روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

یه وقتایی، عیبی داری و نمیدونی و موجب رنجش بقیه ام هست و خب تا وقتی نفهمی، کاریشم نمیشه کرد! وقتی متوجه اون عیب میشی، میشه گفت ۷۰ درصد قضیه حله. سعی میکنی رفعش کنی.

حرف من ولی، سر اون ۳۰ درصده... اونجایی که میدونی و نمیتونی رفعش کنی و توی یه فرآیند فرسایشی بین رنجش و عذاب وجدان آونگ وار گیر‌ میکنی.

مشکل من با تلفن کردن چیه؟ خدایا کمکم کن وقتایی که تماس های وظیفه گونه صله رحمی رو دارم، بتونم انجامش بدم :(

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۸
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۸)

۲۸ دی ۹۷ ، ۱۸:۴۴ جناب قدح
سلام :)
میتونین ان شاءالله
پاسخ:
ایشالا :)
شاید چون اجبارین ، اینطوری شده . البته من همیشه قبل تلفن زدن استرس میگیرم ، شاید شمام اینجوری باشی .
پاسخ:
من هیچ وقت اهل تلفن نبودم. حتی اون موقع که گوشی رایج نبود، تماس های دوستام برام عذاب بود... ولی خب یه وقتایی تو مراودات خانوادگی تلفن کردن یه چیز خیلی خیلی مهمه... که من اینقد این دست اون دست میکنم تا زمانش از دست بره... :(
بعدم گلایه ها برام میمونه و عذاب وجدان :(
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۲ آقای سر به هوا :)
منم مشکل دارم
فقط یه پیام میدم:/
پاسخ:
از آقایون زیاد انتظاری نیس :|

واسه خانما این غیرمعموله ...
اوه خب شاید اگه براشون توضیح بدی درک کنن. ولی فکر نمیکنم. ولی کلا به نظرم اگه عذاب میکشی واسه تلفن زدن و اینا هر چی کوتاه تر و زود تر باشه بهتره چون اونجوری انتظار عذاب و بعدش عذاب وجدان خیلی سخت تره. . البته میدونم کار آسونی نیس ولی خب دردش کمتره.
پاسخ:
نه نه.. توضیح هیچ اثری نداره. امتحان کردم
دقیقا همینه که گفتی، باید از این به بعد، هروقت باید تلفن کنم، همون موقع انجامش بدم. ایشالا جواب بده :)
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۶ مرتضا دِ
پولش
پاسخ:
برای پولشه؟
:/
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۳۱ مرتضا دِ
دست خودت نیست
از بچگی اینجوری شدی :))
پاسخ:
هاهاها :)))
شاید!

+ چقدر میشه حالا؟ :)
اگه‌ گرونه روی خودم کار نکنم :)
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۳۴ آقای سر به هوا :)
خوبه پس:)
پاسخ:
برا خودتون خوشحالی میکنین؟ واقعا که :| 
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۳۴ مرتضا دِ
نه همون 30 درصد.
شما از پسش بر میایین :)
پاسخ:
ایشالا :)
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۱:۲۳ حامد سپهر
اتفاقا من فکر میکنم خانوما رابطشون با تلفن خوبه ، یهو میبینی سه ساعت باهمدیگه با تلفن صحبت میکنن:))
پاسخ:
معمولا خوبه
من استثنام :))
منم با تلفن مشکل دارم، اما خوبیش اینه که مادرشوهر و قوم شوهر ندارم که موظف باشم به زنگ زدن 😂😂😂 گه‌گداری مادربزرگی خاله‌ای گله‌ای می‌کنن فقط =)))
فلذا هیچ راه‌کاری به ذهنم نمیرسه که بهت بدم ;)
پاسخ:
همدردیم پس :))

تسنیم، به نظرت چرا اینقدر توقع دارن؟ :|
بیا یه کمپین راه بندازیم، # نه_به_تلفن :|
من بخاطر عفونت گوشم نباید خیلی با تلفن صحبت کنم
اصولا دوستام زنگ میزنن تا یک ساعت حرف میزنن مخابرات قطع میکنه دوباره زنگ میزنن یه دیقه مونده مخابرات قطع کنه میگیم خو الان قطع میکنه خدافظی کنیم
ولی این روزا به شدت تلفن گریز شدم
پاسخ:
آخی...
اصلا این امواج تلفن خوب نیس، توفیق اجباری شده برات :)
یه ساعت که چه عرض کنم! مشکل من تو همون ۵-۱۰ دقیقه است...
نمی‌دونم، بذار خودم مادرزن یا مادرشوهر بشم بعد می‌فهمم :))
کمپینمون فایده نداره، فک نکنم متوقعین اهل شرکت در کمپین و چالش باشن!
پاسخ:
بعد به منم بگو :))
اوهوم... چاره ای نیس :)
تو ساعات استراحت زنگ بزن دوسه تا بوق خورد قطع کن😂😂😂
شمارت میفته رو گوشیشون فکر میکنن زنگ زدی حالشون و بپرسی خوشحال میشن تا این حد هم خوبه😂
پاسخ:
عالی عالی
عاشقتم :))))

به این میگن یه راه عملی! :دی
من با مادرشاهرم اینجوری ارتباط میگیرم
اونم زنگ بزنه حال داشته باشم جواب میدم
نداشته باشم بعدا یه تک میزنم
اگه گفت زنگ زدم جواب ندادی میگم منم زنگ زدم ببینم چیکار داشتی جواب ندادی😂😂😂😂
پاسخ:
خیلی بلایی :))*
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۵:۰۱ جناب منزوی
من با خواهرم تلفنی حرف میزدم، بعد احوال پرسی فقط خودش حرف زد و من گوش میدادم، گرچه هر چند دقیقه یک بار گوشی رو از گوشم دور می کردم، چون داغ می کرد، ولی به هر حال منم بخاطر خالی نبودن عریضه هی می گفتم: اوهوم، آره، آها... و الی ماشاءالله قصار الکلم :))
پاسخ:
وای وای... اون گوشی داغ کردن و دست آدم که عرق میکنه و اینا رو دیگه نگییین
.. من اون موقع که مجبور بودم به حرفای دوستام گوش بدم (دبستان و راهنمایی) عذاب میکشیدم! میمیردم ینی..
الان مشکلم با این تلفن کوتاه هاست، اونا که دیگه هیچیی :))
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۶:۴۸ قاسم صفایی نژاد
یادم نیست کدوم کتاب بود ولی قبلا عکس اون صفحه کتاب رو در اینستاگرامم گذاشته بودم، پارسال که اکانتم رو پاک کردم اونم پاک شد.
تو اون کتاب نوشته بود کسانی که سطح هوش‌شون بالاست، با مکالمه تلفنی طولانی مشکل دارند، چون میخوان کارهای دیگه‌شون رو انجام بدند ولی مکالمه تلفنی به دلیل نوع ارتباط کل تمرکزشون رو گرفته و مجبورن که فقط اون یه کار رو انجام بدند.
پاسخ:
چه جالب :)
شایدم به خاطر کم حوصلگی باشه
الان که تلفن بیسیمه، من اگه مکالمه بیشتر از ۱ دقیقه طول بکشه، شروع میکنم به انجام کارهام. طرف هم پشت تلفن حرصش در میاد! میگه اینقد سر و صدا از چیه؟ داری ظرف میشوری مثلا؟ :))

نکته جالبی بود. ممنونم :)
وای من از تلفن متنفرم  :|
تو خونه به هیچ عنوان تلفن ج نمیدم حتی اگه هیچ کی نباشه
گوشی خودمم جواب پر حرفارو کلا نمیدم 
پاسخ:
همدردام زیادن پس :)
دقیقا همین! منم تلفنو جواب نمیدم تا همسری برداره :| 
:))

منم از تلفن برای زنگ زدن به فامیل متنفرم🤦🏻‍♀️
پاسخ:
فامیل سخت تره... خصوصا اونایی که آشنایی زیادی باشون نداری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">