روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

و اما از احوالات...

+ تابستون که شروع میشه، مدل برنامه ریزی هم فرق میکنه. بولت ژورنال و پلنر  هفتگی رو جمع کردم و پلنر ماهانه رو مجددا نصب کردم، کارها و رویدادهای مهم هر روز رو مینویسم و اگر احیانا کارهای روزانه خیلی زیاد بود و دائم توی ذهنم چرخ میزد، توی نت گوشی مینویسم.

+ توی این بیست روز بعد امتحانا، رفتم دکتر تغذیه و رژیم بارداری گرفتم، مشاوره قلب رفتم. کتاب "من و کودک من" دکتر فیض رو خریدم، خیلی عالیه! کلاس های بارداری هم شروع شده، بسیور خوب بود. خلاصه که دارم آماده میشم :))

+ هنوز سر خریدا و سیسمونی نرفتیم. باید کم کم اتاقشو آماده کنم، ایده هاتون رو برای تزئینات خصوصا کارای نمدی پذیرایم (ممنون از آلاء عزیزم بابت پست اختصاصی *-*)

+ اولین تکون! دراز کشیده بودم گاندو میدیدم که یه لحظه انگار توی دلم یه حباب ترکید! اولین بار بود، شوکه شدم و شک کردم :)) از چند روز پیش حبابا بیشتر شده ولی ناواضحه جوری که نمیشه مطمئن بود تکونای کوچولومه یا قل قل دل! :)

+ خیلی وقت بود دل درست نمیشد کتاب بخونم، بلاخره "بازمانده روز" رو تموم کردم ‌و اولین کتاب هری پاتر رو ۲ روزه خوندم. تمام صحنه های فیلم جلوی چشمم میومد. هنوز نمیتونم تصمیم بگیرم، کتاب دلچسب تره یا فیلم؟ :)

+ فیلمممم هم دیدم! بیشتر سعی میکنم فیلمای انیمیشنی یا فیلم با حاشیه امن ببینم :)) با وجود این که بدم نمیاد یکی دوتا فیلم ترسناک ببینم، حسابی خودمو نگه داشتم :دی فیلمایی که دیدم همشون خوب بودن ولی در حدی نبوده که معرفی کنم.

+ خدایا چرا اینقدر توی خونه کار هست؟! من توی ایام درس و دانشگاه، چیکار میکردم؟! گاهی وقتا اصلا گذر زمان رو نمیفهمم و بعدا که‌ میخوام تعریف کنم، میبینم چیز خاص قابل ذکری نیست ولی همش مشغولم و تقریبا سرپا! خاصیت خانه داریه البته...

+ ببخشید پست خیلی گزارش گونه و دم دستیه ولی دوست داشتم حال این روزها ثبت بشه :)

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۸)

سلام :)
خب اینجا رسما تبریک میگم :))
پاسخ:
سلام :)
ممنونم رسما :))
۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۳:۰۰ تسنیم ‌‌
وای این پسره که این گوشه است خیلی نازه :)
قل‌قل دل خیییلی باحال بود. اگه خصوصی نیست، می‌خوام بپرسم چند هفته‌ای؟
واقعا کار خونه چرا تموم نمیشه؟ :(
پاسخ:
آره... ولی پسل خودم خوشمل تره ^-^
آره خلاصه :دی  ۲۱ م تسنیم جانم

چرا؟ آخه چرا...؟ :/
۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۳:۰۸ تسنیم ‌‌
پس چی که خوشگل‌تره :)))
به زودی این خوشگل خان، یک فوتبالی بازی کنه تو اون یه وجب جا، دلت واسه این حبابا تنگ بشه =))
پاسخ:
بعله بعله :دی

ای جان... منتظرم ^-^
موقع گاندو؟
بچتون اطلاعاتی میشه:))

مجدد تبریک:)
پاسخ:
اینقد که انیمیشن میبینم میترسم از همی الان خوره کارتون شه :)))
مجدد ممنون :)
۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۱:۴۷ دختـرِ بی بی
ببین (با لحن مایکل) من تو برنامه ریزی و این بولت ژونالا مشکل دارم نمتونم اجرا کنم چه کار کنم؟
مشاوره قلب چیه؟
پاسخ:
ببین من اجرا مشکل نمیدونم :))
ولی برای برنامه ریزی توی یه پست مفصل توضیح دادم، اینجا
http://roozayerangi.blog.ir/post/665

قلب رو چک میکنن، اکو و نوارقلب... گویا لازمه
۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۵:۰۲ محبوبه شب
خداقوت مامانی 😘😘😘
پاسخ:
فدات عزیزدل :*
اِ... نمی دونستم بارداری 
چقدر همه چی قشنگ 
ان شاءالله به خیر و سلامتی 
من و کودک من همون جلد خاکستریه هست که به صورت داستان توش نوشته شده؟ اونو من برای خواهرم خریدم اما هیچ بازخوردی بعدا به من نداد و وقتی پرسیدم گفت اِی... بد نیست در حالیکه من دیدم هفته به هفته توش نوشته خوشم اومد 
پاسخ:
آره دیگه. پست قبل گفتم :)
ممنون ممنون پاییز عزیزم
ان شالله
نه، فکر نمیکنم این باشه... این، مراقبت های بارداری و زایمان و بعدشم نوزاد تاا بیماری های شایع کودکان رو داره. یه کتاب جامعیه برای بچه داری!
اونم نویسنده اش یه دکتر بود 
حالا اسمش دقیقا یادم نیست چی بود 
پاسخ:
هوم..
کتاب ریحانه بهشتی هم بخون
همه خوردنی هایی که توصیه میشه رو بخور 
کلی برات حال خوب و انرژی خوب از خدا میخوایم
اسم انتخاب کردی!؟ 
پاسخ:
دارمش :)
مرسی عزیزدلم
بهمچنین من برای شما 

قطعی نیست هنوز :)
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۱ جناب منزوی
فیلم ترسناک نبینید شاید خوب نباشه
براتون بهترین هارو آرزو دارم
پاسخ:
نهه نمیبینم :)
میگه‌ که خودمو نگه داشتم :)
ممنون ممنون، بهمچنین برای شما ان شالله
ارکیده جان سخنرانی استاد پناهیان با عنوان نهال ولایت در نهاد خانواده عاااالییییه عاااالی گوش کن حتما تو سایتش هست
اینکه هدف از فرزند اوری چیه
و چطور میشه یه بچه ولایت مدار باشه
اینکه هدفت پرورش یه سرباز برای امام زمان باشه و چطور میتونی به این هدف برسی
پاسخ:
چه عالی
الان میرم میبینم

ممنون آلاء عزیزم. ایشالا روزی خودت باشه 
حباب کوچولو. ^_^
یه کتاب بهت معرفی می‌کنم که خواهرام استفاده کرده بودن خیلی راضی‌‌ان. کتاب تغذیه کودک من. اگه دوست داشتی بخر. :) یه چیزی که ازش یاد گرفتم این بود که نی‌نی نباید تا یک‌سالگی لب به مرکبات بزنه. :تفکر

*انیمیشن toy story 4 هم اکران شده‌ اما هنوز کیفیت خوبش برای دانلود قرار نگرفته. یکی دو هفته دیگه که کیفیت خوبش اومد دانلود کن ببین. آخرش خیلی احساسیه اما دو برابر اون، وسطاش تو رو به خنده می‌ندازه‌.
پاسخ:
فک کنم از همون دکتر فیضه. مرسی عزیزدلم
چه جالب :)

اوهوم. ایشالا بیاد ببینیم ^-^
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۵:۵۸ حامد سپهر
چه پست شیرینی بود تبریک میگم بهتون:)
خواهرم وقتی باردار بود هر روز واسه بچه یه سوره ای از قران یا یه شعر کودکانه براش میخوند میگن بچه حس میکنه
پاسخ:
جدی؟ چه خوب :)
بله بله... اعمال قرآنی که زیاد است. شعر رو ولی نشنیده بودم، اونم باید تمرین کنم :))
مرسی! :)
وای که چقدر پستت حال خوب کن بود
تو گرمای٩٠ درجه بوشهر اونم وقتی که خسته ترین بودم توی ایستگاه اتوبوس یهویی انقدر حالم خوب شد و خنده اومد روی لبم که اصلا ماچ به لپت:*
پاسخ:
ای جانم، خوشحال شدم.
خیلی گرمه‌ اونجا... الهی... 
من اینجا ظهر که میشه دیگه واقعا کلافه ام، کولر پس گرما برنمیاد! اصلا از خونه هم نمیرم بیرون... واقعا خدا به داد شما برسه...

قربونت عزیزم، ماچ بک به لپ داغت :))
خیلی گرمه:)خیلی هااااا
خوبیش اینه شرجی فعلا شروع نشده
اون شروع بشه منم نمیتونم برم بیرون دیگه:دی
خدا پدر مخترع کولر رو بیامرزه😂🤦🏻‍♀️
پاسخ:
خدا صبر و توان بده بتون :)
خب خدا رو شکر :))
الهی آمین ! :)
۱۹ تیر ۹۸ ، ۰۳:۴۳ چارلی ‌‌‌
نمی‌دونم که این در حیطه‌ی تزئینات حساب میشه یا نه، اما من همیشه عاشق این آویزهایی بودم که بالای تختِ بچه آویزون می‌کنن. از این‌ها که سیاره‌های رنگی‌رنگی داره و می‌چرخن :)

+ راستی استرنجر ثینگز رو فعلا نبینید پس :| وقتی که من توصیه‌ش کردم حواسم به «رنگی کوچولو» نبود :))
پاسخ:
آره آره... از همونا... خیلی گوگولین.
ولی نمیدونم میشه درست کرد، یا باید خرید

+ جدی؟ ترسناکه مگه؟
میخواستم شروع کنم :|
۱۹ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۹ نیــ روانا
از کامنت ها متوجه شدم میخوای بچه ولایت مدار تربیت کنی
چه جالب !!

من ی کتاب داشتم خانوم همسایه باردار بود بهش امانت دادم بچه دنیا اومد و بزرگ شد و کتاب من برنگشت

من هر روز بعد یکی از نمازام (معمولا نماز ظهر و عصر) چند آیه قرآن میخوندم و دقیقا روزهای آخر بود که ختمش کردم به نیت سلامتی پسرجان
و الان یک پسری از آب درآمده که نگو
در حدی که مثلا امکان نداره با تیشرت یا پیرهن آستین کوتاه در انظار عمومی ظاهر بشه
برای کلاس و جاهای رسمی حتما باید پیرهن مردونه بپوشه
(تازه اون دکمه بالا بالایی رو هم می بست که یک بار اون دکمه شش تا از پیرهناشو کندم انداختم دور و ی ذره از سرش افتاد) دی
پاسخ:
صوتی بود که آلا جان معرفی کرد، سه جلسه اش رو گوش دادم :)

چه خوووب. خدا حفظش کنه... خیلی کیف میده آدم دسته گلشو ببینه که همونجور که باید، بزرگ شده :)
خوشا به سعادتتون. ان شالله که همینطور ادامه داشته باشه و حظشو ببرید :)
آخییییى.. جوجه کوچولو شیطونى هاش شروع شده..
چه لحظه قشنگیییى 
اگر شد از لباساى کوچولوش و وسایلش که میخرین عکس بذار ما ذوق کنیم :*
پاسخ:
مرسی ^-^
اوهوم. خیلی شیرینه :)

حتما ایشالا ... اینقد ذوق دارم اتاقشو بچینم که‌ نگو *-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">