روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دارم ذخایر کتاب غیردرسیم رو پر میکنم (هری‌پاتر، رمان، شهید مطهری و کتابای تربیتی )

ذخایر فیلمم رو هم پر میکنم (البته با یک سری محدودیت های زیاد که اشاره کردم :| )

اگه‌ قرار باشه ترم دیگه‌ رو مرخصی نگیرم و کج دار و مریز‌ خودمو برسونم، باید ذخایر درسیم رو هم پر کنم!

امیدوارم این ذخیره سازی ها، برای حداقل یکی دوسال مرخصی، کافی باشه...

 

+ چیزی‌ رو جا ننداختم؟ :)

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۱
ارکیده ‌‌‌‌

مادرانه

نظرات  (۱۴)

۲۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۴ محبوبه شب
مریز؟؟؟؟؟؟؟ :||
پاسخ:
"کج دار و مریز" نشنیدی؟
یعنی بسازم با شرایط دیگه 
۲۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۸ تسنیم ‌‌
ذخیره یعنی چی؟ یعنی کتابشو خریدی یا خوندی؟ اگه منظورت خوندنه، به نظرت الان بخونی، تا دو سال دیگه هوس خوندن یا فیلم دیدن نمی‌کنی؟ :)
پاسخ:
خوندن و دیدن منظورمه
یعنی فیلمدونی و کتابدونیم رو پر کنم :))

حتما هوس میکنم! ولی الان دارم سعی میکنم نهایت لذت از اوقات آزادم رو ببرم :))
هری پاتر؟ :| ______مطهری! :| 
پاسخ:
تنوع داره :))
رمان و سیر شهید مطهری :)
منم دارم مطهری میخونم...
خودتون پیشنهاد سیرشو دادید بهم:)
پاسخ:
عالیه، احسنت :)
منم در ادامه سیرم
الان کتاب ۲۵ م از ۴۰ تا :)
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۸:۲۱ حامد سپهر
فکر کنم چند ماه دیگه اونقدر سرت گرم بچه میشه که اصلا یاد کتابها هم نمیوفتی:)
پاسخ:
یعنی دلمم هواشونو نمیکنه؟ :)
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۴ نیــ روانا
پر کن پر کن
چون دنیا که بیاد همش باید سرت تو اینترنت باشه ببینی اگر دماغش گرفت باید چیکار کنی؟ اگر زیاد جیش میکنه چیکار کنی؟ روزی چند بار عادیه؟ زیاد شیر میخوره؟ نمیخوره؟ طریقه درست کردن غذاهای کمکی؟ میزان دادنش بهش؟ ساعاتش؟ گریه میکنه بی دلیل؟ کتاب براش چی بخونیم؟ کدوم اسباب بازی الان براش جذاب تر و مناسب تره؟ و ....
البته میدونم از همین الانشم برای کلی از اینا کتاب خوندی و اطلاعات گرفتی
ولی واقعیت اینه که تا وقتی آدم عملی مواجه نمیشه اون مطالعه نظری معلوم نیس کارآیی داشته باشه تو اون موقعیت خاص یا نه


ته دلت خالی شد؟؟

حالا لبخند بزن
دوربین مخفی بود

ی ذره کوچولوی راه بیایی باشه میتونید باهم فیلم ببنید (تو که همینجوریشم انیمیشن داری می بینی) و میتونی کلی براش کتابهای خوب بخونی که مثلا برای بچه هاست ولی ما بزرگترها بیشتر دوست داریم
نیکولا کوچولو پیشنهاد می شود :دی
پاسخ:
اتفاقا امروز شروع کردم مراقبت های نوزاد رو :)))
خیلی سخت و هراس انگیزه، خدا کمکم کنه... تازه به قول شما اینا تئوریه، در عمل آدم میمونه :)

وای.. چه کامنت دلگرم کننده ای... مرسی ^-^
ایشالا کوچولوی راه بیایی باشه :))
منم کتابای بچه ها رو خیلی دوست دارم. پس‌میشه گفت پرسه جدیدی در کتابخوانیم شروع میشه :)))

ممنون از نظرت نیروانای عزیز :*
سلام :)
کتابای شهید مطهری عالیه ...
پاسخ:
سلام
همینطوره :)
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۴ دچارِ فیش‌نگار
پست دونی
اونم پر کن :))
پاسخ:
اونو که باید کم کنم :)
اصلا گوشی رو باید از سر خودم بندازم :/
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۱ روناک رخساری
من فیلم ترسناک دوس ندارم ولی فیلم زرد می بینم. ابایی هم ندارم که کسی بهم بگه فیلم معناگرا نمی بینی :))
پاسخ:
خب سلیقه ها فرق میکنه :)
زندگیت همسرته اینو یادت نره ...
بچه ها چند روزی مهمون خونمون هستن ...
فندق خاله در چه حاله ؟خودت خوبی؟
پاسخ:
سلام بانو
قطعا همینطوره :)
اونم new life ه ؛)

خوبه، خوبم. شکر خدا :)
ذخایر موسیقی آهنگ های شاد ، مذهبی اینا هم پر بشه بنظرم خوبه :)
حتی تلاوت قرآن :)
اونم عالیه :)


سلام بر مامان ارکیده 
حال و احوال تون چطوره ؟!:)
ایشالا خوب و شاد و سلامت باشی مامان ارکیده 
مواظب خواهر زاده ی کوچولومون هم باشین :** 


مامان ارکیده 
🌸عیدتون مبارک 🌹
پاسخ:
یعنی بعدا نمیشه موسیقی گوش داد؟ :)
تشکر :)

سلام بر واران عزیز
قربانت، خوبم. شما خوبی ان شالله؟
بهمچنین عزیزدل.. خوش باشی و شاد :)

عید شمام مبارککککک 🌷🌷🌷
مامان ارکیده. مطمئنی وقتی نی نی اومد می‌تونی از تمام ذخایرت استفاده کنی؟! :دی
پاسخ:
نیدونم
ببین الان فقط بحث ذخیره سازیه :))
شاید کمکم کرد که دیگه دلم نخواد ! :)
۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۵:۵۵ اسمارتیز :)
من مطمئنم شما یه مامان خفن میشین ^_^

هنوز میخواستم بنویسم فیلم معرفی کنید دیدم اون بالا هست :))) البته اینجانب یه هفته ست سه تا فیلم دانلود کردم هیچ کدومو ندیدم :|
منم خیلی دوست دارم سیر کتابهای شهید مطهری رو بخونم ولی خب آدم خسته نمیشه وسطش؟ :| تازه چندباری هم که در مورد سیر کتاباشون تحقیق کردم به نتیجه ای نرسیدم آخرش :/
 فعلا بعد کنکور اصلا شرایط خوندن کتاب این مدلی نداشتم فلذا دارم بلندی های بادگیرو میخونم که اونقدر که انتظار داشتم برام جذاب نبوده تا الان :|

پاسخ:
امیدوارم خفن خوب بشم :)

اون لیست بالا رو هم باید آپدیت کنم، فیلمای خوب دیگه ای هم دیدم و نظرم روی بعضی فیلم ها عوض شده ولی در کل لیست بدی نیست... ایشالا فرصت شد معرفی جدید هم میذارم :)

نه، چرا خسته بشی؟
 من موسسه بینش مطهر میرم، علاوه بر خوندن کتاب ها، هفته ای یک جلسه هم کلاس داریم. حقیقتا عالیه... به نظرم هر کسی که بخواد یه اطلاعات پایه ای در مورد دین و مسائل جامعه اش داشته باشه، بهترین کار سیر کتب شهید مطهری هست..  بهت بینش میده، یه چهارچوب اعتقادی. عالیه خلاصه :)
بینش مطهر رو سرچ کن و اگر توی شهرتون شعبه داره، اونجا رو سر بزن

نخوندمش هنوز. ایشالا بعدش بهتر بشه :)

۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۰ قاسم صفایی نژاد
موفق باشید
زمان جوانی کلی کتاب الکترونیک دانلود میکردم. شاید بیش از چند هزار کتاب الکترونیک فارسی و انگلیسی داشتم که یه روزی بخونم. یه روزی رفتم داخل یه سایت دانلود کتاب، نوشته بود: دانلود کتاب هنر نیست، خواندن کتاب هنر است!
دیگه از اون به بعد ذخیره سازی نکردم برای بعد :)
پاسخ:
ممنون، بهمچنین :)
چه جالب
البته منظوم اینجا از ذخیره سازی، خرید و دانلود نبود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">