روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

‎۹۸

وقتی خیلی سخت میشه حفظِ امید، چیکار میکنین؟

۹۸/۱۱/۰۹
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۱)

انقدر صبر می‌کنم تا حفظ امید آسون بشه بالاخره:)

پاسخ:
:)
وقتی داری صبر میکنی، ناامید نمیشی؟

هیچی بهم میریزم گریه میکنم میرم بیرون راه میرم سعی میکنم بیخیال شم بیخیال که نه ولی جوششو نمیزنم یا با خودم میگم هرچی شد شد.. این اخریه بیشتر جولب میده. تازه یه عالمم سر خدا غر میزنم

پاسخ:
به جای گریه و راه رفتن و ... دیشب سرگیجه و تهوع گرفته بودم، فکر میکنم واکنش بدنم بود به اون شرایط. 
غر زدن هم جواب نمیده :(

می‌دونی آدم نمی‌دونه آخرش قراره چی بشه. این خودش یه ذره استرس داره ولی باید سعی کنیم روز‌های خوب بعدی رو توی‌ذهنمون تصور کنیم. اون‌وقت حتی با صبر کردن هم حالمون بهتره:)) 

پاسخ:
درسته 🌻

ناامید میشم‌...

پاسخ:
به نظرم سخت ترین کار اینه که حفظش کنی...
۰۹ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۲۴ پشمآلِ پشمآلو

من خیلی حالم ک بد میشه بدنم مریض میشه و بی حال انق خوابم میبره تا اون برهه از زندگیم رد شه

پاسخ:
منم فکر میکنم حال آدم خیلی روی بدنش تاثیر داره و بالعکس 

کاش منم میتونسم یه دل سیر بخوابم...

نمی‌دونم. فقط می‌دونم هیچ چیز دائمی نیست ...

پاسخ:
درسته هاا ولی نمیدونم چرا آدم توی اون موقعیت نمیتونه تصور کنه که اینم گذرا ست...

کتاب میخونم:)

و گاهی صحبتای روان شناسانه گوش میدم

پاسخ:
خیلی هم خوب :)
۰۹ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۳۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

نمیدونم کار خاصی نکردم. صبر کردم که به خودم بیام. گاهی نیاز داریم خسته بشیم.

پاسخ:
اوهوم...ولی به نظرم ناامید شدن، آدم رو خسته تر میکنه و توان رو ازش میگیره..‌

می‌خواستم بگم ناامید میشم، ولی یکی قبلا گفته. پس من افسرده میشم D:

پاسخ:
:دی 
ایشالا هیج وقت افسرده نشی :)
۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۴۹ قاسم صفایی نژاد

از خدا میخوام خودش روزنه امید رو بهم نشون بده و راهش رو هموار کنه و دستمو بگیره.

پاسخ:
درسته.‌‌.. ان شالله خدا یاورمون باشه در لحظات سخت زندگی...

از مادر بودن خسته شدی!

توکل کن به خدا خودش راهی باز میکنه

پاسخ:
سلام
نه اتفاقا. مادری شیرین ترین کاریه که این روزا میکنم. خیلی هم افتادم روی دور خدا روشکر. خوابشم تنظیم شده و خیلی بهتره اوضاع

این پست رو به خاطر شرایط جسمی خودم گذاشتم
ان شالله اینم میگذره‌...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی