روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

+ خب بلاخره چشممون به جمال کمد و تخت نی‌نی روشن شد، تو این هفته ان شالله وسایلشو میچینم و میرم سراغ تزیینات! کلی ذوق دارم واسه این قسمتش :) البته چون خونه از خودمون نیست یکم دستم بسته است برای میخ زدن و طرحای دیوار... ولی خب سعی می‌کنم قشنگترین کار رو با کمترین تلفات درست کنم. ایده هاتونم پذیراییم :)

غیر از طرحای نمدی، اینارم دوست داشتم: عکس ۱ / عکس ۲ / عکس ۳/ عکس ۴

+ تا الان بدن‌درد و اینا نداشتم ولی انگار تازه داره شروع میشه. یه هفته است پهلو و کمرم خیلی زود درد میگیره و گاهی اونقدر شدید میشه که‌ حتی نمیتونم دراز بکشم، اگه به اینجا برسه دیگه به سختی خوابم میبره...

+ امروز Aladdin 2019  (علاالدین) رو دیدیم، بسی خوب و مفرح بود. بهترین لایواکشنی که توی بازسازی های فیلم های قدیمی دیدم، حتما پیشنهاد میکنم. ویل اسمیت هم مثل همیشه خوب و بامزه است :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۱
ارکیده ‌‌‌‌

سیسمونی

فیلم

مادرانه

نظرات  (۸)

+ زبون اصلی ؟ دوبله ؟ یا زیر نویس ؟

پاسخ:
دوبله اش فکر‌میکنم هنوز نیومده...
و چون کمی تا قسمتی موزیکاله کلا دوبله رو پیشنهاد نمیکنم :)

مبارکا باشه مامانی

الهی جفتتون سلامت باشید

پاسخ:
سلامت باشی آلاء عزیزم
قربونت برم :)
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۳۶ دچارِ فیش‌نگار

اون که ابر داشت قشنگ بود

پاسخ:
اوهوم، ممنون

مبارک^_^

پاسخ:
سلامت باشی :)

مامان جان مرسی :*

مبارکه 🌸

مامان جان مواظب خودت بیشتر از اینا باش 🤗😘

مامان جان با سلیقه ام چقد خوبه شما رو دارم :)

#امضاء از طرف نی نی تون ؛)

 

 

+

سلام :)

بازم مبارکه 🌹🌸

پاسخ:
ممنون عزیزدلم :))

سلام. سلامت باشی بانو :)

خیلی وقته سر نمیزنی سمت‌‌های ما

پاسخ:
سلاااام
به به... ببین کی اینجاست :)
ببخشید، کلا کم سر‌میزنم... شرمنده همه دوستانم

یادم رفت بنویسم

مبارکه

و طرح چهارمی رو من دوست داشتم

پاسخ:
سلامت باشین :)
تشکر 

عکس یک و چهار چقدر جذاب بودن:)

مبارک باشه رفیق عزیزم:)

پاسخ:
مرسی :)

سلامت باشی جونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">