روزهای رنگی ارکیده

روزهای رنگی ارکیده

دائما یکسان نباشد حال دوران...غم مخور! :)

بایگانی

فکر کنم مدتی زیادیه معرفی فیلم نذاشتم. البته فیلم های خوبی دیدم توی این مدت و شاید به مرور گذاشتمشون :)

"مکاتبه" فیلمیه محصول ایتالیا که "جرمی آیرونز" و "اولگا کوریلنکو" دو تا بازیگر اصلی اون هستن. داستان در مورد زوجیه که بیشتر ارتباطشون به صورت مجازی و مکاتبه ایه و فرصت کمی برای پیش هم بودن دارن. اما تقریبا اوایل داستان اتفاقی میافته که مسیر متفاوتی از ارتباط و عشق رو به نمایش میذاره. اگه مثل من احساساتی باشید، ممکنه نیاز باشه جعبه دستمال رو کنارتون بذارید. :))

مکاتبه امتیاز 6.1 رو توی IMDB داره ولی برای من بسیار لذت بخش بود، شدیدا احساساتم را قلقلک داد (اشکم رو درآورد) و ارتباطات مجازیشون، خصوصا نامه ها برام حس خوشایندی داشت. خلاصه پیشنهاد میشه :)

و یه آهنگ خوب هم دوست دارم معرفی کنم که تقریبا توی حال و هوای فیلمه. بشنوید آهنگ Ending از Isak Danielson لیریکش هم اینجا

 برای فیلم 18+

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
ارکیده ‌‌‌‌

نظرات  (۱۶)

۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۲ نیــ روانا
بعد به چه زبانیه؟ ایتالیایی؟؟
پاسخ:
سلام
نه انگلیسی :)
۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۴۲ پشمآلِ پشمآلو
اهنگه قشنگ بود 8}
پاسخ:
منم دوسش داشتم :)
فقط Her!
پاسخ:
یکم مشابهه her هست ولی دو طرف واقعین و ارتباطات مجازی
۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۵۴ آرزوهای نجیب (:
از اونجایی که به سلیقه‌ات ایمان دارم، حتماً دانلودش می‌کنم.
ممنون🌺🌷
پاسخ:
ممنون عزیزم بابت اعتمادت
ایشالا دوست داشته باشی :)
موضوع جالبی دارد 
پاسخ:
عاشقانه ی غمگینی ست...
اون چراغ مطالعه ی گوشه ی اتاق واسه کی روشنه !؟ 


صمیمی ترین دوستام یکیش فیلمبازه، یعنی فیلمی در تاریخ ساخته نشده که ندیده باشه...اون یکی آهنگ بازه. وقتی سه نفری باهمیم اونا حرف میزنن و منم یک کلمه از حرفهاشون متوجه نمیشم... فیلم فقط قیصر!
پاسخ:
برای زیبایی دکور خانه :)

حس بدی داره کلی حرف داشته باشی در مورد فیلما و کسی رو نداشته باشی اهلش باشه و براش بگی... در نتیجه دوستاتون رو بیشتر از خودتون درک میکنم :)
اون قیصر و من ندیدم هنوز :)))
حس بدی داره کلی حرف داشته باشی در مورد { ... } و کسی رو نداشته باشی اهلش باشه و براش بگی... این جای خالی هرچیزی میتونه باشه.

راجع به قیصر نصف تا دو سوم عمرتان بر فنا ... :)))
پاسخ:
پاسخم رو ویرایش کردم، دوباره بخونیدش.

اوهوم، همینطوره. در مورد هرچیزی پایه داشته باشی، یه نعمت بزرگه :)
اما برای من دلیل نشده فیلم نبینم :))

فیلم ایرانی فعلا و تا مدت ها برنامه ای ندارم براش، اون نصف عمر رو ان شالله بعدها شاید دریابم :دی
درک کردم، تو محیط آزمایشگاه پروژه ی اکثر دوستام با یک نرم افزاره، من با یه نرم افزار دیگه.. گاهی بالاجبار گوشهاشون رو کار میگیرم که از پیشرفتهام توضیح بدم ولی نوفهمن و فقط رومو زمین نمیندازن که گوش میدن! 
 
+ولی به نظرم گردشگری باید از خودمان آغاز شود!!!
پاسخ:
آخی آخی... همینه :)

+ نمیدونم... یکم میونه ام خوب نیس فعلا. امیدوارم درس بشه :))

خوش به حالت واقعا

دستمال کاغذی چقدر گرون شده!!
چقدر دوست دارم فیلم های که میگید رو ببینم
امیدوارم فرصتی پیش بیاد
پاسخ:
به خاطر دستمال کاغذی خوش به حالم؟ :))
تازه سرما هم خوردم، با یکی چشمامو پاک میکردم با یکی بینی رو :))

لیست کنید بعد کم کم ...
این یکی، جالبه از نظر ارتباطات مجازیشون :)
میدونم پارچه ای استفاده می کنی :)
پاسخ:
هوم :))
وگرنه ورشکست میشدیم ! :دی
فیلمشو ندیدم ، ایشالا اگه وقت کنم میبینم
ترانه عالی بود:)
پاسخ:
ان شالله
چه خوب که دوست داشتین :)
اینو ندیدم ...نمره ای که از منتقدین هم گرفته بد نیست ...میبینم خدا بخاد ..
«توم ریدر» اینو دیدی ...؟ ببین ..صرفن جهت معرفی فیلم ...:))
مرسی که رده سنی رو هم ذکر کردی ...
پاسخ:
البته آی ام دی بی، نظرات کاربرانه. نه منتقدین. نمره اشم هی، بدک نیست. ولی چندان خوبم نیست :))
با این حال من که دوسش داشتم.

نه متاسفانه
یه حجمی گیرم بیاد حتما دانلودش میکنم :))

چیزی نداشت واقعا
ولی به خاطر یکی دوتا صحنه عریانش( مجسمه)، اون سن رو زدم و منظورم این بود که خانوادگی نیس :دی
6 از ده رو تو این صفحه دیدم ...

https://www.salamcinama.ir/post/any989s0zuj41k0/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A8%D9%87-the-correspondence-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87
پاسخ:
مطلبش رو که نخوندین؟ 
کامل اسپویل میکنه :)))

این منتقد سایت هست که امتیاز داده
یه سری امتیاز های دیگه‌ هم داریم مثل Imdb یا راتین تومیتوز که اونا معتبر ترن :)
راتن تومیتوز برای منتقدین هست و Imdb برای کاربران سایت
اوکی ..
پاسخ:
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۵:۳۵ جناب منزوی
یه چندتا تو لیست دارم هنوز ندیدم
پاسخ:
:)
۰۱ آذر ۹۷ ، ۲۱:۲۴ آسـوکـآ آآ
باید جالب باشه، میبینمش :)
پاسخ:
امیدوارم دوس داشته باشی عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">