.
Coherence رو ندیدم متاسفانه. 
چه خوب :)

ایشالا دوست داشته باشی‌. راستی passengers رو هم اگه ندیدی، حتما ببین. دوست داشتنی بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">