روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

من اعتقاد دارم توی هر موقعیتی میشه فکر کرد و بهترین تصمیم را گرفت حتی وقتی خیلی بد گیر

افتادی می تونی از اون موقعیت بهترین استفاده را بکنی به نوعی میشه گفت از محرومیتت به عنوان

ابزار پیروزی استفاده کنی

خوب چند روز پیش در حین اسکیت کردن دستم شکست ( البته باید بگم من دیگه آماتور نیستم ٬این

 هم که دستم شکست به خاطره اینه که هر چی اسکیت بهتر ٬ سرعت بیشتر و درنتیجه صدمه بیشتر

خواهد بود!! )و این که دستم راستم هم بود و ...بماند.

خلاصه یک محرومیت بزرگ برام به وجود آورد.

الان حسابی دارم فکر می کنم ببینم چه کاری را الان می تونم انجام بدم که موقعیت مناسبش باشه

اگه شما هم کاری مناسب به نظرتون میرسه ممنون میشم بهم بگید.

| دوشنبه ۲۲ شهریور۱۳۸۹ | | ارکیده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۲۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">