روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

:)

‎۹۸

+ تا نصفش رفتم، به شدت درگیرکننده است، گاهی اصلا متوجه گذر زمان نمیشم :)

+ تا چند روز دیگه وارد سه ماهه سوم میشم. حالم خوبه خدا رو شکر البته اگر نوسانات خلقی، حساسیت و زودرنجی هامو فاکتور بگیریم! سعی میکنم خودمو شاد نگه دارم... ولی بعضی وقتا انحراف فکرم به مسائل خوب و مثبت واقعا سخت میشه...

+ از سیسمونی فقط سفارش تخت مونده. بقیه چیزا الحمدلله خریده شد :جیغ دست هورا 

+ باهاش حرف میزنم، اسمشو صدا میکنم ولی ترکیب مامان ارکیده هنوز برای خودم عجیبه :))

+ از همگی خیلی خیلی التماس دعا دارم. این روزا من و فندق رو یادتون نره ^-^

موافقین ۱۵ مخالفین ۲ ۹۸/۰۵/۱۹
ارکیده ‌‌‌‌

سیسمونی

مادرانه

نظرات  (۱۶)

۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۸ خانم الفــــ

ان شاءالله همیشه پر از حس های خوب باشی :)

به سلامتی ان شاءالله به دنیا بیاد و ما هم لبخندمون پهن‌تر بشه :)

پاسخ:
ممنونم. ان شالله... :)

ایشالا روزی خودتون بانو :)*

یکی از اشناهای ما تو سیسمونی چند تا پازل خوشگل با طرح های کودکانه درست کرد و بعد برای سیسمونی به اتاق نوزاد زدند ..خب به نظرم خیلی خوشگل بود 

ولی واقعا درست کردن ابن پازل ها حوصله و صبر می خواهد 

مامان ارکیده خوشگل :)

پاسخ:
نمونه طرحشو نداری عزیزم؟

مرسی مرسی *-*

اولا که به‌به چه نقاشی! پسرت چه گوگولیه! آقاتون چه خوش‌تیپه! خودت ولی خوشگل‌تر از نقاشیتی ;) :))

دوما که چه مرتب از پایین کامل کردی پازلو، من اگه قطعات حاشیه‌ای رو پیدا کنم نمی‌تونم در برابر چیدنشون مقاومت کنم، اینه که وقتی نصفه بشه، حاشیه‌اش هست، وسطش خالیه :)

سوما که ان‌شاءالله این سه ماه هم به سلامتی و با خاطرات خوش می‌گذره و بعدا دلت واسه‌ش تنگ میشه :)

پاسخ:
طرحش از من نیست البته :))

منم کوچیکا رو همین کار میکنم ولی برای این بزرگا نمیشه.. خودش یه نقشه داره پشت قطعات، مجبور میشی ازش کمک بگیری و خب خب تکه تکه پر میشه

انشالله... امید به خدا‌ ... ایشالا خوب بگذره :)
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۹ پشمآلِ پشمآلو

بـــــــه چ خوشگل! اینو باس قاب کنی ولی چجو میخوای ببریش رو شیشه؟

ایشالا سالم و سلامت نی نی رو ب مقصد میرسونی:دی♥

پاسخ:
یه بار دیگه ام درستش کردم، قبلا یه قاب واسش درست کرده بودم با مقوا، هرچی گشتم پیداش نکردم... ولی در کل خوب نمی ایسته واسه قاب کردن.
کل لذتش تو درست کردنشه، بعدش باید خراب کنی تااا یه دفعه دیگه :)

نه منم واسه همین هزار تیکه‌ها میگم.

من که به پشتش دقت نکردم. چه‌جور نقشه‌ای؟

پاسخ:
قسمت بندی شده، A,B, C و... داره

سلام خواهر جان 

 

بسلامتی ان شاءالله 

این روزها به زودی سپری میشه و بعد کلی کیف میکنی از حضور نازنینش :)

پاسخ:
سلام خانوم 

سلامت باشی عزیزم
ان شالله... به امید خدا :)

عزیزم

انشالا سالم و سلامت دنیا میاد

نگران نباش و استراحت کن و شاد باش

 

منم پازل خیلی دوست دارم. اشتباه کردم قبل از گرونیا نخریدم. الان خیلی گرون شدن. (تعداد زیاداش)

پاسخ:
ان شالله... امید به خدا :)

جدی؟ گرون شده؟ دلم میخواست یکی دیگه بخرم :(

وای منم از این هزار تیکه‌ها دارم. گذاشتمش زیر موکت اتاقم تا یه روزی چسب مخصوصش رو بگیرم و تبدیلش کنم به قاب عکس D:

ولی انقدر دوسش دارم که دلم می‌خواد خرابش کنم دوباره بسازمش ^_^

اصن عکستو دیدم بیشتر ترغیب شدم. :دی برم؟! :دی

 

تو و فندق رو یادم نمی‌ره :*

پاسخ:
منم یبار درستش کردم، یه مدت همینجوری بود بعد خرابش کردم و الان بعد چند سال دوباره آوردمش :)
بعد یه مدت کیف میده دوباره ساختنش...برو :دی

ممنون عزیزدلم :***
۲۰ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۲ نیــ روانا

منم پسرجان رو با اسمی که براش انتخاب کرده بودیم صدا میکردم و باهاش حرف میزنی

حتی قبل سزارین دکتر ازم پرسید اسمشو چی میزارین و من همون اسم رو گفتم

ولی بعد به اصرار عموش اسمش شد ی چیز دیگه

و من مدام قناتی میکردم اسما رو :دی

پاسخ:
ناراحت نشدین از اصرار؟ 
هنوز برای ما هم جای تغییر داره... ولی احتمال زیاد همون میشه :)
۲۱ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۰ نیــ روانا

راستش هنوزم ته دلم برای اون اسم غش میکنم‌

به ویژه که اسم ترکی بود

ولی اسمی که عموش انتخاب کرده بود ترکیب اسم من و باباش و حرف اول فامیلیشونه  

برای همین خود پسرجان دوست داره اسمشو و میگه همین بهترین اسم می‌توانسته باشه 

 

فکر کنم هیچ کس اجازه نداره تو انتخاب اسم به این شدت دخالت کنه

اون قدیم بود که خانواده ها ۵-۶ تا بچه داشتند حالا اسم دو تاشو عمو و خاله و .. پیشنهاد میدادند

ولی الان ی دونه یا تهش دو تا بچه س دیگه

پاسخ:
عزیزم... آره به دل آدم میمونه

چه جالب! خیلی خلاقانه بوده پس :)

اوهوم.. فرق‌کرده نسبت به قدیم. الان پدر و مادر حق خودشون میدونن نامگذاری رو :)

ایشالا به حرمت این روز هر دوتون سلامت باشین:)

پاسخ:
خیلی خیلی مرسی :)
بهمچنین
عیدتونم مبارک :)
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۶ قاسم صفایی نژاد

ان شالله که همیشه سالم و صالح باشه

پاسخ:
ان شاالله
ممنون

خونت اگه یه خوابه توصیه میکنم تخت نخری

پاسخ:
نه جاشو خداروشکر فعلا داریم..

خداروشکر خوبه پس

 

پاسخ:
ایشالا خونه بعدی هم خوب باشه :)

ان شاء الله خونه خودتون

پاسخ:
ایشالا ایشالا :)

۲۵ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

سلامت باشین ان شاالله:-)

من عاشق پازل هستم

پاسخ:
ممنون عزیزدلم، بهمچنین :)
آخراشه، عکس تموم شده اش رو میذارم ایشالا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">