روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

سلام :)

کسایی که منو میشناسن، تصورشون ازم غالبا یه آدم خیلی برنامه ریز و دقیقه، شاید دوستایی وبلاگی هم کمابیش این نظر رو داشته باشن... همه ی اینا رو گفتم که بگم: بابا اینا دست منم از پشت بستن! عکس های زیر رو ببینین، برنامه ریزی برای بچه ها است :)) تازه یه سری از عکسا، خیلی ریز و دقیق ترم بود! برنامه ریزی مهمه، آموزششم ضروری هست... ولی با آموزش خیلی زودش، بچگی و راحتی رو ازشون نمیگیریم؟🤔 البته نمیدونم این عکسا برای چه سنیه...

+ راستی، پازلم کامل شد :)

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۶
ارکیده ‌‌‌‌

برنامه ریزی

مادرانه

نظرات  (۱۲)

اوه چه پیچیده بوده 😶😶😶 خداقوت

پاسخ:
ممنون ممنون :)
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۹ آقای گوارا

این پایینیه جالبه . فک کنم بچه ها هم بدشون نیاد . انجام دادنش تبدیل میشه به یه جور بازی 

پاسخ:
بقیه ایده ها هم همینطور بود، با جذابیت بصری زیاد. حتی آدم وسوسه میشه واسه خودشم اینجوری عمل‌ کنه :))

چه حوصله ای، احسنت!

 

پاسخ:
ممنون :)

تفریح جالبیه
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۷ دچارِ فیش‌نگار

چرا فرشتون این رنگیه؟ :)

تنهایی کامل کردی همشو؟!

پاسخ:
چه رنگی؟

اوهوم. یه هفته ای شاید طول کشید 
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۲ پشمآلِ پشمآلو

فک نکنم ازادی رو بگیره اتفاقا از پایه مغزشون با برنامه ریزی اخت میگیره .. مث ما نمشه ک تازه از دبیرستان میفهمیم برنامه ریزی چیه

به پازله چ خوشگل شد^_^

پاسخ:
نمیدونم... شاید بستگی‌ به برخورد والدین هم داشته‌ باشه، که بازی باشه یا با استرس و فشار همراهش کنن...

مرسی ^-^
خودش قشنگ تر از عکسه :)

عکس دومیه چه خوبه 😍

برای بیان زمانبندیها, تصاویر گویاتر از متن هستن👌 (همیشه?)

 

همیشه برام چالش بوده چطور انجام شدن یه کار رو ثبت کنم

تیک زدن برام کافی نبود, میخواستم یه جوری از لیست حذف بشه!

خط زدن رو هم امتحان کرده بودم حتی :))

این روش عکس دومی عالیه ✔

پاسخ:
فکر کنم چون برای بچه هاست تصویریه. هیجان انگیزترم هست :))

من عاشق تیکم! کیف میکنم اصلا :))
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۵ جناب منزوی

ولله ما بدون برنامه رشد کردیم :)

پاسخ:
برام جالب بود این مدل آموزش و تربیت  :)

آفرین چه بازل خوبی شده :)

 

به نظر من خوبه که یه سری مهارتهای فردی رو از سنین پایین به بچه ها یاد میدن. اینطوری درشون نهادینه میشه و بعد رسیدن به بیست و سی سال تازه دغدغشون بدیهیات زندگی نیست. اینهارو از قبل یادگرفتن.

اونها میتونن بچگی کنن ولی برنامه ریزی شده. اینطوری هم بچگی میکنن و هم برای اینده بهتر اماده میشن

غبطه خوردم به حالشون

پاسخ:
ممنون :)

من گاهی اوقات از حس فشار میکنم بابت برنامه ریزی، حس میکنم آزادیم گرفته شده... یه مدت کوتاه رهاش میکنم و بعد دوباره شروع میکنم. منظورم چنین حسی بود. که آزادی عمل از‌ بچه ها گرفته نمیشه؟ مثلا اگر بازیش بیشتر طول کشید، باید قطعش کنه تا به برنامه بعدی برسه؟ لازمه این کار؟ 
البته به نظرم الان نمیشه یه جواب صریح براش پیدا کرد...ایشالا روی پسرم امتحان میکنم :دی
۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۶ دچارِ فیش‌نگار

سرخ :)

پاسخ:
بد افتاده
کرم قهوه ایه :)

افراط تو هرکاری نتیجه معکوس داره

شاگردای خود من هر کدومشون چند تا کلاس میرن... حواساشونم کلا پرته! چیز زیادیم یاد نمیگیرن و متاسفانه چیزی ک کمتر از همه یاد میدن به بچه ادب و تربیته! 

پاسخ:
اوهوم... افراط خوب نیست

عزیزم... دلت پر‌ بودا... :)

فکر کنم زیادی برنامه ریزی کردن برای بچه حس بدی رو بهش انتقال بده ... 

 

:)

پاسخ:
اوهوم، موافقم
منم با برنامه‌ریزی زیاد موافق نیستم ولی در حد آموزش و تربیت خیلیم خوبه :)

آره چون هر روز با این موجودات سر و کار دارم :))) هر روزم باید حرص بخورم :)))

پاسخ:
عزیزم... حلص نخور :)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">