روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دلم میخواد یه کاراکتر انیمیشنی بسازم برای پسرم و شروع کنم طراحی حالات مختلفش رو... یه چیزی توی مایه عکس های پایینی. دوتا اولی مدل دخترونه اشه... و خدایا، چقدر مدل برای دخترونه دارم! هیشکی اما پسرونه نکشیده :))

ایده ی خفن و هیجان انگیزیه! نمیدونم میتونم بسازمش یا نه.. *-*

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۸/۰۵/۰۸
ارکیده ‌‌‌‌

مادرانه

نظرات  (۱۳)

وقت لباس خریدنم همینه ... مکافاته...برای دخترا انواع مختلف و چیزای جور واجور  و گوگولی اما برای پسرا هیچی...:)))


خیلی کار بامزه و جالبی خواهد شد ...

فندق خاله خوبه؟❤❤❤
پاسخ:
جدا! چقدر لباسای نوزادی دخترونه گوگوله، رنگیه، شاده... از پسرا ولی ساده و رسمی... گناه دارن خب...

اوهوم! از الان ذوقشو دارم^-^
هرچند مدت طولانیه از طراحی فاصله گرفتم، نمیدونم چجوری از آب در بیاد..

از بیرون خوبه. از درون ولی تا سونوی بعدی بی اطلاعم :))
ای جانم :)) مامان شدن چه حس نازیههههه 
پاسخ:
خیلی متغیره
گاهی سراسر شور و ذوق و خوشحالیه
گاهی نگرانی
گاهی وسواس فکری 
گاهی بی تفاوتی 
بعد دوباره خوشحالیه

میچرخه کلا :))
پسرا بیرونی حالشون خوب باشه  درونی هم  روبراهن...😉😉 😄

رفتم خرید برای پسرم به فروشنده گفتم چند تا از اون لباس دخترونه ها بیاره کیف کنم تاپ و دامن رنگین کمانی برای بچه یک ماهه❤❤
دل آدم ضعف میره ..ـ

البته برای پسرا هم این روزا خیلی بهتر شده ...
پاسخ:
ایشالا :)

وای وای... عزیزم ^-^
از حالا بخرین برای نوه :دی

بازم به قشنگی دخترا نیست. خوشگلاش کروات و اینا داره. دلم میسوزه، بچه از حالا باید عین بزرگا بشه :|
بعد با این طراحی‌ها چیکار می‌کنی؟
یعنی تو اتاقش و وسایلش استفاده می‌کنی؟ یا فیلم می‌سازی؟
پاسخ:
توی یه دفتر جمع میکنم برای ۳-۴ سالگیش. 
میتونم از طرحا برای وسایلشم استفاده کنم، مثلا همون نمد دوزی با طرح مخصوص خودش
فیلم در حد من نیست خواهر.. من فقط طراحی کاغدیشو میتونم بکنم :)
دیگه آدم مامان هنرمند داشته باشه، بایدم وسایلاش طرح مخصوص بخوره :)
پاسخ:
لطف داری، هنرمند که نیستم
ولی امیدوارم بتونم یه چیز خوب براش دربیارم ^-^
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۷ علیرضا آهنی
چقدر باحاله پسره
پاسخ:
به به علیرضا :)
خوبی؟ 
عکس کناری؟ یا همین پست؟ :)
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۲ دچارِ فیش‌نگار
که اینطور :)
من پیشنهادی به ذهنم نرسید
پاسخ:
:)
یه نگاهی به pinterest بنداز. تو که باید خبر داشته باشی که اونجا پر از عکسای این‌مدلیه. :))
پاسخ:
اوهوم. اینام از پینترسته :)
برای ایده خوبه
چه باحال 🤩
چه عشقولی 😍

موفق باشی ارکیده بانو 🌺
پاسخ:
مرسی مرسی ^-^
سلام :)
چه حس قشنگی داره ...
پاسخ:
سلام  :)
اون پسر مو ابیه چه بامزه است ژستش:))

پاسخ:
اوهوم :)
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۲ لوک خوش شانس
خدا نگهدارش باشه 😊😊
پاسخ:
ممنون، ان شالله :)
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۳۳ چارلی ‌‌‌
هر موقع که انجامش دادین، یک وقت یادتون نره به ما هم نشون بدین طرح‌هاتون رو :)
پاسخ:
حتما میذارم اینجا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">