روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اینایی که خیلی مستقیم و صریح در مورد اسم بچه اظهار نظر میکنن و تعیین تکلیف میفرمایند، رو درک نمیکنم... بعد از اون جلسه، تصمیم گرفتیم دیگه اسم انتخابیمون رو جایی نگیم تا روز تولدش! خوب بود تا دیروز که تتمه ی اون جلسه برگزار شد... حال بدش هنوز باهامه.

خدایا بهم ظرفیت بده، الان و این روزها بیشتر از همیشه نیاز دارم به یه دل دریایی که اظهار نظر های مختلف رو بشنوم و بهم نریزم. میدونم وقتی به دنیا بیاد، خیلی بدتر میشه... یکی میگه چه لاغره، یکی میگه چاقه، یکی میگه سیاهه یکی میگه پر موه... خدایا ظرفیتشو بهم بده بشنوم و خم به ابرو نیارم. خالقش تویی و صنع تو بی نظیره..

خدایا کمکم کن با زبونم کسی رو نرنجونم. اگر بعدها دیدم کسی در موقعیت الان من هست، حداقل من با کوچک ترین حرفی، ناراحتش نکنم...

خدایا به هردومون صبر و ظرفیت بده، برای سالم گذشتن از این مرحله زندگی...

موافقین ۱۸ مخالفین ۱ ۹۸/۰۴/۲۹
ارکیده ‌‌‌‌

مادرانه

نظرات  (۲۸)

مردم ما خیلی نظر میدن کلا. اینکه فکر میکنن نظر دادنشون لطفه! باز خیلی جالبتره.
پاسخ:
به نظرم فهمیدنش سخت نیست، کافیه خودشونو تو اون موقعیت ببینن. آیا دوست دارن بقیه (با تحکم) بگن، اسم بچه اتو این بذار؟

واقعا درکشون نمیکنم...
دعام پشت سرته...
خدا آدمای فهمیده سر راه زندگی همه قرار بده لزوما نه باسواد ...
درکت میکنم ...اولشه ...کمربندها رو محکم ببند ...و لطفا یک گوش در یک گوش دیگه چی عزیز دلم؟ 

پاسخ:
ممنون بانو 

قبلا حد کوچیکی از اظهارنظرها رو تجربه کرده بودم، نمیدونسم اینقدر میتونه دردناک باشه... از کوچیک و بزرگی شکم بگیر تا... تعیین اسم برای بچه ام... :(

ملتمسانه از خدا میتوام که ظرفیت و طاقت بهم بده ... با یه گوش دروازه ای:)
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۴ روناک رخساری
عزیزم حرص نخور برای نی نی خوب نیست
پاسخ:
چشم :))
بیاین اینم یه آهنگ حال خوب کن :)
https://upmusics.com/اشوان-بخند/
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۳ روناک رخساری
مرسی عزیزم
یه خواب دیدم دیشب که نمی دونم تعبیرش چیه. پست گزاشتم راجع بهش
آهنگ خوبی بود. ولی قر داشت بهتر هم میشد :))
پاسخ:
ایشالا خیره :)

حس مثبتی داشت ولی :)
تا بوده حرف ملت هم بوده:/
عملیات فریب اجرا کنید ، یه اسم بگید یهذاسم دیگه بذارید:)))
پاسخ:
:دی
دیگه از دستمون در رفت اون موقع، حالا همون جمع ول کن ماجرا نیستن :))
وا! نه بابا برای نوزاد که بد نمیگن تو هم زیادی بدبینی هااا 
دیوونه 
بچه ت به دنیا بیاد و افسردگی زایمان بگیری چیکار می کنی پس؟ خودتو میزنی لابد :| 
اسم فرق داره نظر میدن حتی تیکه می اندازن 
پرمویه یا لاغره یا چاقه بستگی به تو داره که منفی یا مثبت برداشت کنی 
کسی گفت لاغره میگی آررررره می بینی یه ذره است
چاقه آررررره خوردنیه 
پرمویه آررررره اینا که بریزه موهاش پرپشت میشه 
قس علی هذا 

یعنی سر یه چیزایی اگزجره می کنی به خدا که...
هی هی
خدا شوهره رو داده بچه هه رو داده این میگه ظرفیت بده بهم گفتن بچه چاقه از این که به هم ریختم بیشتر به هم نریزم 
خدایا شکر! :| 
پاسخ:
:|

ممنون از کامنت پر مهرت :))
ایشالا همینطوری که میگی، خوب و راحت باشه. ظرفیت هم منظورم همینه. یعنی همین که حتی حرفای ناخوشایند رو بشنوی و راحت از کنارشون بگذری
یکم زیادی حرص می خوری 
یعنی این موضوع ارزش حرص خوردن نداره 
همسر خوب ..نوزادی در راه ...شکر خدا ...اسفند دود کن ..مامان خوشگل و اروم و خوشحال باش
پاسخ:
من همه چیز رو ننوشتم و از دور دیدن شاید با توی موقعیت بودن متفاوت باشه :)
نمیخواستم توی این پست غر بزنم. فقط میخواستم دعا کنم و به خودم یادآوری کنم دل بزرگ داشتن رو...

خدایا شکرت. ان شالله بهترین ها نصیب شما و همه دوستان باشه :)
به ما بگو چی میذاری😊
نگم برات که برا بچه نیومده من اسم انتخاب کردن حتی گفتن تو هرچی بذاری ما اونی که خودمون دوست داریم صدا میکنیم
من آلاء انتخابمِ با نورا اما از الان گفتن حخ ندارم اینهارو بذارم
فعلا رو اسم مجازی خودم گذاشتم
پاسخ:
بگو باشه و کارخودتو بکن. والا :))

آلاء خیلی قشنگه. اگر دختر بود جز گزینه های ماهم میشد :)
از همه بدتر اونهایی هستن که خواب میبینن
یه حضرتی بچه رو داده بغلشون و سفارش کرده یه اسمی که خودشون دوست دارن بذاری رو بچه😂😂😂
تا میتونی خودت خواب ببین نذار کسی برات خواب ببینه😂😂😂
منم امشب باید خواب آلاء یا نورا رو ببینم

پاسخ:
جدی؟ این ترفند ها رو هم داریم؟ :))
خدا رو شکر از این حرفا نزدن به ما

ببین خواهر. ولی پسر نباشه، خوابت خراب بشه؟ :دی
پسرم که خوابش و دیدم
محمدحسن
الحمدالله اسم پدر بزرگ مادرشوهرمم هست موافقت شد
پاسخ:
خب خدا رو شکر ^-^
دلم میخواد بزنمت 
نشستی جوش چه چیزا رو میخوری 
خدایا شکرت نمی دونستم همچی جوشایی هم تو دنیا وجود داره! :| خوب البته که ما که شوهرشو نداریم که بدونیم بعدش چیه 😑😒 باور کن حس این پستت برای من خوشی زده زیر دلش بود کلی هم حسرت خوردم که خدا بهش داده چجور داره ناز و ادا میاره ما هم که نداده چجور داره زجر میده 
ما خودمونو میزنیم خدا به خودش نمیاره
اینا که دارنم _ اصطلاحش زشته ولی خوب ببخشید معادل بلد نیستم_ اینا که دارن چ س ناله می کنن 
هی
هییییی

😑😒

پاسخ:
باشه شما اینطور بخون 

ایشالا خوبش نصیبت بشه 
اسم باید پر محتوا و با معنی باشه و از همه مهمتر به دلت بشینه
من موقع خرید حهیزیه چندتا کالا به دلم نشست همش حسرتش و نیخورم کلش اونی که دوست داشتم میشد😊
اسم بچه هم قطعا چیزی میذارم که به دل خودم بشینه نه بقیه
پاسخ:
اوهوم، باید به دل بشینه واقعا، زوری نباشه 
سلام :)
فعلا آرامش خودتون رو حفظ کنین که خیلی مهمه ...
پاسخ:
سلام
ایشالا 
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۴ دچارِ فیش‌نگار
فکر کنم دیروز بود یادت افتادم گفتم فردا یه حالی ازش بپرسم. خوبی ؟ :)
پاسخ:
ممنون :)

خوبم شکر خدا. شما خوبین؟
اینکه میخوان نظر بدن و عقیده خودشون رو بگن به خودی خود ایرادی نداره. اونها انسانن و این توی ذات انسانه.
فقط بدون اونها هدفی از این حرف ندارن و فقط دارن نظر خودشون رو بر اساس دانشته ها و تجربه های شخصی خودشون میگن.
حالا چه از نطر ما خوب باشه چه بد
فقط به عنوان یه شنونده بشنو و رد شو از کنارشون و بدون نظر توا که این وسط مهمه.

مخصوصا نسبت به بچه که هر کسی هر چی میخواد میگه. فقط لبخند بزن و نشنو.
پاسخ:
من همیشه سعی میکنم جایی که ازم نظر خواستن، نظر بدم. حالا نظر و پیشنهاد بدن اشکالی نداره... تعیین تکلیف نکنن...

من همینو از خدا میخوام. که بتونم بشنوم و رد شم... بشنوم و ناراحت نشم 
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۷ حامد سپهر
میگن بچه اسمشو با خودش میاره
چه در بهترین شرایط و چه در بدترین شرایط مردم میخوان حرف بزنن
مهم اینه که اهمیت ندی و کاری میدونی درسته انجام بدی
ایشالا سالم و صالح باشه بقیه چیزا زیاد مهم نیستن
پاسخ:
چه جالب :)

دقیقا... ایشالا ایشالا...
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۷ دچارِ فیش‌نگار
آره خوبیم
مرسی 🌹
پاسخ:
خدا رو شکر :)
خوبه اگه واقعا حرفام دردت کرده باشه خوبه. حس پستت واقعا ناشکریه چون. 
نه ارکیده 
تو چون اون وسطی نمی فهمی وسط چه نعمتی نشستی و چه راحت همممممممه ی این چیزا رو حتی نبینی! که بخوام بگم از کنارش رد شی 
۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۵ دچارِ فیش‌نگار
@ پاییز
هر کسی از چشم خودش به دنیا نگاه میکنه
بذار به ارکیده هم این اجازه رو بدیم که حرفش رو بزنه

حداقل واسه ما غریبه ها که نمیشناسیمش :) هوم ؟
پاسخ:
ممنون :)
خدا خودش کمکت کنه که سخته تحمل این حرفا
پاسخ:
ان شالله :)
میفهممت ارکیده. :))
زن باردار حساس‌تر از همیشه‌ی عمرشه. کسی که اینو درک نمی‌کنه به نظرم فقط می‌خواد با اظهار نظر یا حتی تعیین تکلیف، مالکیت خودشو رو اون بچه‌ی فسقلی مثلا تثبیت کنه. ولی در واقع بدترین راهو انتخاب کرده.
یادمه یه بنده خدایی از عروسمون پرسید به بچه شیر مادر می‌دی یا شیر خشک؟! سیما گفت بعضی وقتا بهش می‌دم اما نمی‌ذارم عادت کنه. خانمه گفت نه اصلا بهش نده. بچه رو پف می‌کنه.

بعد که رفت بهم گفت به خدا یه چیزی گفتم که دیگه جوابی نداشته باشه. :| نمی‌دونم از کجا جواب در میارن. :|
خلاصه که خیلیا این بحثو دارن. :)) تو تنها نیستی.
پاسخ:
دقیقا این حساسیته خیلی مهمه.... میخواستم توی کامنتا اشاره کنم. یعنی یه جایی هم گفتم. شما توی موقعیت نیستین، الان سر‌چیزای خیلی کوچیک آدم نگران میشه، بهم میریزه... 
باورت میشه از بعد این پست و کامنتاش دوباره حالم بدتر شده؟ خودم آدم حساسیم. الان بیش از قبل هم حساس شدم :/


ممنون از درکت نیلی مهربون :)*
ارکیده اصن من نگران خودمم هستم. الان سر یه حرف کوچیک خودخوری می‌کنم که بیا و ببین. دارم به وقتی فکر می‌کنم که تو همچین موقعیتی قرار بگیرم. :)) قشنگ نابود می‌شم. :))
باورم می‌شه. کاملا حق رو به تو می‌دم. فکر کنم بچه‌های بیان تا حالا در جوار یه خانم باردار محترم نبودن. :)

عزیزی. :))
پاسخ:
:))
حساس بودن خوب نیس... باید تمرین کرد که اهمیت نداد، هرچند برای یکی مثل من واقعا سخته... خدا کمکمون کنه دیگه :)

قربانت :)
۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۳ احسان ‍‍
حالا ان شاء الله سالم باشه و سایه پدر مادرش بالا سرش باشه ، این چیزا میگذره و اهمیتی نداره :)
شاد باشین... نی‌نی‌ مامان شاد می‌خواد :)
پاسخ:
امید به خدا، ان شالله خوب بگذره این دوران هم :)

ایشالا :)
بعد از ماه ها به وبلاگتون سر زدم و فهمیدم به به😍 مبارکه ^.^💚
پاسخ:
به به.. سلام بر خاله میم الف :)
خوبی؟!
سلامت باشی. ممنون عزیزم :*
:)
مرسی شما خوبین؟
💜
پاسخ:
قربانت
خوبم شکرخدا :)
حالا نی نی خوشگلمون دختره یا پسر ؟! :)
الحمدلله :))
پاسخ:
پسر‌‌ پسر قند عسل:دی
وووی😍❤
پاسخ:
^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">