روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

مشکی

‎۹۷

* لاک برام مثل موسیقیه یا نقاشی، متناسب با حال و هوا... قرمز روشن و سرخابی و مخملی برای روزهای شاد، مشکی و سرمه ای و بنفش تیره برای روزهای متفاوت تر...

* توی کلاسمون احساس تنهایی زیادی دارم، همه خیلی مذهبی و سنتی فکر میکنن، اما افکار من فمینیسمی تره... یا باید تحمل کنم و چیزی نگم یا وقتی میگم خیلی تنهام‌، حس قضاوت شدن دارم...

* همیشه فقط یه کمبود تو زندگیم حس میکنم. قبل ازدواج و وصال، عاشقی نکردیم...

* عشق، سیامک عباسی

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۷/۱۱/۲۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۰)

سلام :)
در عوض عاشقی بعد ازدواج دارین که خیلیا ندارن :))
پاسخ:
سلام

میدونین، یکم فرق میکنه :)
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۲۴ محمدرضا ...
آره ... این از اون دردایی که موندگاره ...
پاسخ:
:)
* ۳ : منم حس نکردم . خیلیا حس نکردن . خیلیام حس کردن و بعدش به همون اندازه تنفر ! به نظرم کمبود نیست یه تفاوته فقط ...
پاسخ:
به نظرم تجربه اش قشنگه...
یعنی دوست داشتین شوهرتون همونجوری که الان عاشقتونه، قبل شما عاشق یک یا چند نفر دیگه میبود ؟ یا حتی بیشتر از عشق الانتونو قبلش با یکی دیگه ای میداشت ؟ راحتین با این موضوع که خیلی راحت باهاتون درباره عشقای قبل شما حرف بزنه ؟ حتی روابط خیلی خصوصی ای که الان دارین رو قبلا با یک یا چند نفر دیگه هم تجربه کرده باشه ؟
خودخواهانه ست ولی منم اگه فاعلش خودم باشم باهاش مشکلی ندارم و خیلی جذاب و قشنگه برام . اما اگه همسرم اینجوری بوده باشه خیلی ترسناک میشه برام. فک کن... وسط قدم زدنمون یهویی بگه یادش بخیر این پارکه رو یه بار با عشق قبلیم اومده بودم 😐 یا اگه دعوامون بشه یهویی کنترلشو از دست بده و بگه عشق قبلیم بهتر تو بود 😦

بعد اصن فک کن ... عشقشون که به هم خورده چقدر ضربه روحی از همدیگه خوردن و به همدیگه زدن . اگه ضربه نخورده باشن که عشق نبوده. هر کی ام ضربه روحی بخوره که دیگه اون آدم سابق نمیشه . تازه خدای نکرده اگه براشون عادی باشه و واقعا عاشق باشن و به هم بزنن و هیچ ضربه ای نخورن خیلی ترسناک ترن ! یعنی اگه لازم بشه به راحتی به منم ضربه میزنه و میره سراغ عشق بعدیش . فیلم سینمایی خارجی نیس که عاشق هم باشن و کات کنن و بعدم خیلی راحت باهاش کنار بیان و برن سراغ بعدی . آدمیم ناسلامتی. فک کن همین الان بخوای عشقتو به هم بزنی . ترسناکه آقااا . ترسناک 😕 اصن این چیزا فقط مال فیلم خارجیاس 😤 نبین اینقد آقا ! نبین !😑
پاسخ:
منظورم خودمون بود
 قضاوت را گذاشته اند برای کردن دیگه (:

اون عکس وبلاگ کار خودتونه ؟
پاسخ:
نه منظورم از قضاوت، بحث و تبادل نظر و ... نیست.
منظورم اون نگاه هاست، اون حرفایی که زده نمیشه و تو دلشونه...

نه :)
خیلی قشنگه 
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۳۰ آقای سر به هوا :)
کلاس؟
لاک مشکی یه حالت جادوگری نیست:)؟
پاسخ:
کلاس دانشگاه، رشته امم مطالعات زنان بود :)

یه حالت خسته و دلزده داره، اگه همه انگشتا یه دست مشکی باشه و ناخونام‌ بلند، فکر کنم حرف شما میشه :)
خدا را شکر که بعد ازدواج عاشقی تجربه کردید :))
پاسخ:
الحمدلله :)
واااااو .... یعنی قبل ازدواج یه مدت عاشق هم بشیم بعدش عشقمون منتهی بشه به ازدواج ؟ خب ترسناکیش کمتر شد . خیلی کمتر شد 😂
ولی بازم ترسای خودشو داره ها ! نگرانم دوباره یه عالمه تایپ کنم و با نصف خط زحماتمو به باد بدی 😅 اما خلاصه ش اینه که اگه آرمانی و عین فیلما نگاش کنیم قشنگه . عین ازدواج که تا قبلش تصورات آرمانی داریم و وقتی میریم توش میبینیم عین فیلما نیس 😕 که عشق آسان نمود اول ... 😞
شمام کلا انقد فیلم نبین . نبین آقا ! نبین ! 😬
پاسخ:
ریسکه، قبول دارم
ولی خیلی قشنگ‌تر نیست؟ :)

تو فیلما هم آسون نیست!

گاهی وقتا اتفاقا فیلم میتونه جاشو پر کنه :)
درباره قضاوتم تجربه شخصی من اینه که نمیشه جلوشو گرفت . ولی خودمون گاهی خیلی شدتش میدیم . زمانی که چیزی که در رفتار ابراز میکنیم با چیزی که در ظاهر تظاهر میکنیم خیلی فرق بکنه قضاوت دیگرانم درباره مون زیاد میشه . مثلن اگه چادر سر کنیم و موهامونو بیرون بذاریم و یه عالمه آرایش کنیم . یا اگه حافظ قرآن باشیم و دوست پسر هم داشته باشیم . یا مثلا اگه یه آخوند وسط شهر سیگار بکشه . یا یه دکتر با روپوش دکتریش تو محوطه بیمارستان قلیون بکشه . و ........
باید ببینیم ظاهرمون داره لنگ میزنه یا رفتارامون . جفتش باید نزدیک بشه به اون چیزی که در باطن فکر میکنیم درست تره . وقتی با هم مطابقت پیدا کرد قضاوتا کمتر میشه . هیچوقت تموم نمیشه ولی از شدتش بسیار زیاد کاسته میشه 😊 مهمترش اینکه عذاب وژدانای خودمونم به شدت کاهش پیدا میکنه 😀
پاسخ:
در مورد قضاوت...
من حسمو گفتم. شاید این اتفاق نیافتاده باشه، خصوصا که با بچه ها دوستای خوبی هستیم. فقط از این میترسم که تفاوت افکار و عقایدمون رو سرایت بدیم توی جنبه های دیگه‌ زندگی و بهم برچسب بزنیم...
به نظرم قضاوت در هیچ موردی درست نیست. مثلا در مورد دکتری که سیگار میکشه میشه فهمید به علمش عمل نمیکنه، همین. نه این که فکر کنیم کلا آدم بیقید و بی توجهیه... به نظرم، این قضاوتیه که ما صلاحیتشو نداریم...

در مورد جوابم...
ببخشید اگه تند بودم و متوجه لحن شما نشدم. نسبت به کامنتای ناشناس کمی بدبین هستم، امروز هم یکم حالم گرفته بود و مزید بر علت شد...
خوشحال میشم‌ اگه بیشتر باهم آشنا بشیم :) 🌹
عاشقی یه حال و هوای دیگه  داره و با هیچ کلمه ایی نمیشه بیانش کرد بخصوص که به ازدواج هم ختم بشه:)
پاسخ:
خیلی شیرینه :)
مثلا دوست داشتی توی اتوبوس واحد با هم آشنا بشین؟ :|
پاسخ:
نه
یکم رمانتیک تر
اووم مثلا دوست داشتی یکی از خواننده های وبلاگت باشه؟
پاسخ:
نمیدونم

ولی میشه در موردش یه داستان نوشت. :)
"مفید در برابر بادشمالی" رو نخوندین، نه؟
ولی اصلا جالب نیست به نظرم
هر چی سنتی‌ش خوبه. هوم؟ :)
پاسخ:
اصلاح کردم جوابم رو :)

نمیدونم
شما خوندین؟ :)
من اون فیلمه رو دیدم که کلمنتاین :)) چی بود اسمش؟
پاسخ:
بعله...

اونام آشناییشون قشنگ بود :)
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۱۴ پشمآلِ پشمآلو
من نمیگم سنتی خوبه و فلان ولی من خودم به شخصه وقتی با شوهری اشنا شدم تو دلم یه حسرت هس که کاش همه چی اولینش با شوهری بود .. کاش هیچ قبلی وجود نداشت
ولی خب اینم میدونم که تا تجربه نکرده باشی این حس رو درک نمیکنی
پاسخ:
جالبه...
چند وقته میخوام لاک بزنم یادم میره :/
الانم که یادم اومد حال ندارم -_-

پاسخ:
:))
فردا اول صبح :)
 از یک زمانی دیگه لاک نزدم ...
چی بگم ...درک میکنم چون برخورد دارم با این دسته افراد...
هر چی دوست داشتی الان انجام بده همون کارای عشقولانه ...منم مثل توام اما همسرمو الان دیوانه میکنم ...شعر... موسیقی..نامه بنویسم  پیامکهای عشقولانه ...البته برای عشاق واسطه هم بودم که خیلی باحاله دو تا داداش و یک خواهر و یک عدد دایی سعید ...
پاسخ:
خوبه لاک :)

میشه انجام داد. ولی قبول دارین حس اولین ها رو نداره؟ اون حسِ خاص انتظار و ... من تجربه اش کردم ولی خیلی خیلی کوتاه. به نظرم باید دوره آشنایی طولانی تر میبود :)
خیلی خوبه واسطه گری ^-^
خیلی خوبه و دوست دارم اما نمیزنم ...:)
حالا خیلی آتشین که نمیشه اما خوبه ...
خدا حفظ کنه جفتتونو برای همدیگه..
پاسخ:
اوهوم، خوبه :)
ممنونم و بهمچنین شما رو برای هم بانو ^-^
۲۹ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۳۱ وحیده پوربافرانی
من هم همین حسرت رو دارم :(
پاسخ:
 ای داد ... :)
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۲۳ جناب منزوی
سلام
ان شاءالله این کمبود برطرف شه :)
پاسخ:
سلام
دیگه از ما گذشت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">