روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یکی دو هفته ی پیش رو تقریبا میشه گفت، افسرده بودم... گیج و بی حوصله، خسته و حساس... خلاصه اوضاع خوبی نبود، تا تقریبا جمعه که بهتر شدم. ارکیده رنگی‌ رو دوباره پیدا کردم.

از شنبه، ورزش های بارداری و مراقبت هایی که هی پشت گوش مینداختم رو شروع کردم. با کوچولوم حرف زدم، و چقدر برای روحیه خودم خوب بود :)

تصمیم گرفتم با وجود تموم سختیش این ترم رو مرخصی نگیرم و خب این یعنی باید تو این یک ماه باقی مونده، پروپزال رو بنویسم تا ان شالله اوایل ترم آینده تصویب بشه...

قصه های عجیب هاوکینز (stranger things) هم فعلا تموم شد تا بره برای سال آینده. در عوض میخوام دوباره قصه های هاگوارتز رو شروع کنم، دوجلدی جام آتش :)

همین که حوصله دارم، یعنی زندگی روبراهه. هفته ی پیش بهم ثابت کرد، برای سرحال از خواب بیدار شدن هم باید خدا رو شکر کرد :)

 

+ ۲۰۰ تا فیلم ندیده توی هارد دارم، که یعنی اگر روزی یه دونه هم ببینم، ۶ ماه طول میکشه! ۱۳ تا رمان خارجی نخونده هم توی کتابخونه دارم‌. روزای گرم و طولانی تابستون رو جز با کتاب و فیلم نمیشه سر‌ کرد. قبول دارین؟ :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
ارکیده ‌‌‌‌

فیلم

مادرانه

نظرات  (۱۲)

واسه فرار از گرما، بلییییییییییی:|||

چرا انقدر گرمه
انگاری توی کوره آجرپزی زندگی می کنیم
-_-
پاسخ:
دقیقا... من که تو خونه حبسم، اصلا پامو نمیذارم بیرون از گرما
بعد طولانی هم هست، هر کاری میکنی میبینی بازم وقت هست و هوا روشنه :))
هاردتو پست میکنی واسه من؟ :)))) فیلماش رو یه ماهه میبینم و هارد هم ندارم :( هاردشم نگه میدارم پیش خودم اصن =)

+ کوچولوت الان چندروزشه؟ :)

++ روزهای گرم تابستون رو با فیلم و کتاب هم نمیشه سر کرد... من که دارم خل میشم از بیکاری و تعلیقی که تو این انتظار مسخره هست. خسته هم شدم بس خوردم خوابیدم و دیدم:|
پاسخ:
با من از این شوخیااا نکن :)) بی هاردی کشیدم، میدونم چی میگی! از دل و جونت باید بکنی فیلم پاک کنی جا برای بقیه اش باز شه ... :|

الان آخر هفته ۲۴ م :)

نه فقط با فیلم و کتاب خب! من باید پروپزال هم بنویسم، اون مراقبتام هست، نهار و غیره هم میباشد. با این وجود وقت اضافه میاد!
اوصیکم به کلاس تابستونی. به ورزش و این صوبتا...
تعلیقش خیلی بدچیزیه، خودتو سرگرم کن بهش فکر‌نکنی :*
سلام چند ماهه ای؟ 
به سلامتی ان شاءالله
کارمندها که بماند جامعه ما هم تا آخرین روز بارداری میرن سرکار 
اَی خِدا من موندم اون چجور پروپوزالیه که هم میشه فیلم دید روزی یه دونه همم کتاب داستان خوند؟ 🤔🤔🤔😑
پاسخ:
تو ماه شیشم
سلامت باشی
خب حوصله ام نمیکشه بیشتر از چند ساعت بشینم سرش. مجبورم فضا رو عوض کنم :)
منم دوست داشتم فقط مینشستم و فیلم میدیم و کتاب میخوندم اما خب مامان گرامم نمیذاره ک :|
پاسخ:
فقطش خوب نیستا
از زندگیت دور میشی، خلاصه میشی توی چندتا قصه و کاراکتر...

من چون گرمه و شرایطم خاصه، ورزش رو حذف کردم ولی باقی تابستونا چند ساعت از روز فقط مخصوص ورزش بود :)
کارای هنری هم خوبه. بعد همه ی  اینا به علاوه کتاب و فیلم عالی میشه :)
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۸ دچارِ فیش‌نگار
خیلی خوبه
پاسخ:
تشکر
من دو ماهه ۶ فیلم ندیدم
پاسخ:
منم یه ماهه یکم بیشتر شده

توی ایام درس، هفتگی هم نبود... 
فکر نمیکنم حالا حالا ها این ۲۰۰ تا تموم‌ بشه، نمیخوام روزانه ببینم :)
هاگوارتز که اصن خودش روحِ زندگیه :))

سلام ارکیده خانم گل 🌹
پاسخ:
سلام بر خورشید بانوی ناز :)

اوهوم
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۸ نیــ روانا
اگر فقط پایان نامه س که واقعا نیازی به مرخصی نیس و صد درصد. میتونی ردیفش کنی
پروپوزال هم ته تهش سه روز وقت می‌بره با احتساب روزی ٣-۴ ساعت
بنابراین فقط اون پسر کوشولوی شیرینو عشقه :*** 
پاسخ:
نه متاسفانه، ۱۲ واحد درسه... با این حال نمیخوام مرخصی بگیرم...

پروپزال وقت نمیگیره ولی هنوز موضوعم قطعی نیست. ایشالا تو این ماه به یه چیز خیلی خوب برسم :)
برام دعا میکنین؟
ممنون ^-^

اینجوری که شما گفتین، دلم قنج رفت براش... فداش بشه‌ مامانش *-*
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۴ چارلی ‌‌‌
+ فصل سوم stranger things رو هم‌ دیدین یعنی؟ 

+ خیلی خوش‌ بگذره توی هاگوارتز! کتاب‌هاش رو برای رنگی‌کوچولو نگه‌دارین :)

+ اصلاح می‌شود: فیلم، کتاب و بستنی :-"

++ خیلی خوشحالیم که دوباره ارکیده‌ی رنگی رو پیدا کردین :) توی حرم براتون دعا کردم راستی!
پاسخ:
+ دیدم، قشنگ بود. فقط آخرش... چرا جیم هاپر باید بمیره؟ :((

+ حتما حتما... اصلا شروع خرید کتابا برای کوچولوم بود ^-^

+ بستنی هم خوبه :))

++ تشکر، پس از دعای شما بوده ؛)
زندگی خیلی سخت میشه بدون روحیه رنگی داشتن... دو هفته ی بدی بود، خدا رو شکر که دوباره خودم شدم :)
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۴ چارلی ‌‌‌
*** کامنت محتوی اسپویل stranger things ***


ئه من فکر می‌کردم حتی همونقدر خشونت و ترس هم خوب نیست براتون :-" راستش امیدهایی به زنده بودن هاپر هست :) قسمت بعد از تیتراژ قسمت آخر رو ندیدین؟ روس‌ها؟
پاسخ:
آره یادم رفت بنویسم اسپویل داره :))

راستش به نظرم فقط فصل اولش یکم ترسناک بود. اونم با همسر میدیدم، خیلی تاثیر داشت :دی
فصل سوم که کلا فان و خنده دار شده بود، انصافا ترسناک نبود :)

اوهوم. منم امیدوارم خودش باشه... ولی خب، احتمال مردن بی رحمانه اش هم کم نیست :(
دوستیمون یک ساله شد ...یادش بخیر...گل 
این پسر چه جیگریه !!! قلب 
آرزو به دلم موند پسرم یکبار اینجوری دستشو تو جیبش بذاره...:)
دیروز یک خانوم در شرایط تو پیاده روی میکرد.. اومدی تو ذهنم ...:))
پاسخ:
وای جدی... پارسال بود توی حرم ^-^
چقدر خوب و شیرین بود دیدنتون :)

اوخی... خب بهش گفتین؟ :دی

من خیلی گنده نشده اماا... اصلا از روی چادر معلوم نیست :))
+ فیلم دیدن توی تابستون خیلی جذابه :) چون نیاز به هیچ کاری جز نگاه کردن نیست ! و کمی فکر کردن :))
پاسخ:
آری، میچسبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">