روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

روزای بعد امتحان رو دوست دارم، به چند دلیل. یکی این که فی النفسه "روز بعد امتحان" شیرینه بدون هیچ افزودنی! دوم این که تو دوره امتحانات، خونه به فاجعه آمیزترین حالت خودش میرسه و همش اینو به خودم میگم "تحمل کن ارکیده، ۲ روز دیگه تموم میشه، همه جا رو میسابیم!" و بعد امتحانات، دلم حال میاد! همه جا برق میافته. سوم این که وقت بایگانی جزوات و کتاب های درسیه‌‌، و کیفش از وصف خارجه :)) مورد آخرم این که، تابستونه... خدای من! تابستون شیرین و گرم و کلافه کننده! با کلی برنامه های جذاب. شربت های یخ و هندونه و لباس های خنک رنگی رنگی. چی بهتر از این؟ :)

خلاصه که تابستون داره میاد، تبریک :دی

به خودم و کوچولوم هم خسته نباشید میگم، خدا قوت، ما :))


+ جا داشت توی یه پست این موضوع رو اعلام بدارم، اما نداریدم و غمی نیست :دی

ارکیده خانم داره مامان میشه ^-^

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۰
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۴۲)

داری مامان میشی 
وای مبارک باشه .
چقدر ذوق کردم :))))
البته این خبر پست ویژه می خواست :)
الهی قدم پر خیر و برکت باشه فندوق 
پاسخ:
سلام آبان نازم
مرسی مرسی 

راستش یه ماهه میخوام پست ویژه بذارم و نمیدونم چی بنویسم :))
گفتم ضمنی اعلام کنم حداقل :دی

ممنون گلم :)*
خخخ ... تبریک :) هم تابستون هم پا قدم کوچولو ...
تابستون از نظر این توصیفی که کردین ... بسیار زیبا و قشنگه ... اما امان از گرما ... که که زنده بودن رو بر انسان سخت می‌کنه :))
پاسخ:
ممنون ^-^

عالیه تابستون، اما دیوانه کننده هم هست متاسفانه :))
سلام :)
خدا قوووت و خسته نباشید به شما
تابستون خوب و خوشی داشته باشین ان شاءالله
پاسخ:
سلام. ممنونممم

بهم چنین ان شالله
۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۳ آرزوهای نجیب (:
مباررررررررررررررررکه 😍😍😍😍
پاسخ:
قربووووونت ماچ ماچ
۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۱ دختـرِ بی بی
یه چی بگم؟
تا عنوان پستو دیدم حس ششم گف میخواستی مامان بشی شاید شدی اومدم دیدم بههههله
خیلی مبارک باشه ان شاالله قدمش پرخیروبرکت
پاسخ:
جدی؟
چه جالب! آخه عنوانم بی ربط بود :)) 
حس شیشم خیلی قوی ای داری *-*

ممنون عزیزدلم. سلامت باشی :)
واااااااااااقعن....!!؟؟؟
مبااااارکه ...
مراقب خودت باش  ...!!
مگر با نی نی تو من خاله بشم و به آرزوم برسم...:)قلب قلب قلب
پاسخ:
واقعا ^-^
ممنوووون

چشم حتما :)

الهی... ایشالا یه فندق گوگولی به خانواده تون اضافه بشه :)
۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
تبریک میگم
بسیار مبارک باشد :)
پاسخ:
سلام ممنونم
بسیار سلامت باشید ^-^
۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۱ چارلی ‌‌‌
خیلی مبارک باشه :) 
اول از همه "کوچولوی رنگی رنگی" و بعدش هم - پیشاپیش - شروع تابستون :)

پاسخ:
ممنون چارلی ^-^

الهی. یعنی اونم رنگی رنگی ه؟ *-*
راستی، نگفتم. پسره! 
پسرام رنگی رنگی میشن؟ :)

ممنون، بهمچنین :)
۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۶ چارلی ‌‌‌
البته که میشن :) شاید حتی گاهی بیشتر از دخترها :-"
من خودم رو رنگی رنگی میدونم مثلا D:
پاسخ:
اوهوم اوهوم
یکی بشه مث خودت :)
عزیزم 
چی بگم 
مبارکه
چه خوب که یه فصل با بقیه ی فصل ها برات فرق داره 
فصل امتحانا 
فصل تابستون 
فصل کار 
فصل تفریح 
ما که همش مثل همدیگه ست 

راستی دقیقا می خواستم بگم اون بچه ی کنار وب، کیه؟ بچه ی خودته؟ :) 
پاسخ:
ممنون عزیزم.

تفاوت رو خودمون باید ایجاد کنیم. :)

عکس بچه مردمه :))
از ما‌که هنوز نیومده :)
مبارکه پاقدم کوشولو:)))))))) ایشالا که باهوش و سالم و زیبا باشه:)
پاسخ:
ممنون خانوم :)
ان شالله... 
نه دیگه... شعاری حرف نزن دختر 
تو الان پایان نامه و درس و تحصیل داری برا همون میشه فصل تحصیل و فصل تفریح و تعطیلات 
ولی من چهار فصلم فصل رفتن به سرِ کاره 
بدون هیچ تعطیلی ای و بدون هیچ تفاوتی 
که بخوام بگم وای به به تابستون 
جز اینکه باید بگم وای اه اه تابستون و گرمی و شلوغی و تصادفات :/ 
زمستون و پاییز هم باید بگم وای زمستون و سردی و مریضیات :/ 

پاسخ:
اوهوم... وقتی شاغل میشی، همش میشه کار... بدون فاصله

ولی خب، میشه برای هندونه و شربت خنک که ذوق کرد؟ :)
:| 
هندونه و شربت خنک؟ ذوق؟ :| 
پاسخ:
هوم :)
دست دست ، هو هو
مبارکه :)))
پاسخ:
دست جیغ هورااا 
:دی

مرسی ^-^
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۸ خانم الفــــ
سلام :)
به به مبارکه ان شاءالله :)
الهی پر از حس های خوب باشید همیشه :)
پاسخ:
سلام بانو :)

ممنونم :)
ان شالله به زودی روزی خودتون ؛)
تبریک میگم :))
یه کوشولوی شیطون😍
پاسخ:
ممنون آرام جان :))
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۸ نیــ روانا
واو جنسیتی هم مشخص شده و تازه به ما میگی؟؟
چقدر ما باهات اینجوری بودیم ✋. تو با ما اینجوری بودی 🖐
😂

قدمش مبااااارکهه عزیزم
مامان شدنت مبارک ♥️♥️♥️

پاسخ:
هوم، سخت بود گفتنش :دی

ممنون نیروانا جان...سلامت باشین ^-^
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۴ قاسم صفایی نژاد
ان شالله که سالم و صالح باشه
پاسخ:
ان شالله ان شالله :)
وااااااای چقدر هیجان انگیز مامان😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پاسخ:
عزیزمی

ممنووون :))
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۰ خانم الفــــ
ممنووون:-)
پاسخ:
الهی :)
خییییلییییی خوششششحالم برات
پاسخ:
عزیزمی...
ایشالا خدا دلتو خوشحال کنه با خوب شدن هرچه سریع تر بیماریت...
من همیشه به فکرتم :*
فدای مهربونیاااات فعلا باهاش خو گرفتم
پاسخ:
قربانت
ایشالا به زودی کنده بشه از وجودت 
مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
ممنووونم :)
۰۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۴۲ Daisy ‌‌‌‌
سلام ارکیده خانم 😍
مبارکا... ❤💐
پاسخ:
سلام عزیزدلم

ممنون بانو :)
۰۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۴۶ اسمارتیز :)
واااااای ^_^
اینجا رو ببین آخه :))))
مامان ارکیده :))))))
مبارکههههه (:
ما هیچ، ما ذوووووق :))

+ فقط کامنت نیروانا =)))))
پاسخ:
سلام اسماتیز رنگی :))
مررررسی :))))

آره کامنت بامزه ای بود :دی
۰۲ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۴ تسنیم ‌‌
سلام بر مامان ارکیده‌ی دانشجوی برنامه‌ریز گل‌منگلی‌پوش :)
پاسخ:
سلام بر آشپزخامه ی زردِ کیک هویجی پزِ به من نده :))
ماچس
۰۲ تیر ۹۸ ، ۰۱:۳۰ حامد سپهر
به به چه خبری بهتر از این:)
امیدوارم سالم و صالح باشه و قدمش براتون خیر و برکت بیاره
پاسخ:
سلام سلام

ممنونم، ان شالله *-*
ای جان ^__^
سلام بر مامان ارکیده عزیز 😘
خدا رو هزار شکر 🙏🙏🙏
این روزها بیشتر مواظب خودتون باشین 💚💚💚
در پناه حق  🙏


+
سلام
روزها و شب های  تابستونی تون هم بخیر  و سلامتی :) 
پاسخ:
سلام واران جانم

مرسی مرسی ^-^
چشم حتما. :)
قربانت

+ روزها و شب های گرم و قشنگ شما هم بخیر :*
۰۹ تیر ۹۸ ، ۰۰:۱۹ جناب منزوی
سلام
تبریک فراوان، ان شاءالله به سلامتی :)
پاسخ:
سلام
ممنونم جناب :)

چقدر کم پیدایید 
عه چرا من تبریک نگفتم !

مبارک باشه :)
زیر سایه پدر و مادر عزیزش ان شاءالله
از طرف من به آقا مهرداد هم تبریک بگین :)
پاسخ:
من حدس زدم کامل نخونده باشین :دی

سلامت باشین جناب. خیلی ممنون ^-^
۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۴ جناب منزوی
ولله چی بگم، گرفتاری امون نمیده بیام بیان
پاسخ:
 آخی... ایشالا خیره

دیروز وبلاگتون بودم، دیدم اخرین پست مال خیلی وقت پیشه... ایشالا هرجا هستین موفق باشین :)
۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۹:۴۱ جناب منزوی
تشکر بزرگوار :)
ان شاءالله که در پناه خدا باشید
پاسخ:
سلامت باشید، بهمچنین :)
۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۴۴ دچارِ فیش‌نگار
تبریک میگم :))
+ خدا رو شکر بالاخره خونه مرتب شد
پاسخ:
ممنون :)

خیلی گذشته، دوباره باید مرتب کنم :)
کوچولوت؟! جریان چیه ارکیده؟! O-o
پاسخ:
به بهههههه
ببین کی اینجاست! ستاره سهیل کی بودی؟ :))
ماچ به روی ماهت

حدس بزن دیگه. از کامنتا هم مشخصه ؛)
من الان یه دیپلمه‌ی بعد از کنکور هستم در خدممتون‌. :دی

آخه من حدس زده بودم از اول. فقط نمی‌تونم باور کنم. یعنی ارکیده مامان شد؟! 
هفته‌ی چندمی؟ 
پاسخ:
وای وای
کنکور دادی؟ نمیدونسم کنکوری هستی! :)
خسته نباشی عزیزدل... ان شالله بهترین نتیجه رو بگیری :)

آره آره... باور کن :دی
۲۰. دقیقا وسطشم :)
ممنون مهربونم. ایشالا. ^_^

خدایااااااا...من مُردم براش همین الان. اسمشو انتخاب نکردین؟! :دی
پاسخ:
عزیزم :)

خدا نکنه :*
قطعی نیست هنوز :)
سلااممم ارکیده جون خوبی؟ شاید باورت نشه اما بعد مدتی اومدم بیانو چک کنم و ببینم تو برگشتی و حتی دوس داشتم بگی مامان شدی
قدمش مبارک باشه الهی:) سلامت دنیا بیاد❤️
پاسخ:
سلام هانای عزیزم
خوبم شکرخدا، شما چطوری؟
چرا باورم نشه :)
عزیزمی... کنکور خوب بود؟ راضی بودی؟

سلامت باشی عزیزم. انشاءالله :)
مرسی خوبم عزیزم
کنکور:))) نخونده رفتم سر جلسه 
رشته ای که میخونمو دوس دارم:)
پاسخ:
الحمدلله :)

خوب کاری کردی ؛)
ایشالا موفق باشی توی همه ی زمینه ها :*
۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ای جان^_^ خدا حفظتون کنه:-)
پاسخ:
ممنون بانو جان
سلامت باشی :)*
مامان ارکیده برات پست گذاشتم
پاسخ:
وای وای مرسی
الان میام ^-^
جیییییغ^_^
ارکیده راست میگی؟
تبریک میگم عشقم😍😍😍
پاسخ:
آری :)))
عزیزمی، سلامت باشی عزیزدلم :*
وای چقدر خوشحال شدم :)))
مرسی که امروز رو قشنگش کردی برام:-*
پاسخ:
عزیزمی... ممنون ^-^

همه‌روزات قشنگ و شیرین باشه الهی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">