روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

دی

‎۹۷

دی رو دوست دارم، خیلی بیشتر از مهر، اما یکم کمتر از پاییز. سردی هوا و مهِ نفسای صبحگاهی و چپوندن دستا توی جیب و تند تند راه رفتن. چسبیدن به بخاری و بافت های خوشگل و رنگی رنگی، جوراب های پشمی، شال گردن و دستکش، سوز و سرمای خشک اصفهان، بارون و برف های نداشته و شروع تق تقِ روزشمارِ آخرسال...

پاییز فصل دیوونگی های دلگیر بود اما زمستون فصل خلوت و تنهایی های گرمه... :)

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۱
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۵)

۰۱ دی ۹۷ ، ۰۸:۴۵ اسمارتیز :)
آره تنهایی های گرم... در جوار کتاب های تستم دی: داشتم به این فکر میکردم که بخاریِ محل درس خوندنم خیلی گرم نمیکنه اونجا رو و احتمالا تو زمستون از سرما و استرس جان به جان آفرین تسلیم میکنم :|

ولی من با اینکه از گرما متنفرم به طرز عجیبی عاشق بعد از ظهرای گرم و حال بهم زن و طولانی تابستونم :)))) از هر فصلی دوست داشتنی تر و پر حس و حال تره واسه من :)


* دلم تنگ شده بود براتون :*
پاسخ:
هوم ، با یه فنجون چای یا قهوه :)
خوبه، اتاق درس گرم باشه، خوابت میبره! همون سرما بهتره :دی :))

:))) دقیقا طولانی و حال بهم زن ولی خیلی کیف میدن :)


مرسی‌گلی ^-^
منم دلم برای تو، اسمارتیز رنگی رنگی :*
چه نام‌گذاری‌هایی :))
پاییز فصل جلف و رنگ و وارنگ
زمستون فصل مغرور و یک‌رنگ

سلام سلام :)
پاسخ:
سلامممم بر آشپزخامه :))
فک کنم کلی چیزای خوشمزه پختی برا دیشب :پی

زمستون مغرور نیس، خوشمل و گوگوریه :))
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۹:۱۲ حامد سپهر
فصل دیونگیهای دلگیر چه اسم جالبی:)
اولین روز زمستونیتون بخیر یلداتون هم با تاخیر مبارک ببخشید من دیشب جایی بودم که نت نداشتم:)
پاسخ:
اوهوم... :)
ممنووون، بهم چنین برای شما
منم پست رو صبح زود گذاشتم :))
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۹:۲۳ آسـوکـآ آآ
پس اومدنش مبارکت باشه :)
پاسخ:
بهچنین بانو جان :)
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۹:۵۴ جناب قدح
سلام :)

اولین روز زمستونیتون بخیر
پاسخ:
سلام سلام :)
بهمچنین 
زاد روز مهر و خورشید بر تو مبارک ...
پاسخ:
ممنون بانوجان :*
زندگی مانند یک آینه است
هنگامی که در آن لبخند بزنیم بهترین نتایج را به دست خواهیم آورد
پاسخ:
:)
به به  چه تعبیری ولی زمستون بهتر  از پاییزه ها ((:
پاسخ:
اوممم
پاییز خیلی خوشگل و رنگی رنگیه. هواشم فوق العاده ست
سخته بین این دوتا انتخاب‌ کردن :)
۰۱ دی ۹۷ ، ۱۳:۴۷ آقای سر به هوا :)
:))
پاسخ:
زمستونتون مبارک :دی
۰۱ دی ۹۷ ، ۱۶:۳۷ مرتضا دِ
فصل خلوت های گرم؟ :)
پاسخ:
اولش نوشته بودم تنهایی های گرم :)
اگر میدونستیم با اومدن ماه زمستون ، دست به قلم میشین :) زودتر از اینا ، دست به دامانِ دی ماه میشیدیم که بیاد بلکه ما دوباره 
روی ماه شما در این فضا ببینیم :))

خوشحالم که برگشتین :)
امیدوارم زمستان خوبی در پیش رو داشته باشین :))


سلام :)

پاسخ:
سلام بر واران مهربون و با محبت

قربونت برم :))
اصلا دی رو یجور دیگه دوس دارم، تولدمم هست :دی

ممنون عزیزدل. بهم چنین!
دلتون گرم باشه همیشه :)
تولدت چه روزیه ..؟
پاسخ:
همین اولاشه :دی
https://asemooni.com/cdn/2014/04/18-1.jpg

تولدت مبارک دختر زمستون ...زندگیت پر از فرشته ...
پاسخ:
ممنووووووون خانم

سپاس گزارم ^-^
:*
چه توصیف قشنگی کردی.
وقت کردی بهم سر بزن.
پاسخ:
ممنون
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۰:۵۲ جناب منزوی
فصل خلوت و تنهایی های گرم براتون همیشه خبرای خوبی داشته باشه :)
پاسخ:
ممنون جناب منزوی
بهم چنین برای شما ان شالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">