روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

اول قرار بود کاریکاتور عمو عزت الله باشه. بعد اینقدر شکل خودش در اومد که دست و دلم لرزید تغییرش بدم! خیلی سخته یه چیز متناسب رو از تناسب در بیاری! خلاصه که نتیجه یه چیزی دراومد مابین خودش و کاریکاتورش :))

مبحث فنی: توی کاریکاتور از اول باید با اغراق کشید، نه این که اول شکل اصلی و بعد تغییرات!

فکر کنم برای تکلیف فردا باید یکی دیگه بکشم :|

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۲
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۲۹)

برای تمرین فردا کاریکاتور منو بکش 😊
آخه بعدا که ماهر شدی حتما دستمزد می‌خوای 😅
پاسخ:
عکستو بده *-*
قول میدم خوب بکشم ^-^
بااااشه! آیکون ذوق‌مرگی کدوم بود؟؟؟ این😀؟ این🤓؟ این😲؟ این🙆؟
بذا بگردم، یه خوبشو پیدا کنم 😅😂
پاسخ:
همش اصن :)
زودی بفرست :دی

تسنیم؟ چجوری دلم بیاد کاریکاتورتو بکشم؟ :)
عادی بکشم، هان؟ :)
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۲۱ علیرضا آهنی
دماغو ((:
پاسخ:
:)))))))))

ببین باید خیلی بدتر از این میشد! من رحم کردم به بنده خدا :))
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۲۳ علیرضا آهنی
خال رو که اصلا نگو
پاسخ:
هاهاها

میدونی خوبی کاریکاتور چیه؟
میشه بگی خاصیتشه، من که بد نکشیدم :دی

خلاصه خیلیم خوشگله :))
آره، باید از پنل خودم لینک می‌کردم، طول کشید. حالا درسته :)
پاسخ:
وای وای وایییی
چقدر خوشگلی *-*

ماشالا ماشالا :)

+ من چیتو کاریکاتور کنم انصافا؟ :) همه چی در تناسب کامل. بزنم به تخته :)
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۲۷ علیرضا آهنی
پس مام کاریکاتور میکشیم :دی
http://bayanbox.ir/view/4658662241697491556/Untitled.png
( شوخی )
پاسخ:
شما خسته نباشید :دی

:))
مرسی از اینکه هوای دل دوستاتو داری :)))
همینجوریش کاریکاتورم که 😂

آقا منم می‌خوام ببینمت :) البته اگه دوست نداری اصصصلا و ابدا مهم نیستا 😅
پاسخ:
نه واقعا! یه ذره هم تعارف نکردم *-*

جدی من بلد نیسم اینو بکشم. چهره باید یه چندتا عدم تناسب داشته باشه، که بشه دست گذاشت روش :))

باشه چشم. میگردم الان :دی
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۳۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب بود ...
یه چیزی تو مایه های کاریکاتور و پرتره دراومده :)
پاسخ:
مرسی از روحیه :)
دقیقا نه اینه نه اون :|
:))
الههههه :( مثل همینی که کشیدی خیلی خوبه، همین جناب انتظامی رو خوب کشیدی دیگه.
پاسخ:
اوممم

خودتو عادی بکشم چی؟ :)
الهه، من هی دارم تو عکست نگاه می‌کنم *_*
چه معصوم و نازی 🤗
آخه تو رژیم می‌خوای چیکار؟ می‌خوای چوب کبریت بشی؟ :|

خب اونجوری تمرین فرداتو چیکار می‌کنی؟ زحمتت دوبله میشه. اگه خواستی معمولی بکشی، یعنی برای تمرین کلاست نبود، بذار یه روز که بیکار بودی بکش :) ببخشید زحمتت دادم :)))
پاسخ:
عزیزم... لطف داری 
مرسی که هوای دل رفقاتو داری :دی

نه از ظاهر مشخص نیس، اضافه وزن داشتم ولی :دی

اوممم، کاریکاتور فردا رو از چهره یکی از بازیگرای چروک برمیدارم. چین و چروک خیلی خوب و راحته :))
عکس شمارم به زودی میکشم، ایشالا ^-^
خیلیم ممنون که نشونم دادی. مدت ها بود دلم میخواس ببینمت :)

حیف شد، باید میذاشتیم موقعی که قرار وبلاگی داشتیم، تو شلوغی و جمعیت ببینیم همو، بعد شک کنیم که آیا مشترک موردنظر همینه یا نه، بعد هی نگاه کنیم هی رومونو اونور کنیم تا بالاخره یکی دلو بزنه به دریا و بپرسه ارکیده؟ یا تسنیم؟ 😂
#فانتزی :دی
پاسخ:
اووو تا کی من بیام مشهد تو بیای اصفهان...
نه خوب شد دیگه :)
البته اونطوری هم، حس خاص خودشو داره. یاد ملاقات با بانو یاقوت افتادم. روم نمیشد خیلی بگم ولی تو دلم میگفتم وایییی چه خوشگلن *-* 
جای تو و محبوبه خالی :)
اینقد خوشم میاد میبنم کسی ی هنری رو دنبال میکنه و پیگیره و تمرین میکنه :) 
خیلی عاالی شده :)*
پاسخ:
ممنون عزیزم :)*

+ به نظرم اصل هر هنری به تداومشه... 
قشنگ شده کاش زنده بود و بهش نشونش میدادم آخه آشنای خانوادگی ما بودن
خدا بیامرزتشون مرد نازنینی بود
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه... دوسشون داشتم...
جدی؟ چه جالب...
روحشون قرین رحمت الهی 
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۳۱ پشمآلِ پشمآلو
قیافش قشنگ نشانگر حس موندن بین اصل و کاریکاتوره:))
پاسخ:
:)))))
بد چیزی شد اصلا :)
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۳۵ پشمآلِ پشمآلو
نه دیوونه خیلیم خوب و نزدیکه .. ادم میبینه میفهمه کیو کشیدی. . چون ب قصد کاریکاتور شروع کردی طبیعیه بضی جاهاش آنرمال باشه خو 
پاسخ:
مرسی :))
هوم. تصویر اول خود عکس بود. بعد از عمد تغییرش دادم ولی بینش مونده نه کاریکاتور شده، نه مسلما عکس اصلی :)
حالا ایشالا بعدیا کاریکاتورتر بشن :))
کاریکاتور چیست
به تصویر یک فردبا دماغ بزرگ کاریکاتور میگویند😂😂😂
پاسخ:
ساده ترین چیز واسه تغییره خب :)
آقا مام میشه عکس بدیم؟ :)
پاسخ:
:))
حرفه ای نیست ولی زیباست ! ایشالا یدونه تموم و کمالشو ببینیم (:
پاسخ:
نه آقا... ما ادعای حرفه ای بودن نداریم :)
ایشالا بعدی :)
بح
هنرمندکی بودی تو؟ 😍
خدا رحمتشون کنه
نور به قبرشون بباره
چقدر قشنگ کشیدی البته یکم با چهره اصلیشون فرق داره ولی میگما این کاریکاتوره یا تصویر خودشونه؟! 😕

بعله میای مشهدو چیزی نمیگی 😒
پاسخ:
خدا بیامرزتشون... 

گفتم که... یه چیزی بینش شده. :)

من گفتم، تو وبلاگمو ندیدی :دی
کاریکاتور شروع کردی!؟
پاسخ:
نه راستش، در ادامه‌ چند جلسه ای که‌ انیمیشن بود استاد اینم گفت.
الان مدادرنگ رو شروع کردم :)
مدادرنگ برای من خیلی سخته:)
پاسخ:
کار کردی قبلا؟ :)
خیلی حوصله میخواد :/
من همیشه تا سیاهقلم رفتم
دیه بعدش ادامه ندادم
اما الان تو معماری خیلی باید استفاده کنیم از رنگ من برای فرار از مدادرنگ از گواش استفادع میکنم:دی
پاسخ:
اینقدام سخت نیسااا 
امتحان کن، خوبه :)
دیه تصمیم گرفتم سعی خودمو بکنم:)
پاسخ:
آفرین آفرین :))
*_*
پاسخ:
ماچ رو لپات :)
منم کاریکاتور موخوام :(

عکس هام توی این وب هست:
http://roboboy.blog.ir/1397/12/03/p20

خواهش میکنم یکی واسم بکش!
پاسخ:
سلام :))

والا من تازه کارم، سفارشم نمیگیرم :دی

ببخشید :)
:(
واقعا نمیشه؟
خواهش میکنم!
پاسخ:
خیلی شرمنده ام

واقعا فرصتشو ندارم...
:(
نمیتونی واقعا کاری کنی؟
خیلی دوس دارم!!!
:(

پاسخ:
آخی ...

فرصت نمیکنم :)
:(
من کلا انس نداشتم!
به من که رسید... وقت نداری!

لعنت به این شانس!

یه کاری کن دیگه! من میخوام
پاسخ:
عکس چهره تو بفرست، هروقت تونسم میکشم :)

ولی قول نمیدم، چون چندتا کار نیمه تموم دارم که باید زودتر تمومشون کنم + درس ها :)
lمگه چن سالته؟

خب عکس چهره ام رو خصوصی واست میفرستم!

ممنون!
:)
D:
:-)
پاسخ:
دانشجوی ارشدم‌ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">