روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

آه ..

‎۹۸

از حرف های خاله خانباجی، حساب کتاب های فامیلی، کینه دوزی و حرف های سنگین و طعنه دار، همیشه فراری بودم. برام قابل درک نبود و خیلی سطح پایین میدونسمش...

خبر وحشتناک: دارم تبدیل میشم به یکی از همون خاله خانباجی ها، کی اینو گفت کی اونو. این کار و کردن و اون کار رو نکردن... کینه جاری رو برداشتم، از مادرشوهر دوری میکنم. این منم؟ خدایا کمکم کن... از این درگیرهای کوچیک نجاتم بده...

موافقین ۱۳ مخالفین ۱ ۹۸/۱۰/۲۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱)

 یه زمانی منم میگفتم هیچ وقت سطح خودم نمیارم پایین که بگم مادرت ..خاله ات ..خواهرت ..

اما اون قدر زخم زدند که این اواخر تمام درد هام گفتم ..گفتم نمی بخشم ..اما راستش کسی هم منتظر بخشش من نبود 

ادم ها بالاخره خسته میشند ..

پاسخ:
آبان اون موقع که درگیر این چیزا نبودم، خیلی آدما دوست داشتنی بودن، رابطه ها دلچسب و واقعی بود. الان ولی همشون اجباری و ریاکارنه است...
این اشکال ما ایرانی هاست، اینقدر خانواده نزدیک و بهم چسبیدن که‌ خواه ناخواه، حرف زیاد پیش میاد ...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.